GOODIES!!!

vrijdag 29 oktober 2010

                                        Oogstrelend!!!

                                        Eyecandy!!!









Gezellige vrijdag!!
 Cozy Friday!

Lynda

Leave a Comment

It's me zei

Ben je er alweer??...hoi hoi...leuk hoor!!! lekker muziekje!!! leuk !!....oja......je bent afgevallen trouwens....was ik gisteren vergeten te zeggen....je ziet ut.........fijne dag meis.....liefs van mij.....toedeldookie !!

Anoniem zei

Mooie plaatjes Lynn,!!

Fijne zonnige vrijdag en een heerlik weekend!!

Desiree

Bij Guusje Thuis zei

Ik kwam met die hakken dat houten vlondertje niet op hoor ... dat zou een plat-op-mijn-*** pose geworden zijn; foto's zijn heerlijk sfeervol trouwens, geweldig!

Claudia Leertouwer zei

Mooi...

Room Seventeen zei

Ha Lynda, ik zie dat je de was alweer hebt opgehangen. Doe je even voorzichtig met die stiletto laarzen ? ;-))

jolanda zei

Ja nou probeer je de aandacht af te leiden natuurlijk van je vorige bericht hé? ;-))
Gaat niet lukken... ik ben zoooooo nieuwsgierig!!!!
lieve groetjes, jolanda

Jolanda zei

De eerste 3 foto's zijn helemaal super, die hakken zijn niet echt mijn ding. Ik zou al met een gipsen pootje op die bank hangen, zij misschien ook wel bedenk ik nu:)
Enne, 2 weken -1 dag nog...spannend!
Lieve groet en leuk weekend, Jolanda

Rozmeen zei

Goedemorgen,

Wat een heerlijke fotos :-))

En ik heb je al heerlijk gestalkt via de mail ;-)

Ik wens je een heerlijk weekend en veel liefs,
Rozmeen

by kuzz zei

Kijk ik dacht ook wat Jolanda zegt....je draait er om heen...wanneer deel je je geheim??
wel mooie plaatjes trouwens!
fijn weekend, groetjes Erna

Kom Achterom zei

Ha lynda
wat een dame zeg! wauw. mooi vest! maar uhhhe geheim?? wanneer??? hoelaat???
kom ik nog weer effe langs
fijn weekend
Yolanda

Unknown zei

Liebe Lynda,

die Fotos sind genial! Vor allem das 3. Bild. Es ist perfekt und gibt mir sooooo viele Inspirationen und Ideen!!!! DANKE!

Liebe Grüße

VINTAGE

Ger zei

Prachtig tijdverdrijf om door het fotoboek van Ditte Isager te bladeren...

Mooi vanaf de basis in detail tot het onderwep.

Fijn weekeind!
Ger

katja-Mariska zei

Ben je toch maar voor de leren lak laarzen gegaan ;))
Hele mooie sfeerfoto's.
Fijn weekend!!!
Liefs Katja

Pierelantijntjes zei

Jaja, volgens mij is dit gewoon een afleidings manouvre. Maar wel een hele goeie trouwens. Prachtige foto's.
Fijn weekend,
Liefs Ester

Alle mooie dingen zei

als ik die hakken zie!
zoals je misschien weet wonen wij op een eiland waar alleen een steiger je verbind met het "vaste" land en mijn dochter wil ook nog wel eens hakken aantrekken die staat dan halverwege regelmatig vast of de schoen sttat in de steiger en zij is weer een stap verder zeer vermakelijk
wel mooie foto's
2 weken - 2 dagen toch?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Margot zei

Zwoel,
Mooi,
Fijn,
Sfeervol,
Gaaf,
Kunstzinnig....
Fijn weekend,
Groetjes, Margot
lalalalla...lekker weer...lalalla...kissed by a rose...lalal..

Vær våken zei

Nice post! Goes along with the weather outside! Have a lovely weekend, Lynda!

Kristin :)
p.s take a look at my giveaway:)

Home and Lifestyle zei

Wat een heerlijke foto's voor de vrijdagmiddag....lekker genieten!!

Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

desde my ventana zei

I like you pictures Lynda.
HAve a wonderful weekend,
Hugs
Cecilia

Door Jolanda zei

hmmm...fijn even genieten aan het begin van het weekend, bedankt erg mooi!

Vær våken zei

Ooooh Lynda, thanks for your sweet sweet birthday wish!!! Have a fabuous wonderful great weekend!!

Kristin xx

Tanja zei

Ik vind de poncho heel mooi die ze aanheeft. De hakken vind ik eng, zou constant door mijn enkels gaan, zou wel eindelijk even lang als mijn lief zijn met die dingen aan.
Groetjes
Tanja

Bonjade zei

Ben jij hier nu aan het poseren.....?
Het moet niet gekker worden...;)
Toedels en fijn weekend liefie....
Bon

Bonjade zei

En .....nog even...waarom is mij niets vertelt.
Hebben wij geheimen voor elkaar.....?
Je mag me even mailen privé hoor, want je snapt je eigen Bonneke gaat natuurlijk niet zo lang wachten op de onthulling.......
Dan voel ik me zwaar gepasseerd.....
Tot mails.
;)

Bonjade zei

Oh ik heb ook nieuws...Heb een nieuw poesje...
Heppie 'm al gezien?

Nicole Claudia zei

Wauw, ik dacht dat ik hoge hakken had.... Prachtige kleding en kleuren... héél erg mooi!!

Mooie foto's zo bij elkaar, mooi sfeerplaatje...

Fijn weeken en groetjes, Collie