Vrienden voor het leven...

zaterdag 30 oktober 2010


Furry friends ( Bruce l-Sjors r)

zal ik even gaan zitten???
do you want me to sit up?


zo is toch ook leuk??
I'm lovely laying down or not?


Oke, let u allen even op dan....
okay, you all pay attention please!!!


ik wordt al stoer he!!!!
I'm starting to look like a tough guy....don't you think so?

en een charmante heer natuurlijk!!
and a gentleman ofcourse!!

dit stoeltje staat rechts van de laptop....ga ik erop zitten en kijk ik allerpoezeligst!!!
this chair stands next to the laptop, of I want her attention....I jump on and I give her my cutest look !!



vraagt zich af waarom die kleine druktemaker niet gewoon komt spelen...
is asking himself, why the little scamp won't just come and play...

het duurt ZOOOO lang...
it's taking him agessssssssssssssssssss.......

Fijne avond!
Enjoy your evening!!

Lynda

Leave a Comment

Tanja zei

Geweldig die katten.....en dat smoeltje van Sjors, droppie vind ik het.
En ik begrijp hoor wat je bedoelde met 'grote jongens' al moest ik wel ff hard lachen. Ik denk dat als je naast me had gestaan dat een hele andere iets directere reactie had gekregen ;-))

Fijn weekend
Tanja

Pink Princess zei

Wat een droppie dat kleintje :)

Nieneke zei

Wat een heerlijk stel!

Tierlantijn zei

hahaha! Dat staartje!!

Poepies zijn 't! Ben gek op katten!

Groetjes! Ilona

Elisabeth zei

Wat een heerlijk stel katten zijn het! zo leuk dat Bruce en Sjors vriendjes zijn .En ohhh die foto van die poezelige pootjes en staartje ,om te smelten
Fijne Avond,Elisabeth

. zei

Mooi hoor die jongens van je!
Alhoewel ik je stoel en vitrages ook heel mooi vind als ze er maar niet in gaan hangen!
gelukkig zijn ze niet zo heel erg duur.
lieve groet van Peet

Kom Achterom zei

hihihi wat een kerels!!! Ik vind die kleine helemaal geweldig!! wat een koppie
fijn weekend
Yolanda

Tuur zei

och ...wat een schatten...

Pierelantijntjes zei

Wat een schattige foto's. Vooral die van dat staartje over die pootjes.
Liefs Ester

Unknown zei

Liebe Lynda,

Katzen sind toll. Ich mag es zwar nicht, wenn sie Mäuse und Vögel anschleppen, aber ich liebe den Egoismus, mit dem sie ihr Leben leben! ;)

Ganz liebe Grüße

VINTAGE

Claudia Leertouwer zei

Dis zijn dus echt vrienden voor het leven...

It's me zei

Wat een schattige poezenpost....echt zo lief lief lief....poes poes poes........lief !! ...kijk dat zijn ze weer de Lyndddddaaaa'ssss posten............kus van mij.....xxxxx

Elsina zei

Wat een sweeties je katten! Ik heb er ook 12 :)

Annelies zei

Oh guttegut ik ben heeeelemaal verliefd op die schattige schetebesies hierboven!! Wat een droppies zeg.
Wij hebben er 3, één zwarte (bejaarde) kater, een grijs/witte kater en een grijs/witte poes met een heel eigenwijs wit puntje aan de staart. Ze zijn allebei 3 en broertje en zusje maar oh zo verschillend!
Binnenkort ook eens wat plaatjes van schieten.
Helaas worden de foto's van dichtbij met mijn fototoestel niet echt scherp. Jouw foto's zijn echt prachtig!
Geniet maar lekker van dat lieve spul om je heen!
Fijn weekend verder!
liefs, Annelies

Helena, The Swenglish Home zei

Such cuties! The third photo is absolutely adorable!

Wishing you a lovely Sunday!
LoL, Helena, The Swenglish Home

alma zei

Kan me voorstellen dat dit leuke taferelen te weeg brengt! Wat een skatties!

Groetjes en geniet nog van je weekend!

Alma

Een sneller kloppend hart zei

Wat een schatjes zeg...ik ben dol op foto's van katten!!

Fijne zondag he, groetjes!

Bonjade zei

Heerlijke poezenpost....ja en hoe vind je nu die kleine van mij....?
Fijne zondag
Hugs

Zara zei

Wat een heerlijke plaatjes! Ik ben gek op katten en Sjors is dan ook om op te vreten. Bruce is de rust zelfe, lijkt het. Leuk dat ze samen goed op kunnen schieten, anders heb je heibel in huis!

Sonja zei

Wat lief!! Hoe oud zijn ze op deze foto? Afgelopen woe. is het nestje geboren waar wij er eentje van krijgen.. ben heel benieuwd. Voor de eerste keer!

Fijne zondag Lynda

Groetjes, Sonja

Karin zei

Hij groeit goed he!

lia zei

Wat een poezelig verhaal.

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Heerlijk, zo.n jong leven speels en onschuldig, nog even dan wordt hij vast heel ondeugend. De twee van ons, Jansen en Tielanus is het geworden vermaken zich prima en zo af en toe maken ze een uitstapje naar buiten.

Wat zijn het mooie foto,s geworden,

groetjes Pauline

vosgesparis zei

Jeetje kom ik even niet langs heb je 12 posts geschreven,je gaat te hard voor mij hoor haha..
Fijne zondag nog

Ingrid zei

wat een schattige post over je huisvriendjes,mooie foto's neergezet hoor Lynda..fijne zondag nog...

Loveley & Gizmo zei

hoi hoi wat een knapperts zeg hihihi net zulke schatjes als die van mij

doeidoei

Manja, Brocante de Knotwilg zei

hallo
Wat een schattige katjes
Vr groetjes Manja

Brocante de Knotwilg