Sway.......

zondag 17 oktober 2010

Iedereen die al aan de beurt is, ik wens jullie een gezellige herfstvakantie, met warmte....

If it's your turn to have a autumnbreak, I wish you a cozy week, with warmth...






rust...
peace...






en ruimte...
and space...

voor wat dan ook!
whatever you need it for!




Nog een klein stukje van mij??? Ik hou óók van BigBand.....*SWAY*...:)(heb net een dansprogramma gezien en denk dan meteen terug aan mijn eigen dansverleden.....lacht u gerust even....ik geniet even na)
another piece of me??? I also love BigBand....*SWAY*....:)( I just watched a danceprogram and that makes me think about my own dancepast.....you may laugh......I'm in an afterglow)

Het spotlight van deze week verschuift een paar dagen, maar wordt weer erg leuk!!!



Groetjes,
Lynda

Leave a Comment

Jeanette zei

Hier nog geen herfstvakantie, duurt nog een week maar ik heb geen vakantie hoor;-) Rond de vakanties ben ik altijd wel jaloers op jufs en meesters die dan ook lekker vakantie hebben. Hier ook één die gek is op dansen en zelf net haar streetdance opgezegd heeft omdat ze nu zo nodig wil hardlopen;-))

Fijne week, liefs jeanette

It's me zei

Fijne week lieverdje....geniet !!!......vakantie??? alleen maar voor de heule rijke onder ons weggelegd.........hahahhahh!! wij werken wel hoor...............zuchtttttttttt....geniet.....en denk vooral niet aan ons.........dikke knuffel van hem......en een kus van mij......smakkkkk........hij mag jouw nie kussen natuurlijkkkkkk....toedeloe....

Unknown zei

Liebe Lynda,

dir auch eine wunderbare neue Woche mit vielen spannenden, lustigen und interessanten Momenten!

Liebe Grüße

VINTAGE

Ger zei

Lieve Lynda,

Neem het er van de komende week!!!
Je weet wel...zo'n niks moet alles mag weekje;-)

Liefs,XXXGer

Stina zei

Geniet ervan Lynda, ik werk van de week gewoon door. Maar heb al een grote dochter en die past dan op.
Liefs Stina

Home and Lifestyle zei

In verband met de vakantie ligt hier alles nog op één oor...ik mag werken :-)

Twee dagen...de rest van de week ben ik wel vrij...heerlijk...we gaan klussen...!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Geniet van je daagjes weg!!!

Claudia Leertouwer zei

Hier hebben mijn meiden inderdaad leker vakantie maar ja zoals de meeste schoolvakanties valt ook deze weer precies samen met een voor mij drukke periode. Boekhouding en school gaat gewoon niet samen...

Bij Guusje Thuis zei

Jij bent of al gearriveerd of (bijna) onderweg ... in Brabant moeten we nog een weekje (niet meer om te doen volgens puberzoon) en dan gaan we vooral even bijtanken (hij dan toch). Ik hoef maar één dagje te werken ipv 4, een mini-vakantie dus.

Geniet ervan en tot volgende week!

Groetjes,
Colinda

Rozmeen zei

Geniet lekker van je vakantie...wij zijn pas volgende week aan de buurt en RUST hahah nou niet hier hoor :-))

Ik wens je een fijne week.
Liefs,
Rozmeen

Diana zei

Geniet van de vakantie.....vandaag ga ik al dansend en zingend door het huis: Fly me to the moon..... Goede keuze!!!

by kuzz zei

Oh...heerlijk vakantie..hier nog even niet..
Geniet ervan!
groetjes, Erna

Anoniem zei

Lynda!!!!!!!! geniet van een welverdiende en heerlijke vacantie!!

Groetjes

Desiree

Jeanette zei

Hier inmiddels wel vakantie, moet deze week 3 dagen werken. Zoonlief is nu bij zijn favoriete nichtje zodat paps en mams vandaag kunnen werken. Als je van dit soort muziek houdt luister dan eens naar de muziek van Michael Buble, volgende week donderdag ga ik naar een concert van hem. Ik vind het helemaal geweldig. Zijn muziek is zeker geinspireerd door de bigbandmuziek die je nu onder je blog hebt gezet.

Fijne week,
Jeanette

Vær våken zei

Hi Lynda, I sure wish I had an autumn break now! But your beautiful post inspires me today!!! Have a great new week!

Kristin xx

Bonjade zei

Ja verschuif hem maar even...we zijn nog niet klaar ja....')
Maarre ga je me nu verlaten dan....? Nee toch mag ik hopen...je hebt toch wel al vast een paar posten weer in de wacht gezet voor me....?
Geniet heerlijk lieverd en denk vooral aan me!
Hugs

Margot zei

Waai jij maar lekker even uit meid, wij wachten wel tot volgende week....
Groetjes, Margot

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, ich wünsche Dir auch eine wunderschöne Woche!!!!!!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Corine(THUIS) zei

Herfstvakantie, daar doen we hier niet meer aan mee, de meiden studeren/werken gewoon door.
Maar jij zit heerlijk aan zee begreep ik??!!
Bofkont!! Geniet maar voor mij mee!
Groeten, Corine(THUIS)

Luiza zei

I wish you just the same, my sweet friend!

Lovely images!

Hugs/
Luiza

Landligt zei

Hoi Lynda,
Jij ook een hele fijne week en rust lekker uit.

Lieve groetjes Ingrid

alma zei

Hoi Lynda,

Ik snap er helemaal niets van... Jij hebt tot heel erg laat vakantie gehad en nu ben je alweer aan de beurt voor de herfstvakantie....
Is je natuurlijk van harte gegund hoor ;)

Heel veel plezier in ieder geval en hopelijk mooi weer!

Ik zwoeg nog wel een weekje verder...

Groetjes
Alma

flowing moments zei

Geniet van je Vakantie met hopelijk mooi Herfstweer!

Groetjes Joke

Magui zei

Beste Lynda ... wat een goed idee om een deken voor de winter te weven ... maar ik zeg u dat Latijns-Amerika zal deze cirkels te gebruiken om pot handvatten om te voorkomen dat brandwonden ... worden genoemd handvatten .. vele kussen ... Magui

@nne zei

Bedankt voor je bezoekje. Sorry voor m'n late reactie. Ik was enkele dagen "onderweg" van Kreta naar België, maar ben nu nét terug "online". Liefs, @nne

Anoniem zei

Ik ben bijna aan de beurt, dankjewel!

Splashes of Pink and Mint zei

Oeps, je bent er niet! Maar alsnog een hele fijne vakantie (spuit 11 ik weet het), en gezond en uitgerust weer terug!
Bij ons krijgen ze vanmiddag vakantie, joepieieieieie, heerlijk!!!!