Inspiratie...

zaterdag 5 maart 2011

Op deze luie zaterdag wat mooie plaatjes uit de nieuwe editie van Stijlvol Wonen (mrt-apr)
(en een práchtig luisterliedje....erewoord!!!)

On this lazy Saturday just some beautiful pictures from the latest edition of Stijlvol Wonen
(and a beautiful song....promiss)






En tot slot een prachtig stukje Limburg, Kasteeltje Hattem

Ending with a gorgeous piece of Limburg, Castle Hattem





Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Thuis bij Tjits zei

mooie plaatjes Lynda op deze zonnig luie zaterdag, heerlijk:) maar helaas je prachtige luisterliedje krijg ik niet te horen.. ligt dat aan mij?
ben je al een beetje bijgekomen van je heftige week? geniet nog even van dit heerlijke zonnige weekend!

lieve groetjes, Tjitske

Elisabeth zei

Heerlijk he zo'n Zaterdag .Prachtige plaatjes en een lekker luister muziekje.Gewoon genieten!!
Liefs Elisabeth

Abacaxi & Hortelã zei

Mooie plaatjes Lynda! En kasteeltje Hattem... daar heb ik wat etentjes doorgebracht! Mooie plek, ben er al lang niet geweest... mmmm misschien volgende keer als we in NL zijn?? Je brengt me op een idee!
Mooi weekend!
Bisous! Chantal

Alle mooie dingen zei

mooie plaatjes... heerlijke muziek... tja echt weekend.. relax.. adem in .... adem uit.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Home and Lifestyle zei

Mooie plaatjes staan er in de nieuwe Stijlvol Wonen, de volgende keer dat ik in de supermarkt ben snap jij wel in welke gang ik even iets langer blijf hangen!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Yvonne - Frl. Klein zei

Das sieht nach einer tollen Zeitschrift aus. Ihr habt so tolle Magazine, wir leider nicht!
Einen schönen Samstag wünsche ich Dir,
alles Liebe,
Yvonne

Unknown zei

Lynda - er ist soooooo toll geworden, aber es ist noch viel zu warm dafür ;)

Warum aber erscheinen von einigen die Miniansichten bei neuen Postings und bei anderen nicht???? Hast du eine Idee??????? Umgestellt habe ich nichts.... :(

Liebe Grüße

Tine

Karin zei

Heerlijk een zaterdag zonder huiswerk ;) Moet jij nu niet ergens in een cafe staan, gezellig tussen hossende, lallende mensen hahaha!

It's me zei

Wat een rust hier op je blog......kom helemaal bij...heerlijk liedje......eh.....lust wel een wijntje.....lekker......fijne avond geniet !!! .....xxx...

Passione Helena zei

Wat een heerlijke zoete binnenkomer op je blog jammie!

Ik heb een aantal posten van je gemist..Meid, wat zal je blij zijn, dat je de examens achter de rug hebt. Ik hoop dat er snel een goede uitslag volgt, je hebt er hard voor gewerkt en tuurlijk je zal ook slagen!!

Heerlijke geniet momenten voor een zaterdag. Het zonnetjes straalde lekker de woonkamer binnen.Sjorsje zal wel weer een lekker plekje gezoct hebben, als hij geen verstoppertje speelde, achter de prachtige potten van Hennie!!

Geniet nog lekker verder...relax meid.

Liefs Helena

Muisje zei

Wat een prachtige foto´s.
fijne zondag.

Groeten Herma

Nicole Claudia zei

Dat is inderdaad stijlvol wonen, wat mooi allemaal zeg! En ook stoer.

Lekker relaxt liedje zeg! Normaal spring ik wel eens in de lucht van schrik als er op een blog een muziekje aanstaat. Aangezien mijn telefoon ook aangesloten is op de computer moet die weer hard staan anders versta ik er geen bal van... handig, hè!! Maar met muziek, besef ik niet gelijk dat het muziek is maar gewoon geluid, maar ja, wat voor geluid... en daar schrik ik van, maf hè!

Fijn weekend, Collie

La Maison zei

Alles mooi, echt waar ;)

Relax
Hermine

Pierelantijntjes zei

Mooooie plaatjes Lynda. Heerlijk zo'n luie zaterdag, die heb je wel verdiend denk ik zo.
Mooie bed en breakfast trouwens.
Liefs Ester

Miranda | Taxx Life Blog zei

Wauw!! Wat een geweldig foto's, misschien moet ik hem ook maar eens aanschaffen. Goede inspiratie voor on nieuwe huisje! Fijne weekend nog!

Ambiente-nostalgia zei

Wie sjoën os Limburg is!!!

Fijn weekend, alaaf,

Groetjes Dorine

Tierlantijn zei

Sfeertje...heerlijk!!


En dan Mathilde...Zoooooo mooi! Kippevel. Mooie herinneringen!

x

Stacey zei

You're right! Great pics and Loved the music...gotta luv Adele!!!
~Stacey

Gianly zei

Meraviglia!
Baci
Gianly

alma zei

Met een heerlijk muziekje op de achtergrond geniet ik van al die mooie foto's. Heerlijk Lynda! Het is weekend! Maar eh moet jij niet feesten ;)

Lieve groet en geniet van je weekend!

Alma

Corine(THUIS) zei

Dat is dubbel en dwars genieten zo na je examen..lekker wegdromen met een mooi tijdschrift..
Fijn weekend! Corine(THUIS)

Door Jolanda zei

Heerlijk wegdromen bij sfeervolle inspiratie plaatjes, muziekje is erg passend!

Nieneke zei

Heerlijk muziekje, mooie plaatjes, zonnetje schijnt hier naar binnen..perfect!

Bianca zei

Daar zou ik ook wel willen wonen.....heerlijk ontspannen, wijntje erbij ( lust ik eigenlijk niet, maar het hoort er wel bij :) ).....
Lieve groetjes van Bianca