Sprakeloos....

donderdag 14 oktober 2010

Ik was gewoon sprakeloos(nee dat gebeurt niet snel;))....inkoppertje, die "scoor"ik zelf maar meteen :-P)...ik zat aan mijn overheerlijk waldkornbolletje tussen de middag, zie ik de postbode het pad opkomen met een doosje.....*denkt* "wat heb ik besteld? Ik heb niks besteld. Zal wel weer voor de buren zijn" Manlief keek met een scheef oog *dacht* "neeeeeeeeeenee, niks besteld hm hm"(keek hij even op zijn neus!! HA!)
Meisje 2 was de vrijwiller(overijverig dus sorry, geen foto van ingepakt pakketje), en samen pakten we het ene na het andere pakje uit.....ik viel stil....

******************************************************************

I was speechless!!!(that's not something that happens often no;)), I was eating my delicious whole-wheat roll, when I say Mister Postman walking up to our frontdoor. I didn't order anything(hubby was dragging his eyebrows, because why would you get a package if you didn't order anything, HA, was he WRONG)
Girl number 2 spontaneously helped me to unwrapp this little package(very enthousiastic, so no pictures from "before";)).
Together we saw this coming out.........I was silent.....









Ik heb de foto's met mijn telefoon gemaakt, gunde mezelf niet de tijd de camera op zolder te halen, dus als de belichting wat vreemd lijkt....that's why;).
De laatste foto heb ik ingesteld als wallpaper op m'n telefoon!(en ik moet 'm beschermen met mijn leven, de voornaam van zowel meisje 1 als meisje 2 begint ook met een L....maar hij hangt er nog;))
Dit alles werd mij geschonken door Eleonore!! Waarom??? Omdat ze bij mij te "gast"was!!!
NOU JA!!!!!!!!!!!! Heb haar natuurlijk al gemaild en uitgebreid bedankt, nog wat gesputterd dat dat niet de bedoeling was en dat ik het daar niet voor doe, maar ja....dit was háár manier....dus leg ik me daar bij neer...(OEHOE wat erg ;)).
Eleonore, nogmaals, mijn allerhartelijkste dank! En als ik een keer naar het zuiden van onze provincie afzak kom ik je zelf zoenen;)))).

I took the pictures with my phone so if the lighting is weird...that's why;)).
The last picture I added to my phone and loaded it as my wallpaper!(I have to protect this with my life, because the girls'names also start with L, but it's still there were I put it;)).
You know who send it to me??? Eleonore!! Why? Because she was my guest once in the "Spotlight"!!!
I have send her an e-mail already to THANK her, and to tell her that she didn't had to do this, that this is NOT why I'm inviting people to my spotlight, but this was HER way to say thank you, so, who am I to not accept;).
Eleonore, a BIG thank you again, and if I ever come in your neighbourhood, I will come over to kiss you for it ;))

Fijne avond!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Muisje zei

Wauw, wat een geweldige verrassing.
Veel plezier ermee.

GRoeten Herma

Home and Lifestyle zei

Wat ontzettend lief van haar! Wat een leuke verrassing zeg!

Lieve groet, Ingrid

Bij Guusje Thuis zei

What a suprise, geweldig gewoon! Geniet er maar lekker van je "spotlights" zijn ook zo leuk.

Groetjes,
Colinda

Claudia Leertouwer zei

Wat leuk, geniet ervan!

It's me zei

Wat een leuke lieve mensen heb je toch he??!! .......gaaf !!! wat een verwennerij Lyndddaaaaa....ik vind het geweldig.......zo lief lief !!....geniete ervan !!!....liefs van mij ....eh ons....

Eleonore zei

Het is je echt van harte gegund,en als je in de buurt bent dan vind ik het leuk om je persoonlijk te leren kennen.De koffie staat klaar.

Annelies zei

Jeee wat lief van haar zeg en wat een leuke spullekes! Geniet ervan!

Pierelantijntjes zei

Wat ontzettend lief zeg. Mooie spulletjes hoor Lynda, kan me voorstellen dat er om gevochten wordt.
Liefs Ester

Marga zei

Wat heerlijk om zo verrast te worden.
groetjes marga

Zara zei

Wat lief, leuk en mooie cadeautjes! Heerlijk ervan genieten!

Splashes of Pink and Mint zei

wat liehiefffff!!!! Nou, je maakt ook wel hele leuke reclame hoor! Ik lees het altijd graag!
Enne... nog bedankt voor je steuntje in de rug op m'n blog! Ik las een paar berichtjes terug bij jou dat je een paar jaar terug zo ontzettend veel afgevallen bent, jemig, dan is dat van mij peanuts! Ik hoop dat het je weer gaat lukken. En anders maar niet, je bent mooi zoals je bent!
Liefs Elly

Stina zei

Wat veel leuks heb jij allemaal gekregen zeg>
Bofferd ben jij.
Geniet ervan, groetjes Stina

Margot zei

Wat een surprise zeg, en nog ineens van de sint...
Naar het zuiden???kom hier ook even aan, krijg jij ook een knuffel hoor...
Margot

Tuur zei

Wat lief!!
echt super!!
het is je van harte gegund!

Een sneller kloppend hart zei

Jaja...die kans zit er natuurlijk in he! :)

Leuk hoor!

Groetjes, Veronique

Ambiente-nostalgia zei

Wat leuk zeg, ik zag meteen aan de spullen dat het van Eleonore af kwam. Ja leuk hoor en dat heb jij Lynda ook verdient omdat je ons zo in het zonnetje zet.
Tja bij mij heb je het dan met een zak appels en 2 cappucino's moeten doen.
Maar als je weer eens de maas overkomt staat ook hier weer de koffie voor je klaar.

Groetjes Dorine

Unknown zei

Liebe Lynda,

manchmal - nicht oft! - gibt es wunderbare Überraschungen im Leben, die selbst uns (Frauen) sprachlos machen ;)

Ich freue mich riesig mit dir, dass dich dieses zauberhafte Überraschungspäckchen erreicht hat!!!

Liebe Grüße

VINTAGE xx

alma zei

Wat een verwennerij! En je van harte gegund!!

Groetjes
Alma

Anoniem zei

Wat lief, Lynnn,
Heb haar ook al eens ontmoet in haar mooie winkel!!!

Enne Zostere ligt effe voor Gelaen!!

Fijn weekend!
Desiree

Karin zei

Wat lief!!!! Dat zijn de leukste pakjes (die je niet zelf hebt besteld) Ik weet denk ik ook precies wat voor een gezicht je man trok toen je zei dat je ECHT niets had besteld :)!

Bonjade zei

Ik val compleet stil
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................xxx