Reisjes, altijd leuk...

zondag 13 maart 2011























De volgorde zal niet kloppen en ze zijn het niét allemaal(meer dan 300!!) en nee ik ging niet(mijn reisje beperken zich tot dorp in en uit, en bij hoge uitzondering buiten den provinciegrens;)) maar mijn ouders wel!
Verschil moet zijn, wij zijn nog láng niet toe aan vakantiestemming(ik lieg een beetje, want wij hebben al geboekt !!:)), zij komen er niet meer uit! :P(ben eigenlijk vergeten te vragen waar de volgende reis naartoe zal gaan....meestal weten ze dat wel al ;))
Heuse wereldreizigers zijn het inmiddels die ouders van mij, ze hebben het idee van "genieten van het hier en nu"goed begrepen;).
En toch, zijn die reisjes voor óns thuisblijvers ook altijd leuk.......

Maybe I show them in wrong order, and this is not all(more then 300 pictures!) and no I didn't go(my trips are mostly going in and out our town...and by occasion out of the province;)), but my parents did!
We are not even thinking(well, I lie here;)) about vacation(we booked...YES WE DID) but they are always in a vacationmood:P(forgot to ask where their next trip will be going...normally they know....).
Meanwhil they became real globetrotters those parents of mine, they really got the hang of the idea "living and enjoying in the here and now";).
Yet, those trips are also always nice for us "stay at homers"........





*grijns*
*grin*

Thanks!!:)

Liefs,
Lynda




Leave a Comment

Bianca zei

Wanneer ik reisfoto's zie gaat het bij mij ook kriebelen.....heerlijk....volgens mij is dit Barcelona...of niet ????
Lieve groetjes van Bianca

Alle mooie dingen zei

ik zag ook Barcelona... die bank zoooo mooi!
mijn ouders zijn ook van de generatie die heerlijk overal heen kunnen...overwinteren in Portugal daarna vanaf 1 mei richting Frankrijk/Spanje of Italië als de zomervakantie begint komen ze langzaam aan weer terug.. om dan na de zomervakantie nog 6 weken in de caravan op een camping in Nederland te bivakkeren... wat geweldig niet!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

It's me zei

Wat heerlijk...waarom ben je niet meegegaan !!!????...en dat luchtje zo lekkerrrr!!...hele fijne gezellige zondag !! liefs van mij....xxx...

Vosje zei

Oh wat lijkt me dit gewledig!!
Mijn G. gaat in juli met pesnioen, ik ga dan eind van het jaar ook maar stoppen met werken.
O ik hoop zo dat wij dan ook zo zullen kunnen genieten van onze vrijheid.
Fijne zondag verder!!
Groetjes Truus

Tierlantijn zei

Mooie gebouwen, blauwe luchten, zonnetje.... Hmmmmm! En dat luchtje! Lucky you! :)

Fijne zondag! xx

Vosje zei

Hallo Lynda

Oh wat lijkt het me heerlijk om dit mee te mogen maken.
Mijn G. gaat in juli met pensioen ik ga aan het eind van het jaar dan ook maar stoppen met werken.
Ik hoop zo dat ons nog te tijd gegeven wordt dat wij samen ook nog veel gezellige dingen kunnen gaan doen.
Groetjes Truus

Abacaxi & Hortelã zei

Tja, geef ze eens ongelijk, toch?
Ken het geurtje niet, maar het flesje is spannend genoeg ;-)
Fijne zondag!
X Chantal

Mariette zei

Lieve Lynda,

Fíjn voor je ouders dat ze dit doen en kúnnen qua gezondheid nog. Toen wij in 1993 een trip van 19 dagen Spanje Portugal deden heeft het ons beiden erg aangegrepen dat er een drietal weduwen waren die vertelden dat ze sámen altijd over deze reis hadden gedroomd/gesproken... Helaas haalde de mannen het niet en stierven kort na hun pensioengerechtigde leeftijd. Statistisch is het wereldwijd tòch nog altijd zo dat vrouwen overleven en lánger kunnen genieten van de verleidelijke dingen zoals Hypnotic Poison van Dior...
GENIET DUS!
Liefs,

Mariette

Home and Lifestyle zei

Super dat je ouders nog zo gezond zijn dat ze dit samen kunnen doen! Ik geef ze geen ongelijk, al is het misschien voor de kinderen en kleinkinderen niet altijd leuk dat opa en oma vaak op pad zijn! Wel lief dat ze altijd iets leuks meenemen...!

Nog een fijne zondag Lynda! Lieve groet, Ingrid

Samira zei

Wij gaan vanavond fijn kletsen over een korte vakantie in mei, oehh heb daar echt wel weer zin in!

Ik heb een artikel 'in jouw vriendenboekje' geplaatst op mijn blog!

In mijn zijbalk heb ik de app Googlefriends waarmee je lid kan worden met je Googleaccount, net als bij blogspot eigenlijk, ik hoop dat het lukt..

Fijne zondag nog, liefs Samira

Floor zei

ja zo wil ik ookop reis

Corine(THUIS) zei

Gelukkig krijg je niet zo'n 'typisch' souvenir..je moeder weet wat dochters wensen :)
Groeten, Corine(THUIS)

Judith zei

Fijn dat je ouders zo genieten... ik kan ze geen ongelijk geven:-)
Groetjes Judith

Bij Guusje Thuis zei

Geweldig als je ouders zo genieten van hun reisjes en als ze elke keer dit soort reis-cadeautjes meebrengen voor het thuisfront maakt het net ff leuker :-)

Passione Helena zei

Hi lieve Lynda, ik ruik je bijna..
Wat fijn dat je ouders hier zo van kunnen genieten! Dan geniet je als kind toch ook, als ze dit samen kunnen doen.
En of ze hebben genoten...300 foto's!
En wat zullen ze trots zijn, dat hun lieve dochter deze prachtige foto's, hier plaatst.
Heerlijk om elkaar zo lief te hebben.
Nu maar lekker veel koffieteuten met elkaar!

Oooh en poeslief, die in het venster op je beddengoed ligt te genieten..Superfoto!
Ik ben weer lekker bijgelezen en heb genoten van alle gemiste posten. Wat zal het gezellig zijn in jouw huis, met de libelle inspiratie!

Fijne week!
Liefs Helena

Karin zei

Ze hebben groot gelijk die ouders van je, lekker genieten zo lang het kan. En ach, ze denken toch nog aan je, wat lief!

Anoniem zei

Heerlijk, zulke reislustige ouders! Ben benieuwd waar jullie reis naar toe gaat ... .

André en Inka. zei

Je ouders hebben groot gelijk,lekker met zijn tweetjes genieten van al de mooie dingen,super,foto zijn heel erg mooi en het geurtje,wauw,.........heerlijk,fijne week.

Rozmeen zei

Oo ik krijg helemaal de vakantie kriebies...ik wil ook...leuk voor je ouders.. samen genieten..
Lief van ze dat ze zo een heerlijk luchtje voor je hebben meegebracht..

Fijne dag en liefs,
Rozmeen

katja-Mariska zei

Je ouders hebben groot gelijk.
En fijn dat jij daar dan ook weer in mee kan genieten ;))
XXX

Neneh zei

Leuk, Barcelona! Mijn ouders hebben het pas de laatste jaren geleerd om wat meer te genieten. Hun generatie van net na de oorlog heeft heel lang geleerd om niet te gek te doen en moesten altijd zuinig leven. Alles was altijd 'zonde van het geld' of 'teveel gedoe'. Totdat ik tegen hen zei dat ze ook nu, nu ze wel wat meer te besteden hebben, nooit ergens een kop koffie gaan drinken. Dat was blijkbaar de eye-opener. Nu gaan ze warempel af en toe samen uit eten :)