Speciale aandacht.....

woensdag 13 oktober 2010

Meiden jullie moeten nu goed luisteren! Normaal gesproken plaats ik "het spotlight"op dinsdag, maar dit keer...heb ik gekozen voor een speciaal moment, de woensdag, het midden van de week!!! Vandaag vraag ik jullie speciale aandacht voor een speciaal iemand(denken jullie dat ik vriendelijk genoeg ben nu? Hij denkt namelijk dat ik hem vergeten ben maar dat is natúúrlijk niet zo dus ik moet nu extra attent zijn ;)))
Het is de man achter "onze Ria",  de B in de naam, de rust zelve, de kok in hun huis(gaan we dat nog eens testen??;)), ... wat denken jullie...genoeg veren??;)

******************************************************************

Girls, listen, and liste carefully!! Every week I turn the spotlight on on Tuesday, but this time, I choose a special day, Wednesday, the middle of the week. Today I ask your special attention for a special person(do you think I'm friendly enough? He thinks I forgot about him but I didn't and now I have to be extra nice ;))
It's the man behind "our Ria", the B, in the name, the calm person in her life, the Cook in their house(are we gonna try that??;))....what do you think...enough feathers??;))


Wil je jezelf en je winkel even voorstellen?
Hoi Ben Rein XX lentes jong samen met mij meissie hebben we een bloemen winkel in Maarssen en sinds een klein jaar een webwinkel Bon-Nature waar we van alles voor in en om het huis verkopen merken zoals JDL en Bloomingville

                        


*Wanneer en waarom heb je besloten je eigen (web)winkel te beginnen?
omdat we altijd heeeeel veeeeeeel advertenties op MP zetten maar daar steeds meer werk aan hadden en omdat we het leuk vinden een eigen plek in de WWW wereld te hebben.




*Wat is het leukste aan het hebben van een (web)winkel als die van jou?.
veel contact met mensen en het zoeken naar leuke dingen trends zoeken en vinden




*Koop je in vanuit je eigen hart of ook op verzoek/volgens de trend?

Kopen altijd vanuit het hart en meestal is dat wel goed soms hebben wij iets eerder dan de trend dus we zijn trend zetters (HAHAHAHA)




*Wat is je mooiste vondst, en zeg eens eerlijk, heb je ‘m zelf gehouden?;)

staat ons hele huis vol mee het allermooiste heb ik zelf gehouden (RIA !!!!!!) maar we zoeken altijd mooie dingen



 
*Waar wordt JIJ blij van?
als we mooie spullen hebben gevonden en als we zien dat ze verkocht worden aan mensen die er dan ook weer erg blij mee zijn !!
Van mooi weer en lekker eten lekkere wijn mooie auto's (oude heb er zelf ook 2 :- )) …. )
onze honden en ons huissie


*Wil je nog een “collega”in het zonnetje zetten?
Eeflien van Juul


***************************************************************

dat ging snel he!;) Kort van stof maar hee, hij is zeker van zijn zaak, daar heeft hij weinig woorden voor nodig!(toch Rein??;))
Over Eeflien van Juul heb ik nog éven wat navraag gedaan, want ik vond dit nogal kort(ik zat met een gezicht vol vraagtekens tijdens het lezen dus ik MOEST het even vragen;)).
Eeflien van Juul is volgens Rein een alleraardigste dame, met een winkel soortgelijk aan Bonhof.  Eeflien, als je meeleest(OF de opdracht van Ria hebt gekregen vandaag VOORAL te lezen...we kennen haar inmiddels een beetje ;))....als je zin hebt, voel je van harte welkom om mee te doen.

Dames, voor de komende weken heb ik nog een dame die de meeste van jullie wel kennen(sommige van ons rijden zelfs langs haar woning en rijden dan door *grinnik*) en nog een man(jawel!!) met een twee leuke winkels en een vlotte babbel.
Er kunnen er natuurlijk altijd meer bij, ik wacht nog op wat inzendingen die toegezegd hebben maar schroom niet....roep wat!!!

O en de muziek....zijn verzoek....;))

*zucht*...nu maar hopen dat Ria blij is he ;)))
**************************************************************
Well ladies, that was fast wasn't it;))...but this is a man who doesn't need lots of words, just have a look at his shop and you understand why.
O and the song....HE asked for it....

And girls, I don't have any shops from abroad yet....wouldn't it be great if I could do for example a nice webshop from England, or Italy, or Spain, or...or...or....we don't mind....we just want to see!(and who knows.....buy;))

*sigh....I hope SO , Ria is gonna be happy with me ;)))*

Fijne woensdag!!!

Lynda
















Leave a Comment

Alle mooie dingen zei

je had het toch niet over mij toch...sommige mensen rijden langs haar huis en rijden dan gewoon door....;)
ik hoor geen muziek is dat de bedoeling?
ohh en ik vind het wel leuk eens een man in de hoofdrol, dank je wel
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Home and Lifestyle zei

Wat zal Ria trots zijn!! Rein krijgt vanavond vast een hele dikke pakkerd hi hi!

Lieve groet, Ingrid

lia zei

Nou ik denk dat Ria al jaren apetrots op haar Rein is.

lieve groet Lia

Alle mooie dingen zei

mooie muziek....
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Kom Achterom zei

Ha Ria wees jij maat trots op je man!
fijne dag
Yolanda

Nicole Claudia zei

Leuk eens een man aan het woord. Kort maar krachtig, recht door zee!! Mooi, hoor!! Leuk dat hij samen met Ria op die manier met hun woon(web)winkel bezig kan zijn!!

Fijne dag verder!

Groetjes, Collie

Diana zei

Ha het muziek is er!! En weer een zalige webwinkel om bij weg te kwijlen.....

Karin zei

Kijk een man van weinig woorden daar kan zijn vrouw nog wat van leren (hahaha geintje Ria, je weet wie het zegt). Leuk om nu ook eens van de man van te horen. Yeah Rein, The Beatles!

"sommige van ons rijden langs haar woning en rijden dan door" denk denk...geen idee, maar je maakt me wel nieuwsgierig.

Anoniem zei

Super leuke winkel Lyn!!!!

Fijne woensdag!!!

Desiree

Bij Guusje Thuis zei

Wat leuk een keer Rein in de spotlights ipv achter de schermen. Ria, wat zal je trots zijn op deze, wederom, geweldige blog van Lynda ... en je mannetje natuurlijk!

Groetjes,
Colinda

Bonjade zei

Ah daar is ie dan eindelijk........hoeveel lentes is ie nu.....????
Leuk om te lezen de man achter Ria of is Ria de vrouw achter hem...????
Maarre dit brengt me op René...een schop achter z'n kont moet ie vandaag.......hij heeft z'n huiswerk nog steeds niet gedaan.....
Ach ja wandje verven, zoals je zag, dat wel maar z'n huiswerk...ho maar......
Wordt vervolgd.
Liefs

Pierelantijntjes zei

Wat ontzettend leuk om nu een man aan het woord te laten. En dan nog wel de man van ons aller Ria. Heerlijk intervieuw, helaas hoor ik geen muziek. Ben nu toch nieuwschierig welk nummer Rein dan wel aangevraagd heeft....
Liefs Ester

Margot zei

Kort en bondig, daar houdt ik van...
Benieuwd naar de volgende, waar we wel eens langsrijden????
Groet, Margot

Kaatje zei

Kort en bondig, daar kunnen sommigen van ons nog wat van leren, ahum, ik zelf misschien. Heel leuk geschreven, als hij zich nou nog niet vereerd voelt....Nou Rein, heel goed dat je voor jezelf bent opgekomen. Dat moet je hier wel in dit kwebbelgezelschap, en wat is het gezellig!!! :)) Ga je nu ook een blog beginnen of laat je dat toch aan Ria over, haha, sorry, beetje melig...
Karin

It's me zei

Ja daar is ze dan eindelijk.....................LEUK LEUK LEUK !! MUZIEK ??? IK HOOR NIKZZZZZ......o nu wel.....tja echt Rein....tis een schatje ...ben trots op um......echt!!....maar ook op jouw Lynnnnnn...leuk.....!!

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, ein toller Shop!
Danke Dir für das Tee-Rezept! Jetzt ist alles wieder Bestens!!!!!
Einen schönen Abend und viele liebe Grüße,
Yvonne

basiclabelSweden zei

Wat leuk dat je over B schrijft, aaagh meestal hebben aktieve vrouwen een rustige stabiele man hahaha... anders wordt het een chaotisch zooitje.... ik stop nu ik heb vandaag 6 uur zweedse les gehad ik krijg geen ord ;) meer goed hier hahah...

Ga nog eens even kaarsen snuiven hahah..

een warme groet uit een koud zweden brrrrr

Kind An Huys zei

Wat leuk een man in de hoofdrol, en zo te lezen zijn Ria en Rein een heerlijk stel met een heerlijke winkel.....
Lieve groet, Anne.

Vær våken zei

Hi Lynda, hope your enjoying the evening!! Fun and interesting to read and listen....Is it cold in the Netherlands too? We have 0 degrees right now. Think it is too early:0 :)

Kristin xoxo

Sonja zei

Hey, wat leuk een interview van een heer onder ons en dan nogwel de man van en achter Ria ;))

Is dat nog een beetje een goedmakertje?? :) haha

Groetjes weer.. doei!

alma zei

De man achter DE blogdame!! Wat een leuk interview. Jammer geen foto van het setje.... Moet ik er toch maar weer eens naar toe!!

Groetjes
Alma

Claudia Leertouwer zei

Stap uit de schaduw...

Passione Helena zei

Wat leuk dat je dit gedaan hebt! We horen idd veel over Rein en nu weten we ietsie meer over deze man "achter de schermen"! Wat een schat, het mooiste heeft hij zelf gehouden.. RIA!

Fijne avond!
Liefs Helena