Coupe Ravage....

vrijdag 22 oktober 2010

is thuis!!!!


Ik ga eerst het zand uit mn haren wassen en me voorbereiden op een schooldag morgen in Leiden
We zijn weer helemaal uitgewaaid en fris, leuke foto's gemaakt, maar dat dus later!

First I'm gonna wash the sand out of my hair, and prepare for tomorrow. I have to go to school in Leiden.
We are completely rested and "filled"with fresh air, I've made some nice photo's but that's for later!



Home sweet home!!!


Fijn weekend!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Kom Achterom zei

dat waaihaar ziet er heerlijk uit!!
Jij ook een fijn weekend
Yolanda

Muisje zei

Heerlijk toch even uitwaaien.
En ach lekker poedelen is ook lekker.

GRoeten Herma

Irma zei

fris en fruitig, een heel fijn weekend groetjes irma

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, viel Spass morgen!!! Ich freue mich schon auf Deine Fotos!!!!!
Ein schönes Wochenende und ganz viele liebe Grüße, Yvonne

wonen bij de dijk... zei

fijn dat je het leuk hebt gehad, en ach dat zand ben je ook zo weer kwijt.
Het was wel stil in blogland..
Succes op school, ik kuch mijzelf weer voort..
Fijne avond..
Cobi

lia zei

Nou na dat uitwaaien moet die schooldag goed komen.

fijn weekend
lieve groet Lia

Elisabeth zei

Heerlijk toch zo'n coupe ravage na een fijne week .Fijn weekend ,Elisabeth

katja-Mariska zei

Lekker uitwaaien op het strand.
Maar ik vind het ook altijd weer lekker om thuis te komen.
Succes met je schooldag morgen.
Fijn weekend!
Katja

by kuzz zei

ooh lekker gratis gezandscrubt! En die wind je haren..heerlijk!
Fijn weekend en succes morgen!
groetjes, Erna

Corine(THUIS) zei

Met een schoongewaaid hoofd kun je weer lekker veel studiespul in je opnemen :))
Groeten, Corine(THUIS)

It's me zei

Poging 36........zuchtttttttttttt...blogger doet ut weer lekker vandaag......wat is er met je haar gebeurd...............vertel !!..........hahahhhaha!! gelukkig je bet er weer......twas zoooooo stilllll,........liefs van mij...

Heidi zei

Hey, hebben jullie al herfstvakantie gehad?
Jullie zitten toch ook in het zuiden.
Nou, in ieder geval heb je het lekker gehad en het staat wel ruig hoor...zo'n coupe ravage!

grtjsss

La Maison zei

Mmmm zee, altijd fijn en wat vind je van deze;

Ga je naar het strand, mag ik als je terugkomt het zand uit je schoenen voor de bodem van mijn aquarium?

Niet van mij hoor maar van K.Schipper

Groetjes
Hermine

Karin zei

Ik wacht en ik wacht.....totdat eindelijk de muziek eens begint want daar moest ik voor langskomen...tik tak tik tak.....duurt dat lang zeg, moet je eens wat aan doen...pom pom pom...*kuch* nou nou komt er nog wat van....ik denk dat je muziek ook uit is gewaaid *zet de volumeknop helemaal open* Gek nog steeds niet, kom later nog eens terug.

Karin zei

YES! De muziek begon toen ik mijn reactie plaatste. Heb de playlist even doorgeakkerd. Meid, ik kan horen dat je het fijn hebt gehad ;)

Tanja zei

Hey Lynda, gezellig dat je weer terug bent gewaaid vanaf Kijkduin. Tja en wind dat hoort bij de zee, hier aan de kust weten we dat de temperatuur altijd een paar graden lager is aan zee en dat je altijd wind hebt. Wel een heel leuk kapsel zo, je lijkt een beetje op Charlie's Angels ;-)

Jij ook fijn weekend

Groetjes
Tanja

Een sneller kloppend hart zei

Oh was jij weg dan? ;)

Lekker uitgewaaid....fijn hoor, succes morgen!

G-STYLE zei

Wat heerlijk Lynda, lekker even uitwaaien, je bent nu vast alweer lekker fris gedoucht en zit vast heerlijk op de bank na te genieten.
Ik wacht gewoon de foto's af , kan ik ook nog even meegenieten.......

fijn weekend , liefs van Gea

bijzonder-oud zei

O heerlijk, ik neem aan dat dit een strandwandelingcoupe was?

Ik ben gek op het strand en helemaal als het een beetje lekker waait.....

groetjes, een fijn weekend en succes morgen!
yolanda

Bij Guusje Thuis zei

Hoe groter de ravage, des te meer je bent uitgewaaid, heerlijk!

Groetjes,
Colinda

alma zei

Heerlijk Lynda! Lekker uitgewaaid! Ben benieuwd naar je foto's!

Veel plezier morgen op school!

Groetjes
Alma

Stina zei

Oh heerlijk meid zo lekker uitwaaien aan het strand!!!

Lieve groet Stina

Helena, The Swenglish Home zei

Oh, how LOVELY to have a sand-in-the-hair "problem" at this time of the year... ;-D Most of my blog friends in Sweden rather struggle with snow in their hair and everywhere at the moment...

Wishing you a lovely weekend with sweet beach memories,
Helena, The Swenglish Home

Home and Lifestyle zei

Heerlijk uitwaaien...dat hebben we hier al lang niet meer gedaan!

En morgen naar school...op zaterdag?

Lieve groet, Ingrid

Blue Cottage zei

Hoi hoi,
lekker uitgewaaid?
Kwam al dat zand van de 2de foto echt uit je
haren vandaan??? ;)
Mooie muziek trouwens :) HOME...lalala..la
Prachtig.
Fijn weekend groetjsss
Cobi

Michaja zei

Oost ,west thuis best? Of had je liever nog even daar gebleven?

Floor zei

Hee daar is ze weer miste je al op twitter...welkom thuis

Bonjade zei

Ha....geef maar toe, je had gewoon heimwee naar me natuurlijk;0)
Gezellie...je bent er weer!
Liefs

Annelies zei

Haa, je bent er weer:)
Heerlijk zo'n uitwaaicoupe! Zie uit naar je foto's!
Succes vandaag!

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

So gald you had a wonderful getaway! I can't wait to hear all about it and see some gorgeous pictures :)
XOXO
Kristin

Pierelantijntjes zei

Hoi lynda. Gezellig dat je er weer bent.
Liefs Ester.

Ambiente-nostalgia zei

Nou jij kunt er weer met frisse moed tegen aan.
De coupe ravage staat je goed, hi hi hi.

Fijne zondag,

Groetjes Dorine

Ambiente-nostalgia zei

de foto doet het weer niet , zie je????

Vær våken zei

Welcome home, Lynda! I really can't wait to see your pictures! Have a great Sunday!!!

Hugs, Kristin