Kort van stof...

maandag 4 oktober 2010

De zon schijnt, de badkamer wacht, mijn harige vriendjes moeten extra geknuffeld ivm Dierendag, de stukjes voor de schoolnieuwsbrief moeten getiept, de kapper gebeld, de peut besproken, de vloer geveegd, de bedden dichtgeslagen, en avondeten voorbereidt.....geen tijd dus....;)....geniet van de zon, van de geur, van de kleuren en van elkaar(én het feit dat ik eens een korte post plaats;))

The sun is out, my bathroom is waiting, my furry friends need extra cuddles because of "dierendag"(animalday??? like mothersday, but then for animals DUHHH;)), pieces for the schools newsletter have to be written, the haidresser needs to be phoned, an appointment at the fysiotherapist needs to be made, my floors need to be cleaned, de beds to be made, diner prepared....so...not much time to blog;)....enjoy the sun, the "autumnaroma", the colours, and eachother(and the fact that I'm posting a quicky;))


from me to you.....



Knuffels!!!

Fijne dag!

Lynda


Leave a Comment

Blue Cottage zei

Heyyy Linda nee hoor ik heb het forum (nog)niet over de grens gezet ;)
Ik had de problemen ookal onder vonden,
heb nu maar weer het tijdelijke forum geopend;
http://13777.freegoodies.nl/

Er kan anders niet gebabbeld worden...Toch??

Dus zegt het voort zegt het voort.
Groetjes van de ietsie aangekomen Cobi

Miranda | Taxx Life Blog zei

Lekker kort en lekker druk dus....heerlijke foto's. Succes met de badkamer!

Bij Guusje Thuis zei

Een bezige-bij-maandag dus. Jij ook genieten hoor, doen wij ook ... ook al was je blogje maar heul kort :-)

Groetjes,
Colinda (en voor vandaag een dikke poot van Guusje)

Pierelantijntjes zei

Tja, ik kan er niets aan doen, maar ik heb gelijk dat liedje van Toontje Lager in mijn hoofd. Meis, wat heb je het druk.
Schattige foto's trouwens.
Lieve groet van Ester

lia zei

Ik heb vandaag even een rustige dag (heb het even nodig) En wat een lieve foto's heb je weer.
Een fijne knuffeldag met je harige vriendjes.

lieve groet Lia

It's me zei

Tja...ik ben net klaar.....moet wel zeggen dat ik de buurvrouw heb weggestuurd vanmorgen.....echt wreed ben ikke he??!!...ik wilde graag even doorgaan en als ik dan eerst ga kwekken en koffie drinken.......dat word niks natuurlijk..........en nu...ga ik zo naar haar toe....kijken of ze me nog aardig vind.....nietduzzzzz...fijne dierendag pak een extra kluiffie jehebthetverdientmeis.........liefs allerliefste Lynnnnnnddddaaaaa.......

by kuzz zei

JA het is weer MAANDAG..dus POETSdag..
drukdruk...ik ga snel mijn boodschappen opruimen, de was strijken...enne..kijken wat ik nog boven op de slaapkamers van de boys aantref!
groetjes Erna

Home and Lifestyle zei

Ik hou het ook kort, want je hebt nog genoeg te doen..hi hi!

Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Ben dol op knuffels......
Knuf

Margot zei

Knuffel terug....
(heb geen dieren om te knuffel, dus daarom een extra dikke voor jou, haha...)
Margot

Nicole Claudia zei

Maar wel een schattige post... die foto's... ah!! Schattig!!

Hier ook drukke dag, of eigenlijk gekkenhuis...hahaha

Groetjes, Collie

Muisje zei

Met dit prachtige weer heb je gelijk extra energie he.
En wat een schatigge foto's, dieren zijn altijd vertederend.

Liefs Herma

Abacaxi & Hortelã zei

Ik doe nog één poging... blogger heeft me er al 2x uitgegooid...GRRRR!
Geweldige foto's Lynda!! En blijkbaar net zo druk als ik ;)
Trouwens goed gegokt: inderdaad Dubai, even een weekje zon, can't wait!
Bisous, Chantal

G-STYLE zei

Hoi Lynda,
klinkt druk meid , van alles wat te doen dus , soms is dat zo he, dan moet je gewoon even je lijstje afwerken.........
Doe rustig aan als dat kan en tot de volgende keer maar weer.
lieve groet Gea

Nieneke zei

Toch niet alleen op dierendag hè? Die harige vriendjes van jou hebben het volgens mij prima daar, dagelijks!!

Tanja zei

Lekker kort maar toch wel snel berichtje hoor ;-)Maar zo te lezen ben je lekker bezig geweest vandaag. Bedankt voor de leuke foto's
Groetjes
Tanja

Michaja zei

Lief dat je even aan dierendag denkt! Was ik dus gewoon vergeten. Maar nu niet meer :)

Roelien zei

Wat een lieve knuffelpost!!!

alma zei

Big hug!!
Bezig bijtje!!

Groetjes
Alma

Jeanette zei

Heerlijk al die knuffels, ik voel het gewoon door het scherm heen, zo lief!!!!

lieve groet, jeanette

Een sneller kloppend hart zei

Ah jij bent aan 't knuffelen geslagen ;) Wat schattig...en erg aardig!

Tis wat he...een druk leven, maar jij geniet er wel van...dat zie en lees je aan alles!

Groetjes!

Michaja zei

En ben je tevreden?

Kind An Huys zei

Ooooh, gelukkig toch nog een beetje tijd voor een paar knuffels....van deze kant ook een knuffel terug!! Wat kan je het toch druk hebben he, met van alles en nog wat!!
Ik ga nu gauw weer verder, er staat voor mij ook nog een heel afwerklijstje....
Lieve groet, Anne.