Gevaarlijk goedje......

woensdag 27 oktober 2010

....die aftershave!!!! Ik ben dol op luchtjes(geurkaarsen en de overheelijke parfums) vroeger "keurde"ik een aantrekkelijk manspersoon ook extra op zijn "luchtje"(ogen dicht en snuiven maar).
Maar ook bij aftershave is er een duidelijk motto in ogenschouw te houden.....LESS IS MORE!!!! Gooi het flesje vooral niet stuk op een tegelvloer, en dan met name niet op dat stukje tegelvloer dat zich bevindt direct vóór het gasfornuis, meestal zich bevindend in de keuken....daar waar voedsel bereidt wordt?
GOEIE GRUTTEN....je kunt dweilen totdat je een ons weegt(oooooh als dát toch eens mogelijk was...) maar die stank(want dat is het inmiddels geworden) is niet wég te krijgen.....zou het er IETS mee te maken hebben dat manlief ten tijden van het uitelkaarspatten van het betreffende flesje reukstof doodleuk op het trapje bleef staan en naar mij stond te kijken??? Of dat ie eerst eens moest bedenken(wablief) waar ie dat nou toch eens mee op ging vegen(STOMME VRAAG....papier...wat anders)....toch wel enige minuten lang zodat het ruikende goedje lekker door de voegen zich kun verspreiden over de hele vloer????
Anyway......


Dangerous liquid.....aftershave.....yesterday I told you(or, my translator did) that my hubby dropped a bottle of aftershave on our kitchenfloor.....!!!!! Don't have to tell you that the grout between the tiles absorbed it al before he decided what to use for cleening.(TOILETPAPER.....:(...I tell you!!!)
So by the time he was finished(it took a minute or so....20!!!!)...all I could do was mopp my floor!!!(not that it helped...)...and after that....things got woolly in my head.....this is how my head felt..

mijn hoofd voelde de rest van de dag zoals hierboven.....het enige dat ik nog wilde(en kon!!!) was.....

and all I could do was.....



....alles klonk als Russisch in mijn oren (net als deze meneer die nu zingt;))
en ik kreeg diverse onsamenhangende gedachten

everything sounded Russian in my ears(like the mister that's "singing"right now;))
and all kinds of inarticulate thoughts filled my head....


o.a. over kerstmis!!!!( de rest van de gedachten ga ik jullie besparen, heus....dat lijkt me beter)
Om dan óók nog tot de ontdekking te komen dat ik die boom in de eerste collage...linksboven, met al die gekleurde ballen eigenlijk best leuk vindt!!!!!
SCARY!

for example about christmas(the other thoughts I'm not gonna share, believe me, it's better this way;)).
To find out, you actually LIKE the "tree"in the first collage....top left...with the different colored balls???
SCARY!
Dus heren, als jullie éven op willen letten....drupje aftershave svp...drupje!!!
*ruikthetnogsteedsbijhetbetredenvandekeuken*...

So...gentleman, please pay attention, just a drop....a drop!!!
*stillsmellitwhenenteringmykitchen*

wieuw!

Линда

Leave a Comment

Karin zei

Haha. Maar wil je nog even wachten met de kerst aub. Da's nog veeeeeel te vroeg.

Karin zei

Vergat ik nog "spatsiba" (of zoiets)

katja-Mariska zei

Wat erg zo'n lucht. En met soda dweilen dat haalt luchtjes uit dingen misschien ook uit vloer.
En die kat gewoon lekker met ze poten wijd hahaha
Liefs Katja

Corine(THUIS) zei

Wat haalt volgens grootmoder ook al weer vieze luchtjes weg?? Even googlen misschien? Lukt dat nog met je hoofd :)
Groetsjov, Corine(THUIS)

Claudia Leertouwer zei

Geef mij die heerlijk kat van je maar!

Mayflower zei

Ohhhh.....volgens mij ruik je het met de Kerst nog hihi. Weet er trouwens ook alles van, heb vroeger thuis eens een parfumflesje stuk laten vallen in de badkamer en vanaf dat moment ging die geur me ook steeds meer tegenstaan, heb het dan ook nooit meer gekocht. Wat een geweldige poezenfoto en ook je Kerstcollages daar geniet ik van.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Wat zijn mannen soms toch sukkels....en jij zit met de gebakken peren...

Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

ahhahaha wat zit je dus in de stank!Dank zij je man.....pffffffff.
Hier wordt af en toe zoveel deo gespoten (in het bijzijn van mij,dat ik amper kan ademen...
Mannennnnnnnnnnnnnnn...........ach soms ze toch wel lief,handig,verstandig,en tja wat moet ik nog meer opnoemen...............??
1 tip kop buutn deur haha

Tanja zei

Jammer dat het geen kaneelaftershave was dan had je tenminste helemaal het kerstgevoel gehad.
Tja dit luchtje koopt hij in ieder geval niet meer omdat jij het niet meer kan ruiken.

Ik herken een van die katten,zo slaapt onze Sam ook 's avonds in de huiskamer op het kleed.
Ennuh die boom is ook gaaf maar gelukkig niet zo groot dus is misschien wel een optie voor je?

Groetjes
Tanja

Bij Guusje Thuis zei

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb ooit een flesje op een logeeradres in de badkamer kapot laten vallen (heerlijk onhandig ... zeker daar) en dat roken ze weken later nog.

Hopelijk verdwijnt bij jullie de lucht sneller, moet haast wel omdat het in de keuken is (zei ze als goedmakertje)

Floor zei

mijn god schrik me dood wat een kut muziek

omaria zei

neutraliseren met azijn, dat weet je toch.

Room Seventeen zei

Haha, kerstbomen??? Je bent duidelijk bedwelmd door die after shave ;-))

Merel zei

Ik vind die kerstboom ook helemaal geweldig! Gewoon jammer dat ik niet aan kersthypes doe....

Een sneller kloppend hart zei

Sjeezus, wat een post! Ik heb net één glas wijn op en lig hier compleet in een scheur om die kattenfoto, whaha! ( de hachee pruttelt overigens dus ik ben klaar voor vandaag, qua koken dan ;)

Helpt azijn ook niet? Dat neutraliseert toch geuren??

Groetjes, Veronique

natuurlijk groen en doen zei

Ik me aangemeld als volger en ik zou het leuk vinden als je mijn "buurvrouw "werd. Een beetje vooruitkijken naar de kerst doe ik ook al

gr Bep

Servies en Brocante zei

ai ai ai,, wij kopen nooit dure parfums etc..gaat altijd mis.. afgelopen jaar toch maar eens davidoff voor vriendlief gekocht, dat ruikt zooo lekker.. nu geloof het of niet, kan het nu niet meer ruiken, hij had hem nog geen dag en liet hem op de badkamervloer vallen, helaas hebben we hier geen raam..brr wat een stank

faire un songe zei

Ohh.. hahaha.. wat een vreselijke muziek....
Hahaha.. maar ik wordt er wel giebelig van..!!

Het vest.. ik ben opnieuw begonnen.. mijn vorige was goed voor 2x Hetty....
Mocht ie ooit een keer af zijn dan zal ik het resultaat laten zien....

Groetjes Hetty

Unknown zei

Liebe Lynda,

mir ist das vor einigen Jahren einmal mit Eau de Parfum passiert. Schrecklich! War zwar im Bad und nicht in der Küche, aber ich war wochenlang im Schwebezustand mit Karusselkopf.

DAS Parfum habe ich anschließend nie wieder gekauft!!!!! *bg*

Liebe Grüße

VINTAGE

Tuur zei

tjemie...je gaat wel heer raar doen van zoveel geur....
maar uuuh doe die andere dingen in je hoofd ook eens....ben toch wel...nieuwschierig....;);)

Nieneke zei

Wat hoor ik??????? Ja, het is je echt in je bol geslagen...

jolanda zei

vreselijk is dat hé?? Bij ons heeft mijn man een poos geleden zijn aftershave flesje stuk laten vallen in de badkamer... minder erg dan in de keuken denk ik, maar wat is die stank lang blijven hangen zeg!!
Sterkte!!

lia zei

Die muziek (nou ja muziek) heb ik dus meteen uitgezet..... Die geur is echt in je bolletje geslagen.
Enne kerst....nog niet hoor.

groetjes Lia

Unknown zei

Hoi Lynda,
Op de een of andere manier kom ik altijd bij je blog uit. Moet er altijd om lachen hoe jij de dingen beschrijft, ik zie t ook altijd voor me.

Ik hoop dat het goed met je gaat.

Groetjes, Mirjam

Corine(THUIS) zei

Lieve Lynda, dat ik als blogger moet delen weet ik meis, maar weet jij ook dat een link 'verstopt' kan zitten onder een woord??
(klik op doetinchem)
Komt zeker door de stank....:)))
Groeten!!!

It's me zei

Wat doet die after shave ook in de keuken !!!...tjonge !!!.........die muziek??? wat is daar nu weer mis mee......heerlijk ontspannen...lekker rustig....fijn ....goed gekozen hoor...........fijne avond he!! saampies!!! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Nicole (MLBV crafting) zei

Ideetje voor kerst... misschien een nieuw geurtje ;-)
Groetjes, Nicole

Irma zei

ik dacht al wat te ruiken;-))

Diana zei

O Grote genade... een overdosis mannenparfum onder de borrelende pannen.....ieuwwww!!!

Tierlantijn zei

Getver!! Ik ken het wel een beetje met 2 puber zoons diezijn niet echt zuinig zijn met hun aftershave..!

Elisabeth zei

Jakkes,ben je lekker mee zoveel stank in je keuken! ,maar ja dat ben ik weer ,vraag me af ,Wat deed jouw man met zijn flesje aftershave bij het gasfornuis?? hoort toch in de badkamer!! Die poezen foto helemaal te gek ,en kerst ,heel voorzichtig een beetje aan denken !!

Inge zei

Zal ik je vertellen dat het hier ELKE morgen zo gaat!! Pfff die LLLucht!!!
Manlief is is zéér royaal met luchtjes...dat ik loop te hoesten en te proesten...pff boeie!! :))

Sterkte de komende wk...

KvZ

Michaja zei

Begin jij nu ook al met kesrt :):) Haha zeg ik die van de week de eerst kerstversiering kocht. Ik kon het gewoon niet laten zo mooi vond ik het :)

In den Uylenbal zei

H die Lynda, "snuf snuf snuf" ik ruik niets !! Tja, mannen . . . ik weet er alles van hahaha ! Maar ja, soms zijn ze handig (meestal niet) en kan je ze voor allerlei klusje gebruiken. Voor de rest ?? Een " sta in de weg " , die belt als ik de hele dag hard heb gewerkt en vraagt : "Wat eten we ?". Maar ik zou hem voor al het geld in de wereld niet willen ruilen ! Greetz, Lejo p.s : zal snel wat leuke foto' s maken, de winkel komt al helemaal in Kerstsfeer !

Vær våken zei

He, he...I love your Christmas collages! Can't wait for that time actually! Have a lovely day!!!!!!

Kristin :)

Anoniem zei

Hahaha lig hier op het werk in een deuk, leven de katten nog???
Enne ik haaaaat kerst !!!

Groetjes
Desiree

Bonjade zei

Wie is dit nu weer.....?
Ook uit de oude doos.....?
')

Unknown zei

Oh no! That's crazy, it's funny, so often men put on too much aftershave but then to have it all over your floor, yuck! XX!

Anoniem zei

Those sweet, fat, content kitties are just too adorable. Have a great day ~ xox Alexandra

Almalu's Place zei

ahahahahah!!!I'm so sorry for your floor!!!
my hubby made the entire bottle fall last year but it didn't break or open...it just chipped the floor!:((

Juule zei

euh... leuk cadeautje voor onder de kerstboom.. een fles met (lekker ruikende) aftershave en dan bijna alle gaatjes van het spraymondje dichtkitten.. ik heb nog wel wat sileconenkit liggen. maar eug..die koppijn.. kwam niet door mijn ellenlange verhalen hoop ik...