Best idea this week!!

vrijdag 1 oktober 2010





Ik heb gewerkt(wie niet), geruimd, gestreken, gewassen, gevouwen, geregeld, gekookt, gespeecht, en ontvangen.....mijn plan voor de rest van vandaag is duidelijk.......niks.
Althans....of er moet nog wat leuks op mn pad komen maar vooralsnog vindt je mij gewoon op mijn bank......

I've worked(who didn't), cleaned, ironed, washed, folded, arranged, cooked, speeched, and welcomed.....my plan for today is simple.....nothing.
Anyway...that's the plan, OR something just too nice has to come my way, but if not....you will find me on my sofa:)...


je ziet de "niksdoensfeer"hangt hier in huis...

as you can see, I'm not the only one planning nothing...









hier komt kroeliewoelie, zodra er iemand op de bank gaat zitten is hij van de partij!
gezellig!;)

look, there comes "cuddly Joe"....as soon as anyone sits down on the sofa he's joining!
cozy!;)



UHM......



O ja, ik wil nog wel 1 ding doen....naar de bloemist...heb deze pompoen aangevallen gisteren(en zoals je kunt zien heb IK gewonnen) en nu wil ik er bloemen in....gestolen idee, ik weet;)

Well, there is 1 place I want to go today, the florist, I attacked this pumpkin yesterday(and as you can see, I won;)), and now I want some flowers to put in there( copycat I know;))

Take it easy!!!

Love,

Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Alle mooie dingen zei

ohh laat even zien welke boeket je erin gaat stoppen.. vind het een leuk idee.
alleen niet te veel water in de pompoen doen.. want hij verschrompeld snel!
en dan heb je een waterbad.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Kom Achterom zei

ooh leuk!! niks doen! hihi nee staat altijd leuk zo'n gevulde pompoen
Ik zit hier nu uit te blazen van mijn uitgeprinte papier hihihi
Fijn weekend en laat je hem nog een gevuld zien??
yolanda

Rozmeen zei

Heerlijk een dagje niks doen en morgen lekker weekend...en Lynda extra gift het zonnetje schijnt ook nog lekker!

Liefs en alvast een fijn weekend,
Rozmeen

Bij Guusje Thuis zei

Ik had woensdag zo'n heerlijke off-day, zelfs nog te lui om de afwastruus uit te ruimen (dat was volgens DE vriend wel de limit ... en hij ruimde braaf uit haha).

Geniet gewoon van het heerlijke niks doen vandaag, benieuwd wat er in je pumpkin gaat komen.

Groetjes,
Colinda

Room Seventeen zei

Een dagje niks doen? Haha, niks voor mij en voor jou ook niet waarschijnlijk:-)
Groetjes Hennie

Heidi zei

leuk idee...bloemenpompoen.
Ha, jij en niks doen...geloof er niks van!
Ik ben jou wel gevolgd trouwens, heb heel m'n huis opgeruimd..van schuur tot zolder én dat is me toch lekker!!

grtjsss

Rianne zei

prima plan, alleen.................... ik zit op mijn werk. Nadat ik vanochtend om kwart voor 8 ook begonnen ben met de hele boel op te ruimen, boodschappen gehaald, mag de poets poetsen en vanavond doe ik dus ook helemaal niets!!
Fijn weekend alvast!

Pierelantijntjes zei

Heerlijk zo'n "rust" dag. Heb ik ook vandaag. Eindlijk een dag zonder afspraken. leuk idee om de pompoen op te vullen met bloemen.
een heel fijn weekend,
Liefs Ester

Margot zei

Ik heb net ook pauze, op de bank, van 2 uur gehad.
Dadelijk nog racen en rennen en vanavond ga ik jou ook nadoen, niet met de pompoen hoor, maar met nixen.Ook een mooi gestolen idee, toch???!!!
Houdoe, Margot (sh..., geluid stond weer uit, nog even genieten, lalalala...)

Ambiente-nostalgia zei

En ik kom tijd tekort. Hier is het de afgelopen week ,rennen vliegen, duiken, vallen en weer opstaan.
Tja soms heb je van die weken.
Ik heb nog niet eens in de nieuwe JDL kunnen kijken!!!! En ik denk dat ik daar maandag pas tijd voor ga krijgen.
We hebben ook nog een lekker tot aan de nok vol gepropt weekend.
Ben blij als 't weer maandag is :).

Fijn weekend,

Liefs Dorine

Karin zei

Prima voornemen toch. Wel op tijd omheeg om even een lekker bakkie in te schenken en je laten inspireren door al die prachtige plaatjes uit de boeken. Gezellig hoor zo'n dagje niks moet alles mag....maar niet te lang hoor ;)

wonen bij de dijk... zei

lekker niets doen, dat ga ik van t weekend maar eens doen..
nu nog even druk met van alles...
en dan die boeken, ik heb er ook een aantal, heerlijk om door te lezen/bladeren..
fijne dag en rust maar lekker uit..
cobi

Antonia zei

Wat een heerlijk vooruitzicht. Heb net boodschappen gedaan en ga om 14.00 uur werken
:-) Geniet ervan Lynda, heel fijn weekend gewenst! Groetjes Anja

Unknown zei

Liebe Lynda, eine wundervolle Idee! Genieß es und lass dich von nichts und niemandem stören!

GGLG

VINTAGE xx

Tuur zei

Tjee wou dat ik met je mee kon doen...ff op jou bankje boekjes lezen...heerlijk..

Nicole Claudia zei

O, zalig, lekker helemaal niks! De bank lonkt bij mij ook, maar ik mag van mezelf (grrrr wat een bazig type he) pas op de bank ploffen als ik alle kleine klusjes (labels innaaien e.d.) af heb.... nog 41 stuks te gaan...

Maar dan.... beentjes plof omhoog en achterwerk op de bank, glaasje drinken er naast..... hmmm als ik mijn ogen sluit zie ik mezelf zitten/hangen/liggen/slapen??? hahaha

Alvast fijn weekend!

Groetjes, Collie

jolanda zei

Oooooh heerlijk zeg... lekker niksen in een opgeruimd huis *kijkt een beetje jaloers*
Zo ver ben ik nog niet hoor. Moet nog stofzuigen, strijken en een berg papierwerk opruimen, bah!
Leuk idee trouwens die pompoenvaas, dat pik ik dan misschien wel weer van jou. Misschien handig om in de pompoen een gewone vaas te zetten, want blijft zo'n pompoen nou wel goed wanneer je er water in giet???
fijn weekend, liefs jolanda

lia zei

Ik heb het eigenlijk Giga druk. Heb gewerkt en toen weer thuis gewerkt en moet nog boodschappen doen, koken. En ik hoop dat ik vanavond mijn bril nu eindelijk eens kan ophalen..... En morgen op spiegeljacht, en 's avonds lekker uit. Dus je snapt mijn zondag al wel hé...... juist...

lieve groet Lia

It's me zei

Hoi hoi...wat ben je weer druk geweest........ik moet alleen nog boodschappen doen.....zit te wachten tot de vloer droog is......en dan nog een paar uurtjes naar de winkel.....en dan even kijken was wegwerken en dan plof ik ook op de bank.......liefs fijn weekend.....van mij en hem.....en oja een vaas erin is een goed idee van jootje hierboven...maar oase kan ook heel goed........succes!!....

Home and Lifestyle zei

En...zit je nog op de bank of ben je toch al weer druk met je pompoen? Is wel een erg leuk idee trouwens!

Een fijn weekend!!!! Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Clever idea, the flowers in the pumpkin! You are too creative! Love your kitty, ah, to be a kitty and just be able to lay around all day! XX!

Elisabeth zei

Heerlijk even niksen ,lekker kopje thee boekje erbij en waarschijnlijk een kroelpoezenbeest naast je .Geniet ervan !
Groetjes Elisabeth

Nieneke zei

Ja: dan is het nu tijd voor..Luieren, Lapzwanzen, Lol trappen, Lariekoek en Lachen...
En wat een goed gejat idee!

Michaja zei

Ik wou dat ik dat kon, niets doen!

Miranda | Taxx Life Blog zei

Oh heerlijk, even helemaal nixen, ben ik vanavond en morgenavond ook van plan. Ik ben benieuwd naar je pompoen!

Bonjade zei

Oh heerlijke beelden vanuit je privé...en ik geniet er toch zo van.....
Smaakt naar meer hoor, je woont zo gezellig.
En die pompoen......ik wist het....ook JDL fan.
Maarre...je hebt er toch nog geen.......of heb je toch 1 ingekocht....?
Fijn weekend
Liefs

Marga zei

Heerlijk ff niks doen.
Ben net uit bed na een late avond (2.00). Had 20 mensen op bezoek. Maar toch vannacht alles nog opgeruimd. Nu net de vaatwasser aan. Iedereen is nog in bed, dus zit ik ff lekker te bloggen.
Fijn weekend.
Groetjes Marga

Een sneller kloppend hart zei

Een pompoen met bloemen erin, echt nog nooit gezien én...ik was er zelf ook noooooit opgekomen waarschijnlijk...ben benieuwd!

Geniet van je weekend!

Groetjes, Veronique

Floor zei

leuk een pompoen met bloemen en eet je nu de hele week pompoensoep?
fijn weekend

Claudia Leertouwer zei

Probeerde net ook al een reactie te plaatsen maar volgens mij ging dit mis.

Lekker genieten die woonboeken, door jou ligt Warm Winter Wonen hier thuis op me te wachten.

Dank je wel voor je lieve woorden.

Liefs Claudia

Passione Helena zei

Heerlijke ontspan-momenten laat je zien!
Je poezenbeest heeft volgens mij net zo'n hoog kroelgehalte als die van mij! Heerlijk is dat hé?!

Jaaah euhh.. die pompoen gaan we natuurlijk nog wel even gevuld zien!! hihi Je komt er nu niet meer onder uit hoor?! ;-)

Geniet van het weekend!
Liefs Helena