Het idee was goed...

zaterdag 2 oktober 2010

...de uitvoering liet te wensen over...*ZUCHT*(en ik héb mn best gedaan.....zeker na het lezen van de reacties...mensen die er een hard hoofd in hadden ;)).......
De voorbereidingen waren perfect...dat hebben jullie gisteren kunnen zien, daar lag het niet aan. Lekker kop caramelkoffie gemaakt, kussentjes klaar, boeken geschikt...Sjors had er zin in, Bruce zag de zon en was vastberaden een ommetje te maken dus daar ging hij dan....

the idea was great.....but the "performance" wasn't all that..*SIGH*...(and I really tried...especially after reading comments from people who didn't "see" me doing nothing ;)).
Preparations were perfect, you saw that yesterday, it wasn't that. I made a delicious caramelcoffie, fluffed my pillows, arranged my books....Sjors was ready for it, Bruce saw the sun and decided he wanted to go for a strawl, so there he went...


Sjors had het beste plekje uitgezocht, in de zon en hoog, kun je alles zien.
Sjors found himself the perfect spot, in the sun and overseeing everything.

..........................

het zou de perfecte middag moeten/kunnen worden....maar...je zit...je zucht...je kijkt om je heen met zo'n gevoel van "aaaaaaaaah"lekker.....totdat...je blik stopt bij je glazen tussendeur...OEPS...vingervlekken!! MOMENT Sjors....zo terug....genieten van je rustige middag met vingervlekken je glazen deur is écht niet relaxed. :)
Vingervlekken weggewerkt....daar gaan we weer... je blik dwaalt verder....de zon schijnt...DE ZON SCHIJNT???? AAAAAAAAAAAARGH....wie heeft er met zn neus tegen mn raam staan hijgen??? Moment Sjors...zo terug....op je degelijke derierre zitten terwijl er een joekel van een vetvlek op je raam zit, dát ziet er natuurlijk niet uit...
Wonderdoekje erover;)...klaar....waar waren we....lekker he Sjors...kroelen!
In mijn ooghoek zie ik de postbode wat in de brievenbus stoppen.....*wiebelwiebel*....moment Sjors...zo terug.....o en als ik dan nu toch sta, bel ik meteen even de tandarts....1 moeite....

Sjors??? SJORS???

************************
it would/could have been a perfect afternoon, but once you sit down, you look around to enjoy your house and your eyes stop at glass door and you see all 20 of your girls fingers pointing at you....one moment Sjors, will be right back....it's just not relaxed if you sit there and you have to look at a dirty door:).
You clean it, and sit down again....untill....you glance at your window and see that someone came REALLY close and there is a spot....grease stain from someones nose...one moment Sjors, right back......ou clean it, sit down again, and see from the corner of my eye the mailman, dropping something in my mailbox....*sigh*...O well....and while I'm at it, I'm gonna phone the dentist....

Sjors???SJORS??



arme jongen, duurde het te lang???;).
Maar NU kan er niks meer "misgaan".......*kuch*...
Heeeeeeeeeeeeeeee schat, ben je daar al?? O je hebt een middagje vrijgenomen? OF we samen naar de markt gaan??? Goed idee...kan ik meteen mn bloemetjes voor mn pompoen kopen......dag Sjors....tot later!!!

It took him too long ;)...
But NOW...nothing can go wrong....*cough*...
"Hi honey, you're home already? You took the afternoon off? Go to the market together?? Great idea, I need some flowers for my pumpkin, bye Sjors.....cuddle later!!



Veeeeeeeeeeeel later zoals je kunt zien ;).
 Maar.........
WAAAAAAAAAYYYY later as you can see;))
but...





tadaaaaaaaaaa...........


 Het was een heerlijke vrijdagmiddag....in mn hoofd heb ik genoten van het niksdoen....de voorbereidingen waren het halve werk ;), maar in praktijk heb ik toch ook wel genoten van alles wat ik toch gedaan heb :)
Nobody is perfect!


it was a wonderful afternoon....in my head I really enjoyed the "doing nothing";)....preparations were half the joy, but I have to say, eventhough I didn't manage to do NOTHING....I had a blast!!!
Nobody is perfect!

Gezellige zaterdag!
Enjoy your Saterday!

Lynda


Leave a Comment

Diana zei

Ach die arme Sjors...... Ligt-ie daar op z'n kussentje stil te dromen!!!! WHOEHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Karin zei

:) Heerlijk toch.

Claudia Leertouwer zei

Zo herkenbaar!!!

Liefs Claudia

Miranda | Taxx Life Blog zei

Ah, ach ja, de bedoeling was goed! En je pompoennetje is prachtig geworden!

Een sneller kloppend hart zei

Haha, dat komt me zo bekend voor, volgesn mij past dit exact bij je persoonlijkheid, ik kan ook zo slecht stilzitten én als ik 't doe voel ik al snel een nietsnut <--oops
Gisteren heb ik met mijn vriend afgesproken dat hij wat vaker tegen mij gaat zeggen dat ik moet gaan zitten, of 't werkt? ~ kweenie ~

Die bloemen in de pompoen zijn echt leuk man, nice job!!

Groetjes!

Rianne zei

Haha het bekende verhaal als we niets doen, of ik doe niet en bedenk me dan wat ik zou gaan doen, ach als we ons maar vermaken. Die pompoen is prachtig geworden. Ik heb toevallig vanochtend een heel kleintje gekocht, voor de soep, daar past geen bloemetje in, maar het idee is super!

Unknown zei

Liebe Lynda, das kommt mir soooo bekannt vor *lach*!!!

GGLG

VINTAGE xx

Home and Lifestyle zei

Wat een toppompoen...je bent je beroep misgelopen :-))) Ik vind het echt een plaatje!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Alle mooie dingen zei

haha zo herkenbaar.... maar je bloemetje staat leuk in de pompoen.. ben benieuwd hoelang hij het uithoudt!
Laat het me maar even weten, ik heb er ook nog een paar liggen.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Margot zei

Iedereen happy, zo te zien, en je kunt nu al genieten van je bloemen. Is ook wat waard.
Relaxed muziekje....
Geniet lekker verder,
groetjes, Margot

Tuur zei

whahaha....weet je op de een of andere manier wist ik het ...jij en stil zitten...
Maar je middag was fijn ff samen met je mannetje...

Bij Guusje Thuis zei

Zolang je maar genoten hebt, dan is het al prima toch? Je pompoen is leuk!!

Groetjes,
Colinda

Muisje zei

Wat is de pompoen prachtig geworden.

Groeten Herma

Kom Achterom zei

Woehahahahaha ja hoor!!! errug!!!!!
Kijk dat heb ik nou ook altijd!! zo verschrikkelijke poetsmiep nu wel genieten hoor!!
kom net terug van de weekboodschappen bah bah bah
wat een gesjouw.
Maar even over je pompoen, hij is echt bijzonder mooi gelukt!! erg mooi met die grote rozen erin!
Mooi ook die sobere kleur van de pompoen.
Super nou hebben we behoorlijk ons best gedaan hé!!
meid fijn weekend en morgen schijnt de zon!
zegge ze!!
lieve groetjes Yolanda

Passione Helena zei

Hahaha, een geweldig Lyndaaaa verhaal!!
Je hebt heerlijk met manlief genoten, van "zomaar een vrije middag"! Wie wil dat nu niet, daar kan geen bankhangen tegenaan;-)Arme sjorje;-)hihi, maar die heeft zijn aandacht denk ik al dubbel en dwars teruggekregen!

Wat een PRACHTIG bloemstuk is het geworden!!

Geniet van je dag!
Liefs Helena

Floor zei

oh prachtig die bloemen in die pompoen

Pierelantijntjes zei

Haha, wat heb je het heerlijk verteld. Ik zag het zo voor me, en erger nog, ik herken mezelf in deze post. Ach ja, je hebt in ieder geval de voorpret gehad. En eerlijk is eerlijk, ik weet zeker dat dit allemaal ook een heerlijk gevoel geeft.
Je pompoen is prachtig zo met de bloemen. Gezellig hoor, samen met lief naar de markt.
Liefs Ester

Tanja zei

Geweldig je verhaal en zo verschrikkelijk herkenbaar, Ach die arme Sjors.....maar gewoon een andere keertje inhalen toch. Super mooi geworden je pompoenvaas met de bloemen. Leuk idee

Groetjes
Tanja

Irma zei

hahahahahaha Sjors is begonnen aan zijn tukkie zonder jouw ja als hij daarop moet wachten hoewel ze hebben 7 levens tijd zat zou je denken en je pompoen MOOI!!!!!!! wat een gaaf idee!!
en de zaterdagschool mijn kids zitten op het Luzac dat zijn particuliere scholen met 5 dagen fulltime les zonder een minuut lesuitval en heb je je werk niet af tjaaaa dan ben je op zaterdag aan de beurt, nou heeft mijn dochter zelf voor deze school gekozen hoor dus niets zieligs ;-))
Sjors heeft mijn hart gestolen wat een schat, ja als het aan mij zou liggen zou het huis hier volzitten met Sjorsjes maar met 1 zo'n huismuts verveel ik mij ook niet ik klets wat af met haar en ze leren je wat relaxen is, groetjes Irma en een heerlijk weekend en een knuf voor Sjors
ps wat heb je een heeeerlijk muziekje:-))

lia zei

Ja, zo gaat het hier ook altijd. Altijd wel wat te doen. Maar die bloemen staan erg mooi.

fijn weekend
lieve groet Lia

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Ik heb weer met een glimlach zitten lezen, leuk!
Bij mij is het vaak andersom...zit ik op de bank en ik zie vanalles..maar heb er dan gewoon geen puf meer voor...heb ik heel veel moeite mee gehad, maar inmiddels kan ik er van genieten, op de bank zitten en niks moeten van mezelf, en dan even lekker lezen, freubelen, bloggen ;-))
Prachtige blommekes!!
Fijn weekend, groetjes Hil

jolanda zei

hoi Lyndah, wat een leuk stukje heb je weer geschreven... ik zie het al helemaal voor me. Sjors iedere keer nét weer lekker gaan liggen en ja hoor... daar gáát ze weer!!
Maar je pompoenbloemenvaas is echt súperleuk geworden!!
fijne zondag, liefs jolanda

It's me zei

Wat een lekker muziekje.....en ach die Sjors.............zo 'n lieverd...jij ook hoor !!......goed gelukt hoor...wanneer begin je????...ik wil er wel eh....effe denken zullen we met 5 beginnen???....en ja zo herkenbaar de zon in huis.....en maar poetsen.......hahaahha!! fijne avond liefs van mij......

Tierlantijn zei

Niets doen is moeilijk he? ;)

Mooooi je bloemenpompoen!!

Bonjade zei

Oh jaahhh gaaf ie ie zeg je gevulde pompoen.
Nu hij zou zo in de JDL kunnen...pronkstukje.
Enne lieverd...wist je dat je van de vulling heerlijk pompoen soep kunt maken....?
Want eh...je zoekt toch nog een receptje....;)
Nu doe je best hoor......je kunt het!!
Knuf
Bonneke

Carla zei

Dat heb ik nou altidj als ik mezelf buiten in het zonnetje geinstaleerd heb...dan zie ik van alles, en dan moet het gewoon.
Binnen ben ik ook niet het type om stil te zitten...dus kan me voorstellen hoe jij je gevoeld hebt.
En Sjors.....die slaapt ook heerlijk zonder jou zo te zien....die komt zijn knuffel vast wel een keer halen als je wel tijd hebt.
Ik vind je pompoen met die bloemen echt super!!!

fijn weekend....en als je ff rustig op de bank zit....knuffel Sjors dan een keer extra...heb je dat ook gelijk weer goed gemaakt ;-)

lieve groet Carla.

Nieneke zei

heeel herkenbaar....
En wat een geweldige bloemen in een geweldige pompoen..

Kaatje zei

Je schrijft het echt weer té grappig op!! ik lig hier niet op maar ónder de bank, hahahaha...
liefs voor Sjors, Karin

Luiza zei

OOOOOOh!!!! I go crazy!!!!!
Sjors is so sweeeeet!!!!

You know, sometimes I see all the dirt and dust, but I don´t mind it, I just relax!!!

You had a wonderful time at the market and bought some wonderful flowers!

Have a good night!
Hugs/
Luiza

Sonja zei

Genoten van Sjors, wat een liefje!! Zou hier iemand heel erg over moeten gaan halen, vindt ze zooo leuk.. Maar je hebt toch zowaar de pompoen er leuk gemaakt.. gaaf hoor.

Lekker genieten. Morgen heb ik wat in te halen... ;)

Groetjes, Sonja

ps balen van de mokken zeg.. :)

Mayflower zei

Wat een heerlijk herkenbaar verhaal Lynda.....hihi....een heerlijk voornemen ....lekker onderuit op de bank...en dan dit en dat toch nog maar even.....Ben gelukkig niet de enigste die dat heeft. En wat heb je een pompoen gevuld met een prachtig boeket. Ik heb dit van de week ook al op een andere blog gezien en vind het een superleuk idee en zo mooi die groenvergrijsde pompoen.
Ik denk dat die kleine Sjors je het je wel vergeeft, die had zo'n heerlijk plekje in de zon om lekker weg te soesen.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Ambiente-nostalgia zei

Arme Sjors, maar het resultaat van de pompoen mag er zijn.
Toppie gemaakt Lynda.

Fijne zondag,
Groetjes Dorine

Stacey zei

yah, i get to do nothing tomorrow! soooo exciting. I love your flowers, very beautiful. oh ps, to answer your question, CSN will send me the dash&albert rug as a gift for reviewing their product, it's advertising with benefits : )Stacey

Anoniem zei

Ach je verwaarloost Sjors,zielig hoor :p haha,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke,wat een prachtig herfst boeketje trouwens.

Michaja zei

Ik vond het al zo vreemd, NIETS doen!!
xxx

Abacaxi & Hortelã zei

Fantastisch die pompoen!! Als ik tijd ga krijgen deze week (als...) ga ik jouw (of van wie dan ook!) idee jatten hoor!
Bisous, Chantal

alma zei

Hier herken ik wel iets in maar je pompoen is echt heel fraai met die bloemen er in. Crea bea!!
Knuffel voor Sjors en welterusten voor straks!

Alma

flowersandhome zei

Wat herken ik mezelf in dat verhaal van jou over alsmaar opspringen om nog dit en dan nog dat te doen zodat er van niets doen uiteindelijk niets in huis komt.
Leuk idee, de pompoen met bloemen! Zag ik nooit eerder! Helemaal in herfstsfeer!
Groetjes,
Marian