Wijsheid, warmte en nieuwe vrienden...

zondag 31 oktober 2010

Een druk weekend met een resultaat waar ik blij mee ben!
A busy weekend with a result I'm happy with!



er kwam een doos met mooierds van Tierlantijn...
a box with beauties came from Tierlantijn

een van de dingen in die doos was deze "wijsheid"....
one of the goodies from the box was this piece of "wisdom"...


en eindelijk was het dan tijd voor een bezoekje aan onze zweedse vriend...I.kea...MIJN MAT!!
and finally it was time for a visit to our swedisch friend...I.kea.....MY NEW RUG!!!!

Ik(en de katten;)) ben er zó blij mee! Heerlijk stoer en warm aan de voeten
I(and the cats;)) am SO happy with it!! I love the rugged look, and it's warm for our feet


en kijk!!!!! Die lelijke oude vouwgordijnen zijn vervangen door witte houten jaloeziën!
Ik wilde dit al ZO lang, maar je weet misschien wel hoe dat gaat met mannen, moeten wennen aan het idee;))
Er komen wel nog overgordijnen(die overigens nooit dicht zullen gaan;)) om het aan te kleden
and look!!! The ugly old roman blinds are replaced by LOVELY wh
ite wooden blinds!
ME SO HAPPY:D!!!
I wanted this for a long long time but maybe you know how it is with men;))), they have to get used to the idea!
We still have to get new curtains....to dress it up a little;)



kijk hoe de lichtinval verandert door die jaloeziën!
Look how the light changes with these blinds!

de hele woonkamer is lichter!
the whole livingroom is brighter!




Noot: less is more is soort van iets meer geworden....
Note: less is more has became a little bit more....

een van mijn favoriete kaarsen brandt ik speciaal voor Diana, zij weet zelf wel waarom! X
I light one of my favourite candles for Diana, she knows why! X


heb mijn laarzen van vorig jaar alvast tevoorschijn gehaald....
I took out my boots from last year...



hij hing al een tijdje in de hal, maar nu mag hij er met zijn neus wel bij :)
for a while now, his place was in our hallway, but now he's alowed to stick his nose in:)

Wij hebben een heerlijk weekend gehad....fris gekapt en een frisse wind door mijn herfsthuis!
Bruce geniet ook nog van de laatste zonnestralen, en de laatste New Dawnroos!

We have had a lovely weekend...I had my hair cut, and a fresh breese went through my autumnproof house!
Bruce is enjoying the last rays of sun, and the last New Dawnrose!


Hoop dat jullie het ook fijn hebben gehad!
Hope you had a nice weekend too!

Liefs,

Lynda

Leave a Comment

Diana zei

Dank je lieve schat!!!!

jolanda zei

Wat een gezellige sfeerplaatjes Lyndah! En die wijsheid dat vind ik een hele goede... zouden meer mensen moeten doen, want daar word je een stuk gelukkiger van!
Je hart vind ik ook erg mooi, net als die dennenappel waxinelichthouder (of hoe die ook heet LOL)... staat zo knusjes!
liefs, jolanda

Bonjade zei

Je maakt mijn week liefie hier!!!
Heerlijke beelden vanuit je huis, blijer kun je me niet maken!
Ha die mat dat is een heerlijke super grote krabpaal voor die lieverd van je, wat zullen ze ervan genieten!!!
Enne mooi hoor je luxaflex, ziet er sfeervol uit en dat hartje zo lief!!!
Wens je een fijne week.
Hadden ze ook nog mooie kerstspullen daar bij die Zweedse gigant?
Knuffie

Gustaviana zei

wat een super foto's en dat hart tegen de muur waanzinnig ..... fijne zondag liefs viana xx

It's me zei

Wauwwwwww......Lynnnnnn...wat leuk allemaal....erg gezzelig hoor bij je vandaag !!!.....en dat HART geweldig !! ...mooi hoor!! hoe kom je eraan??? hihihihihi!!! fijne avond meis geniet van een heerlijke nieuwe week .......liefs Ria.....

Ambiente-nostalgia zei

Wat heb je toch een sfeervol huis zeg. Mooi met die jaloezieën. Ik moest wel lachen om je reactie bij mij over Sjoeki.
Ik heb het er meteen erbij vermeld, ha ha.
Dat je dit nog wist, goed van jou hoor.

Liefs Dorine

Splashes of Pink and Mint zei

Krijg het helemaal warm van je post, alles ziet er zo cosy uit! Enne... less is more.... ik was benieuwd toen ik een tijdje terug las dat je minder wilde... lieve Lyn... dit is zóóó gezellig en warm!!!!!! Het past volgens mij gewoon bij jou!
Maar goed, met less zal het ook vast wel goedkomen bij je hoor!
Groetjesssss!!!!!

Floor zei

Moooiiiiii die mat ben benieuwd hoe lang die mooi blijft is ideale krabpaal voor de kat !

La Maison zei

Helemaal goed, alles klopt.
leuke post hoor.
Groetjes
Hermine

Tanja zei

Inderdaad een geweldige krabpaal/mat voor je katten maar wel heel mooi. Ik vind je houten luxaflez helemaal super. Inderdaad anders lichtinval. mooie foto's en een heerlijk sfeertje.

Geniet er maar lekker van
Nog een fijne zondagavond

Groetjes
Tanja

Floor zei

die had ik in de verkeerde blog gezet moest onder de blog van tutze staan http://www.tuttemerull.blogspot.com/

Unknown zei

Liebe Lynda, die Jalousien sind wunderbar. In weiß würde ich sie auch zu gern an einigen Fenstern haben, habe sie aber hier noch nicht gefunden. I.kea gibt es nicht. Schade,....sehr schade!

Danke für die tollen Fotos - wieder waren etliche Inspirationen dabei! ;)

Liebe Grüße

Tine

Elisabeth zei

Ohh wat is het gezellig in je huis ,en ja wat zullen de katten lekker krabbelen!!
Groetjes Elisabeth

by kuzz zei

Wat een heerlijke sfeer bij jou! Mooi je mat!
En dat hart... die is gaaf...weet Ria hier meer vanaf zeker aan haar reactie te lezen ;-)
Fijne week, groetjes Erna

Room Seventeen zei

Helemaal herfstproof je huis :-)

Miranda | Taxx Life Blog zei

MOOI! Je huisje zit er weer prachtig uit, heerlijk sfeertje. Maar die MAT?? Zijn je katten blij met hun nieuwe krabmat of laten ze hem heel. Boven hebben we van zulke vloerbedekking en idd de katten vinden het geweldig om lekker hun nagels in te zetten!

Pierelantijntjes zei

Wat een heerlijk gezellig sfeertje bij jou in huis zeg. De jaloeziën zijn prachtig.
Een hele fijne week toegewenst,
Liefs Ester

Antonia zei

Wat een mooie sfeervolle foto's Lynda! Prachtig je nieuwe kleed en de jaloeziën. Je zit er weer knus bij. Ben vandaag de hele dag op visite geweest, mijn moeder is vandaag jarig. En ook nog drie!!!! logeetjes naar huis gebracht. Hele fijne week gewenst, groetjes Anja

natuurlijk groen en doen zei

Lynda, het ziet er geweldig uit en wat is het heerlijk om zo weer eens te veranderen.

Gr Bep

Passione Helena zei

Geweldig Lynda, wat een heerlijke sfeer!

Hi je katten zullen feest hebben op die mooie mat;-) En je jaloeziën geven een prachtige lichtval..Wat zal je blij zijn, alsof je in een nieuwe kamer leeft.

Ik heb genoten van je foto's! Erg knus en warm!
Ik ben helemaal verliefd op je laarsjes!!

Fijne avond, geniet van de gezelligheid.
Liefs Helena

Jeanette zei

Lynda,

wat leuk dat je ons weer een uitgebreid kijkje in je huis geeft. Ik vind je andere items ook leuk om te lezen maar deze kan ik ook zeker waarderen. En ik zag je krans, die is ook mooi!

Groet,
Jeanette

Kind An Huys zei

Nou je hebt inderdaad aardig wat gedaan het weekend, moe maar voldaan....
En ik vind je sloffen helemaal leuk, wat zullen die lekker warm zijn, zo te zien ben je helemaal "winterklaar" en je huis zo gezellig...
Fijne week alvast, lieve groet, Anne.

Bij Guusje Thuis zei

Hè hè, ik kan gelukkig weer op je blog zonder dat mijn hele explorer lijkt te exploderen ... gelukkig maar want er is vandaag zoveels moois op je blog te zien ... waar moet ik beginnen ... bij je vloerkleed, je raamdeco of toch dat geweldige tekstbord (wauw) ... weet je wat, ik ga nog even een keer kijken voor de boel op hol staat en ik 10 pogingen doe een reactie te plaatsen wat 10x mislukt.

Groetjes,
Colinda

butiksofie zei

Dear Linda, beautiful pics and I love those boots:-)! Hughs Anja

Nicole Claudia zei

O, wat een gezellige plaatjes laat je weer zien. Heerlijk een pakketje uitpakken en naar de IKEA. Ga er maar niet te vaak heen, want dan wordt mijn huis nooit "less is more"... zal wel nooit lukken vrees ik... Je jaloezieën vindt ik prachtig, lekker fris wit, en die lichtinval is super... Het is inderdaad een stuk lichter op de foto's...

Geniet er lekker van!!

Groetjes, Collie

Loveley & Gizmo zei

hoi hoi wat ben je druk geweest met leuke dingen dit weekend ben ook druk geweest alleen nog geen leuke foto's ik hoop van de week als ik weer op me kont kan zitten van die trap onder me hul van jou hihihi....weer wat te kunnen doen aan me blog oke!!!

fijne week en tot blog's

katja-Mariska zei

Ja wat word het licht anders hè?
Ik heb ze ook, vind het heerlijk dat je ze alle kanten op kan draaien.
Het sisalkleed vind ik ook leuk en blijf ik ook altijd leuk vinden.
Lieve groet Katja

. zei

Het ziet er allemaal weer prachtig uit!!
Welterusten

Home and Lifestyle zei

Wat zijn je houten jaloezieen leuk Lynda...hier hangen nog kunststof exemplaren, die ik toch duidelijk véél minder mooi vind!

Wij hebben een druk weekend gehad...mijn jongste dochter wordt over een uurtje 13 jaar, dus 'de hut' zat vandaag de hele dag vol. Wel errug gezellig, maar ik heb mijn pijpje nu wel leeg. Ik ga dus zo dadelijk maar eens lekker mijn nestje opzoeken!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

wonen bij de dijk... zei

lieve lynda, kijk maar even bij 9 september, daar staan de foto's..
Ik ben benieuwd wat je dochter er van vindt..
wij vinden 1 wand wel genoeg, maar het is erg mooi..
welterusten, Cobi

G-STYLE zei

Wat een heerlijk sfeertje Lynda, alles weer lekker fris en gezellig en fijn dat de nieuwe raambekleding zo goed uitvalt en meer licht geeft, dat is toch wel belangrijk.
Nou geniet van alle leuke dingen, fijne week alvast, lieve groet Gea

alma zei

Lynda wat ziet het er allemaal sfeervol uit bij je! Leuk dat je ons even binnen liet kijken. Mooi hoor die houten lamellen!
Fijne week!

Groetjes
Alma

Deb zei

Your decorating looks great Lynda and I love those candlesticks!!! ~Deb~

Claudia Leertouwer zei

Wat een sfeer en gezelligheid!

Anoniem zei

He dat ziet er super uit! lekker he van die luxaflex, wij hebben toen ook lang getwijfeld(lees vriend) maar toen ze hingen zei hij hadden we dat maar veel eerder gedaan. Je huis is weer helemaal klaar voor de winter,lekker gezellig en warm, helemaal goed.

groetjes

Yvonne - Frl. Klein zei

Ich liebe Ikea, muss auch demnächst wieder hin! Und Deine Katzen sind so süss!!!!!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Anoniem zei

Wat is het mooi geworden, Lyn!!!!
Een heerlijk thuisgevoel lijkt me dit!!!

Geniet ervan!

Desiree

Design Elements zei

b e a u t i f u l!

Margot zei

...en gezond voor de voetjes, maar met zulke lekkere zachte laarzen, komt het wel goed
De lichtinval maakt het idd zeer bijzonder.
Ik geniet even met je mee, van sfeer en muziek natuurlijk...
Groetjes, Margot

Inge zei

Heeeeeerlijk hè die luxaflexen!! Idd het lichtinval in prachtig!! Onze rolgordijnen hangen nu week of 3 ma vind t niks, zelfs Wtje niet, dus komen onze jalouziën er snél weer te hangen...
Je mat is ook prachtig sis!!!

Have a nice day
XvZ

Vær våken zei

Hi Lynda, I am impressed!! You had so many nice little details around your home: Oh, so lovely and such a nice atmosphere! Did you get apples? :)
Have a beautiful evening!!

Kristin xxxxx

Mayflower zei

Wat heb je een heerlijke sfeer neergezet lieve Lynda en al die mooie nieuwe aanwinsten, dat is toch genieten. Prachtig de jalouzieën en de lichtinval is prachtig op de foto gezet.
Lieve groet, Mea