Ik zie er blauw van!!!

dinsdag 12 oktober 2010

je zou denken....het moet toch mogelijk zijn....tegenwoordig is er zoveel mogelijk en alle kleuren zijn gespot....maar vooral blauw staat hoog op mijn verlanglijstje!
Ik kocht al eerder iets waar ze waarschijnlijk heel leuk bij zullen staan...het plaatje is compleet....in mn hoofd *zucht*.
Als je de mode bekijkt zie je veel blauw en dat vindt ik niet erg, daar waar mijn voorliefde normaal gesproken naar zwart of grijs gaat, durfde ik dit keer iets blauws erbij te kopen. Maar ja...er ontbreekt nog iets. Laarzen. (ja Merel, ik heb ze nodig, de zwarte van de afgelopen jaren waren niet meer te redden, de grijze van vorig jaar zijn naar de schoenmaker geweest en gaan nog wel een seizoen mee, maar 1 paar laarzen, daar redt  ik de winter niet mee...mag ut??;))

Googlen zeg je???
Hmmm...dat deed ik dus...

*******************************************

You should think(yes, translating again ;)) it has to be possible, in this day and age everthing is possible, there is so much, and in so many colours!!! But I want BLUE!
I bought something last week and I'm sure that blue would be lovely with it!
As normaly I choose grey or black, I want BLUE this time, because I dared to buy something blue with the rest....but there is something missing!!!
boots!
Just google you say? I did that!!!
Look...



te lompe hak en ZO geen mooie kleur blauw

Boorish heel, no thank you and SO not my shade of blue


onelegant en suede, met dat materiaal durf ik niet buiten...

inelegant, and suede, that's not for outside walking...


te licht blauw

too light blue


TE BLAUW!
TOO BLUE!!


niet helemáál mijn stijl ;)

not quite my style..;)



te chauvinistisch...
too chauvinistic...

uhm....ik zweer het, ik googlede blauw!!

UHM....I swear I googled BLUE!!




*ZUCHT*...nou WIL ik eens een "blauwtje lopen"....gaat dat er voorlopig nog niet van komen vrees ik!

*SIGH*....the only time I want something *cough*....but I don't see myself walking in my blue boots!!!


O well......ik luister maar even verder naar Breakfast at Tiffany's( Audrey is mijn favoriete actrice), gezonden door Deep blue Something!

O well....just listen to Breakfast at Tiffany's( Audrey is the BEST), by Deep BLUE Something!

Love,

Lynda



Leave a Comment

Alle mooie dingen zei

ojee dat wordt nog wat...hoe moet dat nou?
er komt een moment dat je je natuurlijk niet zonder blauwe laarsen kan vertonen....
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Nicole Claudia zei

Ja, dat heb ik ook wel eens, google ik iets en dan krijg je sites wat er totaal NIETS mee te maken heeft, net zoals die laatste vlammende laarsjes van jou!! Eerlijk gezegd zie ik weinig moois in het blauw...

Groetjes, Collie

Diana zei

Ik duik NU nog de stad in om op zoek te gaan naar blauwe laarzen voor jou!!!!

Tierlantijn zei

Heel moeilijk te vinden. Toevallig ben ik ook op zoek naar een paar mooie blauwe laarzen. Laarzen kun je nooit genoeg hebben...;)

Groetjes! Ilona

Claudia Leertouwer zei

www.assem.nl of www.omoda.nl misschien?

Luiza zei

I adore the first pair of boots!!!! Adore them!!!

I´m glad you wnated to participate in my giveaway =)!

Have a cosy evening!
Hugs/
Luiza

Unknown zei

Liebe Lynda,

die ersten drei Paar gefallen mir sehr, sehr gut, wobei das dritte Paar ein wenig zu hell ist (für meinen Geschmack ;) ). Aber die Form ist klasse.

Ich liebe kniehohe Stiefel mit flachen Absätzen!!!

Nein - Flan Royal light aus Wasser gibt es leider nicht. Aber Flan Royal mit Genuss und anschließend Sport und Bewegung *lach*

Ganz liebe Grüße

VINTAGE xx

Stacey zei

hmmm blue walking boots??? my girlfriend has the cardy uggs that she swears by...and they have them in blue! lol..check it out here

http://www.google.ca/imgres?imgurl=http://www.shoesdone.com/images/ugg/medium12.jpg&imgrefurl=http://www.shoesdone.com/ugg-boots-25_72/&h=300&w=300&sz=21&tbnid=XlvuJovTBqk8BM:&tbnh=116&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dblue%2Bugg%2Bboots&zoom=1&q=blue+ugg+boots&hl=en&usg=__L3GbdMRqj5p9kbGuDFM842U-Dhk=&sa=X&ei=NYG0TLTxM4XCswbuic2YCA&sqi=2&ved=0CC4Q9QEwBA

Stacey

katja-Mariska zei

Vind je die blauwe lak laarzen niet leuk????? ;)
Succes met zoeken.
Groetjes Katja

Michaja zei

Ben ik even blij dat ik ze wel heb gevonden en nog in de aanbieding ook :):) Pest kop ben ik he :)

It's me zei

Eh...ga je het nu over laarzen hebben......was zo benieuwd...zo mijn best gedaan ....zo op tijd was ik met de foto's enzo......zo verdrietig valt zo tegen.....zo niet mezelf.......

by kuzz zei

mmmm nee die exemplaren zou ik ook niet willen, zelfs niet als ik ze kreeg ;-)
Succes met zoeken! En..als je ze gevonden hebt mogen we dan even mee genieten?
groetjes, Erna

Corine(THUIS) zei

Dus eigenlijk erger je je blauw??!! Gewoon volhouden, moet toch lukken....
Goed idee trouwens :0 Ik heb nog geen bleuwe laarzen!
Groeten, Corine(THUIS)

Bij Guusje Thuis zei

Hmm ... nog even geen "these boots are made for walking", maar je zal zien, net als je er niet meer naar op zoek bent, loop je er tegenaan.

Ik wil graag grijze ... guttegut ... geen idee waarom, maar (gelukkig) nog even geen tijd om naar de stad te gaan ... kan ik vanzelf weer terugschakelen naar braaf zwart en bruin :-)

Succes met zoeken!

Groetjes,
Colinda

Bonjade zei

Maarre...heb je nou een paar gespot naar je smaak of nog niet.......?
Smurfeblauw past bij jou....;0)
Liefs

Miranda | Taxx Life Blog zei

Mmmh, eerste zijn toch het leukste denk ik!? Succes met je zoektocht meid!

alma zei

Ik vond dat eerste paar best wel een beetje gaaf...maar niet wat je zoekt. Ach kom je toch weer een lekker dagje naar Haarlem,,, ;)
Keus genoeg....
Succes!
groetjes
Alma

Brabbels en kiekjes zei

Langleve het internet en voor schoenen Omoda, als daar niks tussen staat dan weet ik het niet meer!
Heb zelf de SPM laarzen en zijn zo lekker.
Verder van de week hele leuke bij de (ja sorry) Dolcis gespot. Met mijn heerlijke hollandse plof kuiten kon ik gewoon kiezen uit meerdere laarzen, dus ik heb m'n slag geslagen. (ze hebben ook eigen merk laarzen die hetzelfde zijn als de SPM laarzen).

Succes en go for Blue, ben er ook zo happy mee!

Liefs,


http://www.omoda.nl/shop/productoverzicht/schoenen/damesschoenen/lange-laarzen/alle-merken/blauw

Home and Lifestyle zei

Als ik jou zo zie zwoegen, ga ik toch maar voor grijs :-)

Lieve groet, Ingrid

Eleonore zei

Hoi Lynda,
We zijn naar hetzelfde op zoek.Ook ik heb al overal naar blauwe laarzen gezocht maar helaas.En als je dan ook nog te brede kuiten hebt dan wordt het helemaal lastig.Blijven zoeken dus.
{zou je mij je adres willen mailen,ik wil je nog wat toesturen}Groetjes van Eleonore.

Muisje zei

Je kunt het jezelf ook wel heel moeilijk maken.
Maar ik vind het ook altijd erg belangrijk dat ze passen en bij mij passen.
Je doet er tenslotte toch weer een poosje mee.

Groeten Herma

Een sneller kloppend hart zei

Ohh ik vind foto nummer één juist de mooiste laarzen whaha!


Succes met je zoektocht, zoek eens in the UK op ebay of gewoon op Engelse sites, lekker makkelijk en betalen met PayPal...aanrader!

Groetjes!

Karin zei

Ik ben ook nog niet geslaagd voor de winter en dan ben ik nog wel getrouwd met een schoenenboer!

Jeanette zei

Heb jij al gezocht op die nieuwe schoenenwebsite, www.zalando.nl. Succes met zoeken!

Groet,
Jeanette

Merel zei

Ohhhh ik ben gek op blauw. Blauw staat goed bij mijn blauwe ogen. (hihi)
Ik vind die Hollandse laarzen zo cool. Waar koop ik die? Oh nee, laat maar. Heb geen blauwe laarzen, ben benieuwd waar jij uiteindelijk mee thuis komt. Heb trouwens wel blauwe pumps, blauwe gympen, blauwe shirtjes, blauwe trui, blauwe jurk ehhhhh...heb geloof ik geoeg blauw.(Zie je...nu zie ik ook blauw.)

Elisabeth zei

Ik wens je veel succes met je zoektocht ,en anders word het verven ben ik bang voor!
Groetjes Elisabeth

Vosje zei

Hey Lynda
Kijk eens bij Schuurman in Zwolle mijn dochter heeft daar hele mooie blauwe laarzen gekocht!!
Succes Truus

Rozmeen zei

Ha ha dus jij bent een zoektocht begonnen naar blauwe...en tja en dan kom je bij veel soorten blauwe terecht...aaah jamerrrr zit er niet bij he..gewoon blijven zoeken...laarzen vinden en moooie is een missie die je moet voltooien. Zie graag het resultaat :-))
En oja Den gaat de metro tegels gewoon op de bestaande muur tegelen waar nu structuurverf op zit.

Liefs,
Rozmeen

Abacaxi & Hortelã zei

Ohhhh, ik wil die delftsblauwe!!! Lekker chauvinistisch tussen die stakende fransen (ALWEER!!!).
Fijne avond & sterkte met zoeken!
Bisous, Chantal

Jolanda zei

Ja mooi he, die blauwe laarzen.Ik kwam ze ook overal tegen...ik vind het 1e paar wel erg mooi. (weet je nog waar je ze hebt gespot?)
Succes met je zoektocht enne...wel het resultaat laten zien hoor!

Helena, The Swenglish Home zei

Wow - I can't quite get over the fact that we have entered the boot season... but if indeed it is time to get properly dressed, then I wouldn't mind the first pair... ;-D A little conventional, perhaps, but I am not very daring... ;-)

Sending you autumn greetings from my little "fallen" corner... ;-D
Helena, The Swenglish Home

jolanda zei

Eerlijk gezegd ben ik niet zo van de blauwe laarzen. Geef mij maar bruin, zwart of grijs.
Maar dan wel mét bontje, zonder bontje, hoog, laag, hak, geen hak... van alles wat hihihi.
Met blauwe laarzen zit je zo vast aan die kleur, vind je dat niet?
Gisteren was ik nog in een paar schoenenzaken hier omdat mijn zoon Ryan op zoek was naar Pantofola's (is hij weer gek op), maar ik kan me ook niet herinneren dat ik blauwe laarzen ben tegengekomen. Maar ik zal m'n ogen openhouden hoor.
liefs, jolanda

Floor zei

hhahaaa iedereen in twitterlandheeft al blauwe laarzen

Passione Helena zei

Hi, ik zie dat je al heel wat af gegoogled hebt!Ze zijn er in alle soorten en maten en lees dat heel twitterland ze al heeft... hihi, dat is balen;-)

Je loopt er vast nog tegen aan. Want het is wel de kleur van dit seizoen.

Succes!!!

Liefs Helena

Antonia zei

Volgend jaar val je over de blauwe laarzen Lynda :-) Mijn tip voor nu: www.omoda.nl
Hebben een winkel in Roosendaal, waar ik mijn laarzen koop. Wel in de sale eerlijkgezegd! Groetjes Anja

Alma zei

Blauw wordt helemaal dé kleur komend seizoen in de kleding, dus je zou idd. denken dat een paar blauwe laarzen geen punt moet zijn. Net wat Anja zegt, zodra je ze niet meer zoekt, val je erover. Succes met zoeken, als ik wat zie hoor je van me.

Groetjes Alma
Duifje van Drenthe

Alma zei

By the way: die Hollandsboots niets voor je????? Passen leuk bij je trolley:-))

Maison Beldecor zei

Hallo Lynda,
vielen Dank für Deine lieben Worte.... jaaaa Blau ist eine meiner Lieblingskleiderfarben... und endlich wieder "in"... mit blauen Stiefeln und Schuhen ist das wirklich schwierig, ich habe auch noch nichts gefunden... aber schöne dicke kuschelige blaue Strickjacken (eine in dunkelblau, eine in taubenblau)...
Viele liebe Grüße und bis bald
Bine

Pierelantijntjes zei

Veel succes met zoeken hoor.
Groetjes van Ester

Anoniem zei

Dat laatste paar vind ik echt iets voor jou!!
Laat je weten als je ze gevonden hebt??

Desiree xxx

Door Jolanda zei

Hihihi...jaaaje hebt blauw en BLAUW!!!! POINK!
Ik zat ook aan blauwe laarzen te denken, zoals je misschien wel hebt gemerkt is blauw mijn livelingskleur, al draag ik ook veel zwart, vrijdag ga ik een dagje shoppen, wie weet!

Blue Cottage zei

Hey Linda...
wauw blauwe laazen dat heb ik ook nog niet!!!
Schande he vooral omdat ik blauwe Cobi ben ;-)
(Ik ga voor de grijze laarzen dit jaar.)
Kijk anders is op deze site; http://www.bonprixsecure.com
Daar hebben ze misschien de laars die je wel mooi vind.
Groetjesssss Cobi