Hoe het was, is en zal gaan...

vrijdag 4 maart 2011

voor de meezingers onder jullie...let op HERE WE GO!!!
voor hen die NIET van mijn muziek houden...GELUID UIT......:)

for the who like to sing along...HERE WE GO....
for those who DON'T like my music....TURN THE VOLUME OFF...:)





De B&B waar ik logeerde, (alwaar mijn handen jeukten;))
the B&B where I stayed.....and yes, I felt my hands wanting to change a few things ;))


mijn kleine maar o zo knusse witte kamertje mét eigen badkamer
my tiny but COZY room in white, WITH my own bathroom!

 
mijn uitzicht (in de ruimste zin van het woord;))
(zie je hoe druk ze was met twitteren? we hebben elke gang voor de achterblijvers vastgelegd;))
My "view"....(in every sense of the word ;))
see how busy she was twittering....we showed our friends everything we ate :P

Zara pikte me op direct na haar lange werkdag, reed me rond in het pittoreske K.atwijk, liet me binnen in haar huis, bracht me veilig naar m'n logeeradres, at met mij bij ondergaande zon, en shopte met mij de lekkerste dingen bijelkaar! (Hebben we alles testers bij Rituals gehad?;))Dit was het uitje in een notendop...in 1 woord KEILEUK! Een tripje waar je energie van krijgt! Waar een mens blij van wordt, waardoor je graag je "horizon verbreedt";)! Met een vrouw met een GOUDEN hart!
Heel bijzonder was het!

Zara picked me up after a long day of work, drove me around in K.atwijk, invited me into her home, dropped me of at the B&B, ate with me at sundown, went shopping with me(we "did"Rituals;)) . This was the short version of my trip, one word....AWESOME...a trip that gave me energy, a trip that makes a person happy, one that opens your eyes for the rest of the world. With someone with a heart of GOLD!
It was very special!


enkele etalages.....:)
some shopwindows....:)

Het examen? Ik was er klaar voor hoor, ik barstte zowat uit m'n voegen, ik wilde m'n kennis wel even"kwijt"!
Dus ik ging zitten, pakte m'n pen.....die deed 't niet......pakte m'n tweede pen(slimme meid...voorbereidt;)) en begon te schrijven! Ontdeed me van armbanden en ketting en schreef, schreef schreef, rekte m'n vingers, rechtte m'n rug en schreef nog meer.....vroeg twee keer om nieuw papier en schreef!!!
Om uiteindelijk 10 A4 kantjes in te leveren!
Ik heb niks teruggekeken, ik heb gelezen en geschreven wat in me opkwam. Zo moet het goed zijn, het wachten kan beginnen!
 The exam?? I was ready for it, I almost exploded, I wanted to "show"them my knowledge!;)
So I sat down and took my pen, which...did NOT write....so I took another pen (smart girl...took 2 pens;)) and started writing!
I wrote and wrote, took of my bracelets and necklace and wrote some more, stretched my fingers, straightened my back and kept on writing! Asked two times for some more paper, and wrote like a madman..uhm...woman:).
Finally, I turned in 10 pages of writing!
I didn't look back at questions, I just read them, and wrote the answers.....that just has to be it, the waiting can begin!



en nu ben ik moe....en wil ik net als Sjors in de zon liggen en soezen......

And now I am tired...and want to lie in the sun and doze for a while....

maar...
but...



dan is daar nog "Limburgs Trots Lynda Style"....
die zou ik vandaag verloten onder de mensen met het goede antwoord....en hoe het kan, ik weet het niet, maar dat waren er héél wat(je kunt in het archief in de zijbalk precies aflezen hoeveel blogjes iemand schreef he ;))

then there is "Limburgs Pride Lynda Style"...
I promissed to allot this today. For someone with the right answer(which you can find at my sidebar:))....and there were lots!


Ik had gráág de adressen van: (ja adresSEN...ben in een goede bui, geef er gewoon twee weg, kan mij het schelen, lang leve de lol! HOEZEEE:)).....

I would like the following ladies...yes LADIES...I'm in a wonderful mood so I'm gonna give away TWO of these "Lynda Style"thingies;))


Chantal van Abacaxi & Hortelâ in La France

en van

Nieneke van In ons Huis

Ladies....kom maar op met die adressen, ik verklap nog NIET wat jullie gaan ontvangen, maar ik weet zéker dat het in de smaak gaat vallen!!!:D
mail me:
en wacht af!

Girls, e-mail me, I'm not gonna tell what you are gonna get, but I'm SURE you like it!!!

En voor alle andere dames.....een dikke kus en een dikke dankjewel!
Voor alle toi toi toitjes, gedraaide duimen en het aanhoren van mn examen"leed":).
Jullie zijn the best!!
And for all the other girls....a big kiss and a big thank you!
For all the good luckies, burned candles, wishes, and for reading about my exam"stress":)
You are the best!!!

Liefs,
Lynda





Posted by Picasa

Leave a Comment

Zara zei

Leuke reportage hoor!
Ik heb genoten eh... ik bedoel: WIJ hebben genoten!
Sjors is blij dat je er weer bent, die kan weer rustig slapen...

Home and Lifestyle zei

Je hebt er gewoon een paar dagen uit van gemaakt, dat heeft de stress natuurlijk aanzienlijk verminderd! En nu wachten op de uitslag...maar het komt vast goed!

Fijn weekend! Lieve groetjes, Ingrid

Colinda en Jeroen zei

WAt een leuke post. Mooi dat je een goed gevoel hebt gehad over je examen. Komt vast goed en de uitslag horen we van de week wel.
Erg leuke winkeltjes had je bezocht.

liefs colinda

Abacaxi & Hortelã zei

Nou ja zeg... ik ben he-le-maal overdonderd... nog nooit wat gewonnen en zie nu...
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk , zo vrolijk...
M'n adres is onderweg naar je...
Geniet van je weekend!
Bisous uit Versailles,
Chantal

Thuis bij Tjits zei

dat heet nou het nuttige met het aangename verenigen haha:) en nu afwachten.. rust maar lekker uit t weekend!!

lieve groetjes, Tjits

Pieternel zei

Goed gedaan hoor, ga nu maar lekker carnavallen.
Of doe je daar niet aan mee? Mijn zoon gaat dit jaar voor het eerst een meemaken wat dat is..

Rust jij maar uit en je slaagt vast...

P,ieternel

Mariette zei

Lieve Lynda,

Zeg jij bent in een vreugdestemming! Leuk die twee winnaressen; gefeliciteerd dames!
En jou examen móet wel goed uitpakken. We wachten dus maar af. Weet je al wánneer dat door komt? Ná de Carnaval natuurlijk...

Liefs en geniet van je wèlverdiende weekend!

Mariette

Muisje zei

Het klinkt allemaal erg leuk.
En wat zien de taartje er heerlijk uit.

Groeten Herma

Tierlantijn zei

Wat mis ik toch weer veel. Wist niets van je Limburgs trots verloting. Krijg niet alle posts op mijn dashboard. Heel vreemd!

Maar 10 A-4tjes! Allemachtig, dat zijn d'r veel!!

Liefs!

Lina zei

Wat een warm onthaal van die lieve Zara! Ik heb jullie getwitter helaas niet gevolgd gister.
Ik duim nu met je mee voor een fantastische uitslag! Fijn weekend! Oh, en wat sta je mooi op de foto bij Zara!

It's me zei

Nou kijk daar is ze hoor Zara!!...leuk leuk !!! ...meid wat fijn allemaal....en nu lekker niksen......je hebt het verdiend !!...liefs geniet en rust uit !! ....xxx...van mij...

Mayflower zei

Na een paar als supergezellig klinkende dagen en een examen wat je nu heerlijk achter de rug heb...en.....met een goed gevoel, kun je nu heerlijk genieten van het weekend en nog even met plezier terugkijken op die mooie dagen.
Wat leuk 2 dames in de prijzen, proficiat voor de gelukkigen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Bij Guusje Thuis zei

... en adem uit en lekker van je weekend gaan genieten. Heerlijke blog weer!

Kom Achterom zei

Yes 10 a4tjes dat moet een dikke dikke dikke goed zijn!!!
Je weekendje ook top!! en nu nog even wachten op met de beentjes op de bank!
fijn weekend
Yolanda

In den Uylenbal zei

H die Lynda, je weet het he : Wie schrijft, die blijft ! Dus met 10 A4-tjuhs ben je dus een blijvertje, maar dat wisten we allemaal al ! Katwijk . . . hmmm, komt daar mijn "man" niet vandaan ? YEP !! Arie is een echte Katteker, Zijn familie woont er allemaal nog. Ik kom van een paar km. verderop (lees : Scheveningen) vandaan. Een echte Scholluhkop ! Ennuh Lynda, alle "dames" een dikke kus . . . zucht . . . ik weet dat ik mijn vrouwelijke kant niet schuw, maar om me nu een dame (in de dop !) te noemen gaat me ietwat te ver . . . :-) Meid geniet nu van het afwachten, blijf van die nagels af, jaja ik "ken" je een beetje . . . Liefs & Greetz Lejo

alma zei

Met 10 A4tjes moet het toch zeker lukken!
Heerlijk verhaal Lynda! Jij kunt je rustig in het carnaval gaan storten.

Een heel fijn weekend en lieve groeten
Alma

Verrassend Goed! zei

Hoi Lynda,
Ik heb even gemist waar je examen in hebt gedaan. Moet zeker even wat posten teruglezen?
Nou in ieder geval zal ik voor je duimen op een goede uitslag.
Je B&B adresje zag er heel leuk uit.
Hoop dat je ondanks de stress toch enorm genoten hebt.
Fijn weekend,
warme groet,
Marianne

Nieneke zei

Arma, arme examinator...moet 10 A4-tjes teruglezen en beoordelen....."In the pocket"zeg ik!!! Je hebt wel het aangename met het nuttige gecombineerd, de foto's zien er al heel gezellig uit! Enne...YES...ik stuur je even mijn adres! Fijn weekend, Nieneke

Tuur zei

zodeju 10 a4tjes...knap werk en helemaal niet de zenuwen dubbel knap werk!
nog even door duimen tot dat de uitslag er is, maar volgens mij kan er niks meer mis gaan..
Een heel fijn weekend!

Nicole Claudia zei

Dat is nog eens een mooi ritueel voordat je examen gaat doen!! 10A4-tjes!!! Wauw, de examinator heeft wat te doen....

Wat lekker zo'n shopdagje, B&B en tourtje door Katwijk.

Een heel fijn weekend, Collie

La Maison zei

Op deze manier is examen doen wel heel erg leuk. En je hebt er extra inspriratie van gekregen vandaar die 10 A4tjes natuurlijk.
Heel goed van je en nu maar afwachten.

Liefs
Hermine

lia zei

Ondanks alles heb je er een topdag van gemaakt, en dat je dan op zo'n dag nog even kunt kletsen met iemand is toch helemaal top.
We horen het over een poosje wel.

fijn weekend,
lieve groet Lia

Sonja zei

Leuk om zo je dagje even terug te lezen.. Leuk B&B-tje, hele anders style als waar je examen in ging doen geloof ik;)

Nu even een paar weekjes geduld zeker..?

Fijn weekend!

Liefs, Sonja

Kat Ibáñez zei

Dear Lynda,

O.K., I wasn´t there while you were doing your exam, but you know what?? I´M SURE that you will have very good marks!!! The way you talk about all the hard work, your confidence...Only means that this exam went so good for you my sweet friend!! And I´m so happy, you have done an amazing work girl!!!!

A big hug!!!!!!!!

Jeanette zei

Heb door mijn vakantie en prive-omstandigheden niet alles meegekregen van jouw examenperikelen maar ik ben ervan overtuigd dat het allemaal goed voor je gaat uitpakken. Dat gevoel krijg ik na het lezen van je item.

Fijne rustige week,

Groet,
Jeanette

Michaja zei

Ik loop wat achter bij jou!!!
Allereerst wat goed dat het examen zo lekker ging. En ik zie je hebt er meteen een lekker uitje van gemaakt. Goed zeg!
Van harte voor de winnende dames!
Liefs van mij