Lette ik niet op???

maandag 1 november 2010









Waarom heeft niemand mij verteld dat er een Nieuw magazine op de Markt is??
IK Deel Toch ook alles (bijna. ..) met jullie? Wel opletten hoor;)

Why did nobody tell me that there is a new magazine on the markte????
I share almost everything with you, so if there is something I should know, please don't hold back and let me know;))
Well, I will let you of the hook this time, because this magazine is new for you also....I guess;))



Nieuwsgierig??? Op de site kun je je aanmelden voor een gratis magazine!! go!
Curious??? On the website you can subscribe for a free sample of the magazine....well...at least we can, don't know if they ship abroad, sorry ;))
Fijne avond!

Lynda

Leave a Comment

Alle mooie dingen zei

het ziet er prachtig uit
gelukkig dat jij wel oplet
bedankt
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Room Seventeen zei

Ziet er mooi uit! Je kunt je op de site van Mart Kleppe aanmelden voor het gratis magazine :-))

jolanda zei

Deze ken ik nog helemaal niet! Goed dat je deze nieuwe vondst gedaan hebt... het ziet er mooi uit allemaal.
groetjes, jolanda

Tanja zei

Ik vind jou wel een echt opletter, Ik had het ook al gezien, de advertenties staan op de laatste 2 nummers van Wonen Landelijke stijl; zie achterpagina.

Groetjes
Tanja

Margot zei

Daar hebben we jou toch ook voor, dus worden wij steeds luier...maar bedankt weer voor het moois...
Groet, Margot

butiksofie zei

Beautiful pics in this newsletter! Unfortunatly I don´t know it! I will have a look on it when I go to Holland next time! Hughs Anja

katja-Mariska zei

Als ik het had geweten had ik het je verteld:))
Liefs Katja

Elisabeth zei

Het ziet er mooi uit .Ik kom zo wie zo altijd achteraan flodderen omdat ik nooit goed oplet of er iets nieuws op de mark is .errug hoor !! Maar ik ben weer bij gelukkig !
Groetjes Elisabeth

by kuzz zei

Ik heb het al eerder ergens gezien...maarr..gewoon nooit gedaan! Bedankt voor de tip, gelijk aangevraagd!
groetjes Erna

It's me zei

Zeg ik weet niet hoor....maar het ziet er dus hier ongeveer Mart Kleppe uit....snap je wat ik bedoel............ik heb mijn eigen magazine.......snap je ??? ....liefs Ria.....leuke post !!! dikke smakkerd van mij....

Home and Lifestyle zei

Ik heb niet voor niets een grenzeloos vertrouwen in jou hi hi, Lynda!

Dus geweldig dat je het meldt...de foto's zijn veelbelovend!

Thanks! Lieve groetjes, Ingrid

Sandra zei

Ik lette niet op, jij dus wel! Gelukkig..

Pien zei

Ik heb hem al een tijdje rechts in mijn balk staan.
En inmiddels heb ik het mooie magazine ook al ontvangen.

Groetjes,
Pien

alma zei

Goh...je was me net voor ;)
Mooi hoor. Bedankt voor de tip!

Groetjes
Alma

Unknown zei

Liebe Lynda,

ich habe null Chance, überhaupt ein gutes Wohnmagazin in Uruguay zu bekommen. Egal in welcher Sprache. Also bleibt mir nur, die Strandpalmen mit selbstgebastelten Sternen zu schmücken ;)

Liebe Grüße

VINTAGE

Ambiente-nostalgia zei

Wat een mooi magazine Lynda.
Als ik een nieuw magazine ondek ben jij de eerste die het weet.
Jij zult wel een gratis jaar abonement krijgen voor je reclame.

Fijne dag, liefs Dorine

Stina zei

Komt mij heel bekend voor, leuk dat je het hier geplaatst heb, toppie!!!

lia zei

Gelukkig dat er nog iemand oplet.
Ga nu werken maar vanavond zal ik eens kijken. Lijkt me erg leuk.
Thanks.)

Anoniem zei

Leuk blad Lynda!!

Bedankt voor de tip!!

Groetjes
Desiree

Inge zei

Normaal weet JIJ altijd ALLES als eerste sis hahahahahaha!!!
Nu blijkbaar dus ook...
;))

Anoniem zei

Haha ik vind je zo grappig,maar ik wist ook niets van dit nieuwe blad,dus moet jou bedanken voor je oplettendheid,zo is dat een woord pfff,wens je een fijne dag,lekker muziekje heb je,lieve groet Joke.

Yvonne - Frl. Klein zei

Ein tolles Magazin. Ich sag´s ja, ihr in den Niederlanden habt die allerbesten Zeitungen!!!!!!!
Ich wünsche Dir noch eine schöne Woche
und ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Bij Guusje Thuis zei

Het is maar goed dat jij de oplettende bent in Bloggersland ... ik ben meer type achter de feiten aan hobbelend, maar ik ga straks toch eens even kijken ... want ja nieuwsgierig ben ik ook ... sjucht!

Landligt zei

Ha die Lynda,

Geen idee dat er een nieuw woonblad is?
Maar jij komt toch wel overal achter, hahaha.
Ooooh ja de volgende keer zal ik eens zelf poseren maarja moet ik ook een fotograaf hebben hahahaha.

Lieve groetjes Ingrid

Tuur zei

alles goed?
borden van 100 jaar kapot gooien, echt niet!
Moet het alleen een plekkie geven...
maar vrees dat ze weg moeten...zucht

Jeanette zei

Hoi Lynda,
wat een mooie plaatjes. Ik heb me gelijk even aangemeld voor een gratis magazine. Ik ben benieuwd, bedankt voor de tip.

Groet,
Jeanette

t brocante sfeertje zei

Dol op bladen,blij dat ik even bij jou oplet en jij voor ons!Groetjes,Ingrid

Door Jolanda zei

prachtige foto's, had hem nog niet gespot, jij wel:)thnx