Spoiled...

donderdag 17 maart 2011

Ik weet dat mijn blogposten de laatste tijd weinig "inhoud"hebben maar er is gewoon zoveel moois om te laten zien hier!
En misschien is de "inhoud"wel dat het leven zo mooi is, dat het in zo'n simpele dingen te vinden is, althans...niet in die díngen maar in het gevoel....nou ja....de blijdschap die je voelt bij bv een bepaalde kleur, zeg maar....*zucht*...ik ben weer warrig?;)
Hyper is meer het juiste woord voor vandaag.....al blij dat de werkweek er weer op zit ontving ik rond lunchtijd een pakket! Ik heb een van de 10 give-away's van Chez Moi gewonnen, en die kwam dus vandaag!!! Ik moest m'n kin van de vloer oppakken want mèn wat een verwennerij!!!! TE gek gewoon(geef niks terug hoor, dat dan weer niet)....veel teveel...maar allemaal zó leuk, ze weet wat ik leuk vindt ;)!!! Kijk dan!

I know my blogposts don't have much "content" lately but there is so much beauty to show around here!!
And maybe that IS the content...the message.....that life is soooo beautiful, that you can find beauty in little things....well....not in the thíngs but in the feeling they give you...uhm....well...the happiness you feel by looking at a certain color for example....sort of....*sigh*....I speak abracadabra again???;)
Hyper is more the word for today....already happy that the work is done for this week(for my boss;)) I received a parcel today at lunch! I won one of the 10 give away's from Chez Moi  and it arrived today!
I had to pick my chin up from the floor because mèn was there "pampering"inside!!! Just too much(I'm not gonna give anything back that's for sure;)) WAY too much, but everything SO nice, she knows what I like;)
Look!
scrubzout!!! (verslavend goedje, en niet alleen door de geur)in vele "smaken"
salt scrub(addictive stuff, and not only because of the scent), in lots of "flavours"

armband......lief
bracelet..sweet

o yeah......(stempel)stamp

........

deze armband is ook zoooooo lief en leuk...die doe ik morgen meteen om, heb er mn outfit al bijgezocht;)
this bracelet is also sooooooo nice and cute....I'm gonna wear it tomorrow, I already put an outfit together to go with it;)


én....van mn absolute favoriete merk....Bridgewater.....geurkaarsje.....nou, ik zeg je met alleen dat geurkaarsje heb je mij al door de knietjes hoor....
ánd...from my absolute favourite brand...Bridgewater....scented candles...well...I tell you, with only that candle you have me on my knees...

Ilse, ik heb je al virtueel gezoend en geknuffeld(niet in de laatste plaats omdat je jarig bent vandaag) ...ik zei het al eerder...een "dankjewel"dekt de lading niet, en het liedje van Pink is dan ook speciaal voor jou!

Ilse, I already kissed and hugged you in a Tweet;)(also because it's your birthday today)....I said it before...a normal "thank you"doesn't cover it, so this song by Pink is for you!

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Ohhhhhhhh... ben sprakeloos...
Da's GENIETEN met hoofdletters!

Jet zei

Je bent een enorme bofkont met die prachtige lieve cadeautjes! Dat is heerlijk genieten meid! (Maar dat zal wel lukken denk ik!)

Bonjade zei

Warrig...??? Nee hoezoe je hebt het toch gewoon over de kleur rose?
Ik snap je gewoon helemaal, maar ja ik ben dan ook je dinnetje......
Enne....heb jij chocolade?

Je bent dik verwend, vet verwend, lijn of geen lijn maar dit keer wil je het zeker ;0)
Geniet er maar fijn van.......
NEED SOME CHOCOLATE MY FRIEND

Elisabeth zei

Ik geniet nog steeds van je blogs hoor ,weinig inhoud?? gewoon gezellig!!Wat ben je verwent zeg jeetje ,geniet maar lekker van al die leuke kado'tjes.Ik ben sinds kort ook helmaal om ,die geurkaarsjes van Bridgewater ruiken zo zalig !!
Liefs Elisabeth

Thuis bij Tjits zei

oh wat zal dat genieten zijn met zoveel moois:))

lieve groetjes, Tjits

Home is where the heart is zei

GAAAAAAAAAAFFFFF!!!!!! Ook al zo schandelijk verwend zie ik
Lekker van genieten. Ben nu wel heel nieuwsgierig naar je bijpassende outfit morgen :)))
Fijne avond
lieve grot Brigitte

Carla zei

heerlijk...al die verwennerij!!
Geniet er maar van...dat hebbie wel verdiend na je drukke tijden.

liefs Carla.

Anita zei

oooooooooooohhhhhh... mooi leuk lief ... en spannend... want ik ben morgen pas weer thuis... en voor mij is er als het goed is ook een pakketje... als ik maar slaap vannacht?!?!? (nou ja, met die matrassen hier, is dat toch maar de vraag)

Mariette zei

Lieve Lynda,

Je hebt wèl een echte rose-wolkjes-dag jij! BOFKONT; pure verwennerij...
Geniet ervan en tank je geest bij voor als het weer bewólkt is en jij er níet op zit... (op 't rose wolkje) of als 't weer vies en nat spettert...
Liefs,

Mariette

Home and Lifestyle zei

Dit is echt een geweldig pakket...ze heeft er echt werk van gemaakt! Geniet er van, maar dat doe je al...:)

Lieve groet, Ingrid

oma leentje zei

Een hoog jammie jammie gehalte heeft deze Give- Away.
Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Michaja zei

Hemeltje lief wat een leuke kadootjes heb jij gewonnen.

Floor zei

Met liefde gegeven en het is je gegund!!!!!!
xxxx

Karin zei

Wat een heerlijke verwennerij, ze kent je een beetje geloof ik ;) ben nu wel heel benieuwd wat zusje heeft gekregen die komt morgen terug uit D"dorf. Ik heb er niet aan gedacht anders was ik vandaag voor haar brievenbus gaan liggen ;D
Geniet ervan, het is goed terrecht gekomen!

It's me zei

Nou ja wat een lieverd is het toch !!! ...en jij ook !!!...veel plezier morgen ! liefs van mij...en bedankt voor het luisteren elke keer weer......je bent eem lieverd !!.....xxx....xxx....xxx..

Tierlantijn zei

Zoooo jij bent echt verwend! Heerlijk zeg!!!

Liefs!

Zara zei

Heerlijk zeg en uber-leuke cadeau's ook! Geniet ervan, je hebt het verdient!

Alle mooie dingen zei

wat ben je heerlijk verwend.... hartstikke goed hoor!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Tanja zei

Nee hoor, ik vind jouw posten gewoon Lynda, lekker genieten.
Mens wat zul jij genieten van je kadootjes, heerlijk toch,

Fijn weekend,
Liefs
Tanja

p.s. nog bedankt voor je lieve reactie