Niks aan de hand.....

dinsdag 26 oktober 2010



Ken je dat?  Door het jaar heen komen er goede voornemens bij je op! Bij ons gebeurt zoiets al snel tijdens een vakantie.....zo ook deze herfstvakantie!
Kijk.....ikzelf kan NET over de 40 heen kijken....manlief al een jaartje of 6 (bijna 7) maar in de verre toekomst net zo atletisch(?) en kerngezond te blijven, zowel lichamelijk als geestelijk, moet je zo nu en dan wat gewoontes veranderen. Zo had ik jullie al eerder verteld het tegenwoordig fietsend te doen....naar mn werk gaan;)....twee vliegen in 1 klap want én mn gezondheid vaart er wel bij én het ,milieu deelt ook een beetje mee in de winst.
Opruimen(uitruimen?) deed ik ook al een tijdje want rust in huis is immers rust in je hoofd.
Ook manlief is voornemens zijn steentje bij te dragen....


(zo staat hij nu mn keuken uit te vegen....niet uit vlijt....NEUH.....omdat ie een flesje aftershave uit zijn kastje heeft gemikt tijdens het uitmesten daarvan!!!!).
Druk dat ie het ermee heeft!!!
Het gaat me minstens ene rol toiletpapier kosten want een dweil.....*kuch*...


eerlijk is eerlijk, als ik ineens achter zijn bureau geschoven zou worden zou ik denk ik ook soort van vaag kijken, dit even ter verdediging van de liefde van mijn leven.


Ik ging dus op de fiets, handschoenen aan want het had gevroren, (en zwetend als een gek want ik kan natuurlijk niet normaal fietsen, dat moet snel;))
Niks aan het handje, alles onder controle zou je zeggen...



Dat is ook zo! Want niet alleen heb ik tot op dit moment drie huizen schoon en op orde, werkte ik drie machientjes was weg, maakte ik alle bedden op die ik tegenkwam, vouwde ik was die inmiddels droog was, kookte ik verantwoorde maaltijden en nog wat kleine dingen die je zoal als moeder/vrouw/medebewoner doet.....
Wat hij deed vandaag??? Nou, ook zoiets drukkigs hoor.....hij douchte(IK maakte de wanden droog want dat was ie *OEPS* vergeten..)....hij reed met de AUTO(nee dat is geen koosnaam voor zijn biesieklet!!!) naar de bakker(ik zweer je, je haalt de derde versnelling niet!!) en ging naar een afspraak.....in ons dorp....MET DE AUTO......(wie riep daar fiets??? niet zo flauw doen hoor....hij had haast *fluit*).
EN nu?? zit ie dus met een BULT aan papieren voor zn snufferd hier aan tafel(de toko meurt naar aftershave want hij wreef de vloer dus droog met papier.........*ZUCHT*), uit te zoeken wat weg kan.....belangrijke papieren?? Welnee.....er komen zelfs dingen uit 2006 naar boven......en TROTS dat ie op zichzelf is!!! "heerlijk, even opruimen, dat is toch weleens nodig he".....
Ja hoor schat....WELEENS!(dit denk ik, dit zeg ik niet want ik kan niet garanderen dat het er positief en complimenterend uit gaat komen en dát had ik me voorgenomen he....niet druk maken.....dus dat ga ik doen...me niet druk maken........en dweilen...


Niet chique, zo'n kattig commentaar op mijn echtgenoot, maar ik heb NIET gezegd dat ik perfect ben he;)....(al LIJK ik hier thuis natuurlijk de rust zelve....:D)

You girls from different exotic country's ;).....use the translator(or not;)) because this is a womans post about her husband......the husband she loves with ALL her heart, the husband who means SO well, and does EVERYTHING he can!
A woman who can tell you how FAR apart Mars and Venus are!!!!!*GRIN*.

Fijne dag!!!

Lynda

Leave a Comment

Merel zei

Oh die mannen ook! Ik maak me er ook niet meer druk om dat meneer zijn kleding naast de wamand kiepert (te belazerd om hem open te zetten) ik gooi gewoon zijn vuile sokken op zijn hoofdkussen. Ik maak me ook niet meer druk om de 'scheer' haartjes boven de wasbak. Ik laat het gewoon aan de kinderen zien die heel goed nep braakgeluiden na kunnen doen. Moet je zien hoe snel hij naar boven komt rennen.
Ach, mannen!!!

Nicole Claudia zei

Hahahahaha, ik geloof (ik weet het natuurlijk wel zéker), maar eh zoals je zegt is denken minder kattig dan zeggen, hahaha, dat Rem zéker ook weten keukenpapier en anders pleepapier zou gebruiken bij het opdweilen van wat dan ook. Al is het een emmer vol (dweil???/vaatdoek(en)???), handig met zo'n papieren rol, dan moet je zo lekker heen en weer lopen (conditietraining??) en dan druppelt het zo lekker door de rest van de kamer/keuken/gang. Zo'n spoor is natuurlijk artistiek en geurend voor z'n omgeving, hahaha!

En zo'n stapel papier... tja. Ik probeer er elk half jaar door heen te graven, want ik héb ooit ordners aangeschaft, maar ik vrees dat ik de enige ben die ze vult... Dus over een tijdje (ahum als ik een gaatje heb in m'n "rooster"!!). En natuurlijk een berg lef gegeten heb, want ik heb er een zin in.... grrrrr!!

Ook een héle fijne dag enne super dat je zo fietst!!!!

Groetjes, Collie

Mayflower zei

Hahaha......wat weer een heerlijk Lynda-verhaal en op sommige punten ook zééééér herkenbaar, sorry lief.
Wat is je manlief lekker bezig, creatief met papier....de keukenrol inbegrepen terwijl hij zijn geurvlag uitzet door het huis. Maar kwamen mannen niet van Mars?
Om de man in je leven beter te begrijpen is het misschien toch niet zo'n slecht idee om het boek van John Gray te lezen....denk ik nu....hihi.
Lieve groet, Mea

Les Cotrions zei

I don't understand very well Lynda, but I can understand the spirit of your post!!!
Are you a desperate housewife???
Good luck my friend!
Big hugs
Vale

Tanja zei

Super verhaal en zo verschrikkelijk herkenbaar, weetje wat ik ook zo erg vind: sokken in een soort van prop in de wasmand, geen nieuwe wc rol ophangen maar de lege laten hangen en de nieuwe op de wasbak zetten. arrrrggg
Tch neem ik hem voor lief met alles d'r op en d'r aan. Ik wil hem niet kwijt, er zijn er namelijk die nog veel erger zijn!

Groetjes
Tanja

Alle mooie dingen zei

haha een mooi "herkenbaar" verhaal
psssssst niet tegen mijn man zeggen hoor!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Unknown zei

Oh, Lynda, ich hätte manchmal auch gern sechs und mehr Arme. Auf jeder Seite natürlich ;) Und 72 Stunden täglich. Und was habe ich? Oft viel mehr Arbeit, als wenn ich manches gleich selbst machen würde *bg*

Hugs

VINTAGE

Nieneke zei

HiHi

Miranda | Taxx Life Blog zei

Oooh, wat een heerlijk herkenbaar verhaal!! Hoe lang heeft hij nog vrij ;-)

jolanda zei

hahaha die Lyndah!! Lekker zo'n blog hé? Kun je het toch even lekker kwijt allemaal en je hebt een ruzie voorkomen ;-))
lieve groetjes, jolanda

Bij Guusje Thuis zei

Ik vraag me wel eens af hoe ze op Mars huishoudelijke lessen krijgen hoor, voor ons die van Venus komen, is het af en toe zo verschrikkelijk onlogisch, tot op het domme af. En maar braaf blijven knikken want als je teveel commentaar geeft, hebben ze blijkbaar tijdens dezelfde les te horen gekregen dat ze het dan nooit meer hoeven te doen omdat die Venus Girls het zoveel beter kunnen. Ja daaggg!

Vosje zei

Zooooooo...herkenbaar!!!!

lia zei

Ja, hier loopt ook zoiets rond. Gisteravond kregen we bezoek en ik liep nog snel even op te ruimen en moest nog even de was strijken, want ik moest vandaag immers ook werken. En meneer was gewoon met zijn hobby bezig. Och, je kunt je druk maken maar dat schiet niet op hé. Dus laat maar denken dat zij het zo druk hebben. Maar hij heeft ook zijn goede kanten hihi..

Diana zei

Ik heb geen man. Ik ben single. Ik heb die problemen niet. Ik los mijn eigen zooi op.......
WAAR BLIJFT MIJN MULTIFUNCTIONELE ZAMP!!!!!
Whoehahahahaha!!! Zeg Lynda, ik heb iets nieuws gevonden om te bewegen: De Bar-methode....

Yvonne - Frl. Klein zei

Hihi, ganz toll!!!!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Carla zei

Oh...wat heerlijk herkenbaar!!
Mijn man heeft twee jaar geleden(toen hij 60 werd) een fiets van de kids gekregen....hij heeft er voor de show even op gezeten...het was tenslotte december toen en dus té koud om te fietsen.
Daarna is hij nooit meer de schuur uit geweest...hij wil wel, maar als ik vrij ben regent het (zegt hij dan hè!!)en alleen fietsen is zó ongezellig!!

Die papieren bende...dat kan hij ook...enveloppen worden ongeopend weg gelegd, en als ik dan vraag...moet je die niet open maken roept hij steevasst...waarom...ik weet toch wat er in zit!!
Laatst kwam ik uit het werk en lag de bank...tafel en grond bezaaid...hij was aan het uitzoeken....de papierbak kon de eerst volgende keer gelijk bij de weg.

Ach...het zijn mannen...ze kunnen er niks aan doen zullen we maar denken ((-;

fijne avond...liefs Carla.

basiclabelSweden zei

Hahah... ik zit al 21 bij dezelfde en nog steeds bizare gewoontes haha... maar gedragen sokken&onderbroeken in de wasmand want liggen ze ergens onderbed, dump ik ze op zijn kussen dus dit is de laatste jaren niet meer gebeurd oepsie, tjaaa ik ben zijn moeder niet hahaah.

Nog druk aan het huiswerk moet nog een debat voor de krant schrijven en over een of ander wereld probleem een spreekbeurt houden duuuh :)

liefs

. zei

Hahaha.......mannen!!

Sonja zei

Haha, gezellig toch samen thuis ;) En is het allemaal al een beetje opgedroogd?! De aftershave bedoel ik he. Maar ik zeg verder niets.. haha. Mannen komen van Mars toch

Groetjes, Sonja

Stina zei

Hoi Lynda, wat een gezellige post heb je weer.
Ruikt het nog in jullie huis?

Lachen hoor, maar jij heb je verhaal weer gedaan.

Gr Stina

Eleonore zei

Wat ben jij toch een grappige vrouw.Ik heb weer genoten van je leuke post.Groetjes van Eleonore.

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, ich schick Dir Tee statt der Kisten, ist das auch o.k.?
Ganz viele liebe Grüße ,Yvonne

Corine(THUIS) zei

(Grinnik) Nee hoor ik zit niet te lachen...mijn man is perfect, dus ik herken hier helemaal niets van... (toch)!
Groeten, Corine(THUIS)
PS.Wat ruik ik toch? Heb je soms net de vloer gedweild?? :))

Bonjade zei

Oh lieve Lyn...je arme mannetje...staat hier toch mooi te kijk ;0)
En hij is nog wel zo goed aan het uitruimen....
Een man naar mijn hart......
En wat ruikt je mannetje heeeerlijk!!!!!
Liefs

Elisabeth zei

Maar verder alles goed ? Haha

G-STYLE zei

Hallo Lynda,
ik kan niet echt zeggen dat Erwin heel gemakkelijk is , af en toe kan ik soms een beetje gemakkelijk zijn en hij juist wat drammerig omdat er gewassen moet worden of de stofzuiger erdoor, ik stel dat dan uit totdat ik weer even een paar dagen vrij ben..........

En als ik het dan op m'n heupen heb dan ga ik het hele huis door en doe ik het liefst alles in een keer, de was, alles schoon maken, de kasten opruimen , de papieren sorteren enz.....

Ach en we hebben allemaal onze blinde vlekken, zo doet Erwin nooit de wc en ik was uit principe nooit de auto , de rest doen we samen....nu nog de kinderen africhten hun kamer 1x in de 2 weken te doen.

fijne week verder, lieve groet Gea

It's me zei

Tja.....ik ga hier niks op zeggen hoor......je kan me altijd bellen he?? dat weet je......helemaal geen Lynnnnnnda post ditte......praten helpt.....somsssssss.......kus van mij......

Tuur zei

whahaha overal is ook bijna het zelfde...
enige hier is dat de meneer des huizes...als enige man bij 7 vrouwen en een kleintje onderweg...het meest verzameld/bewaard/overalietsinziet/enonsgekmaaktdaarmee...gelukkig staat het meeste buitenshuis...
ach ja overal wat toch?

Antonia zei

Mannen.... het kan dus nog erger :-)
Sorry, veel te snel op de verkeerde knop gedrukt. Ik was gewoon 4 km van huis!
Lieve groet Anja

Marga zei

Hallo Lynda.
Ha, heerlijk even je hart luchten. We kunnen wel een lotgenotencontact gaan opstarten over onze mannen.
Zo heb ik ook wel een hele waslijst wat niet zo goed gaat. En toch...willen we ze niet missen. Zij kunnen er niets aan doen dat wij alles anders doen.
Groetjes Marga

Karin zei

Die van jou doet tenminste nog het papierwerk, dat hoort hier ook tot mijn taak *zucht*
Maar kan die van jou net zo goed zoeken als die van mij? KARIN WAAR IS.......ooo wacht, ik heb 't al *diepe zucht* :))))

alma zei

Ja Lynda....het is een feest van herkenning!! Is dit niet bij de meeste van ons het geval. Het boekje wat je hebt afgebeeld heb ik een tijdje als "bijbel" gebruikt! En dat werkte op zich wel.
Maar manlief die de laatste tijd iets meer tijd had liet dit niet helemaal zien ;) :(

Ach....that's life! Genoten van je verhaal!

Groetjes en adios
ALma

Claudia Leertouwer zei

Mannnnen....

Annelies zei

Lig je al in katzwijm van de geur?;)
Trouwens...hier thuus ook zo'n fietsheldexemplaar. Heel herkenbaar blogje ;)
Fijne dag.
You go girl!!
groetjes, Annelies

Een sneller kloppend hart zei

Sja..zeer herkenbaar, soms kan je 't handlen en soms niet...en je blijft er gewoon van houden, da's toch gek he! ;)

Groetjes!

Roelien zei

hahahaha....enne getver, aftershave all over the place...

Floor zei

Bah stinkt nu je hele huis naar die aftershave?

Rianne zei

O heel herkenbaar, zo gaat het hier ook. Trekt je aftershavegeur al weg?
Groetjes

katja-Mariska zei

Oh mannen, dit herken ik het lukt alleen mij niet goed om mijn mond dicht te houden.
Ik kon gisteren helemaal niet op je blog komen vandaar dat ik nu achteruit reageer :D
Liefs Katja