resultaat therapietje...

zaterdag 9 oktober 2010


Weten jullie nog? Ik "speelde"buiten......

Remeber? I was "playing"outside...




ik speelde met de resten van de tuin...

I was playing with the leftovers from my garden...




Niks gekocht, alles bijelkaar geraapt....viooltjes zijn zelfs opnieuw opgekomen, waren nog van het voorjaar.

Didn't buy anything new, just with what I found in my garden, the violets are from spring, the are blooming again.



Volgend jaar wil ik ook in m'n tuin gaan ruimen...maar voor nu mag het blijven.
Next year I want to clear out my garden too,(less is more;)) but for now, it can stay.


Lieve groet,

Lynda

PS: dit jaar zou John Lennon 70 zijn geworden, als hij nog had geleefd....daarom een musicale ode
******************
This year John Lennon would have turned 70, if he would be still alive...so...a musical ode

Leave a Comment

Diana zei

En zo heb je het gevoel van negativiteit omgedraaid naar iets moois en positiefs, waar je nog een tijdje van kan genieten... Go Lynda..Go!!!!

Margot zei

Lekker gespeeld zo te zien....
Imagine...
Groetjes, Margot

Rozmeen zei

Ziet er weer gezellig uit en zo leuk hoe jij die collages maakt ( ik weet nog steeds niet hoe dat moet :-) En dat witte ronde gietijzeren onderzetter een beauty!

Liefs en fijn weekend,
Rozmeen

Rozmeen zei

O ja Linda, wil je mij een mailtje sturen of je email adres geven. Ik wil je wat vragen :-)

Liefs,
Rozmeen

rozmeenala@hotmail.com

Tanja zei

Helemaal genieten dit, om te zien en te lezen, goed bezig Lynda.....
Ja John Lennon, had je ook gezien dat als je google opent dat zij ook een eerbetoon hebben aan John Lennon, boven de naam google kun je de muziek luistern en een tekenfilmpje zien.

Fijn weekend, geniet van het weer
Groetjes
Tanja

Kom Achterom zei

Ha Lynda super tuintje zo hoor!! en ruimen dat zou jammer zijn want dan heb je deze winter toch niets om naar te kijken!
Wat een leuke reactie bij Marline! je bent een schat!
Ze is nu aan het logeren maar ik denk dat je deze week wel bericht van haar krijgt.
Zo leuk Ze is echt helemaal enthousiast en druk aan het fotograferen en dan nog wel met een spiegelreflex waar ik geen normale foto mee kan
maken hihihi
Fijn weekend
Yolanda

Karin zei

Heb even terug zitten lezen. Goed gedaan hoor meid, huis aan kant, tuin op orde, dat geeft vast rust in je hoofd!

Miranda | Taxx Life Blog zei

Dat heb je goed gedaan hoor met je tuintje! Heerlijk genieten!

Elisabeth zei

Je spel heeft geweldig resultaat opgeleverd .Prachtig!!

Unknown zei

Liebe Lynda,

ich bin immer noch - oder schon wieder ;) - weiß-gesprenkelt und würde super gut zu dem vorletzten Bild passen *bg*

Der Garten hat auch noch eine dringende Veränderung nötig, aber das kommt später. Jetzt erst einmal streichen und auffrischen. Sobald es draußen so heiß ist, dass das nicht mehr geht, kommen die anderen Dinge. So wie jetzt bei dir: für diesen Winter ist es ok und im nächsten Jahr wird geändert. Frau kann nicht alles gleichzeitig machen und will es auch gar nicht. Und wenn das jemandem nicht gefällt - nicht unser Problem. Muss ja nicht hinschauen oder kommen *lach*

GGLG und ein tolles Wochenende

Tine

Rianne zei

Je therapie heeft super resultaat opgeleverd. Helaas ken ik het d... woord ook, gelukkig niet in de ernstige mate, maar wel de medicijnen om een "normaal" mens te zijn, en niemand die iets merkt. Ik hoop ze binnenkort af te kunnen bouwen, ik slik ze al veel te veel jaar, maar helaas is dat niet zo makkelijk. Nu mag ik het nog niet ivm ander medicijn gebruik. Sterkte en lekker je eigen therapie blijven volgen!
Fijn weekend!

Stina zei

Goed voor een mens om zo buiten bezig te zijn.
Staat leuk hoor.
Ook genoten van het zonnetje vandaag.
Lieve groet Stina

Bij Guusje Thuis zei

Therapeutisch in je tuintje spelen en dan met dit resultaat ... dat moet toch ff een thumbs-up momentje geven.

Geniet van je tuintje, de zon en je weekend.

Lieve groet,
Colinda

Tuur zei

Geweldige therapie!
Geweldige foto's, sfeertje..
Ik heb ook een andere therapie mogen ontvangen...en die heeft ook super geholpen!
-x-

Home and Lifestyle zei

Het is er in ieder geval mooi weer voor, al is de achterliggende reden toch iets wat je liever niet hebt. Maar het resultaat ziet er goed uit...altijd leuk om de tuin in de winter te verfraaien!

Nog een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Die buiten therapie van jou heeft goed geholpen. En nu kun je weer extra genieten van zo'n heerlijke dag als vandaag.

lieve groet Lia

Nicole Claudia zei

Je heb creatief lekker rondgehobbeld in je tuin!! Mooie foto's! En vandaag was het zo'n lekkere zonnige dag, dan is buitenspelen perfect!

Groetjes, Collie

Pierelantijntjes zei

Mooie foto's van buiten Lynda. ja, het nieuws van Antonie hakt er zeker in, en zet menig mens aan het denken. Goed dat je naar buiten bent gegaan. Ik weet helaas hoe moeilijk het kan zijn om "gewoon" naar buiten te gaan. Helaas heb ik soms ook diepe dalen. Gelukkig ben ik er tot nu toe, elke keer weer uitgeklommen. Soms met een beetje hulp, en soms gewoon zelf.

Wat een lekker WW recept zie ik op jou blog voorbij komen, maar ja, dat recept van die chocoladetaart ziet er ook heerlijk uit!
Ga me eerst maar eens toeleggen op het eerste recept, want helaas helaas, ik ben weer aan het groeien...en dan bedoel ik niet in de lengte.
Ik wens je alvast een fijne zondag toe.
Liefs Ester

Alle mooie dingen zei

mooie muziek....
ik blijf even langer....
en je plaatjes zien er geweldig uit...er hoeft niets nieuws bij...
nu maar hopen dat je niet weer therapeutisch buiten hoeft te spelen...
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Petra zei

Leuk bezig geweest buiten. En je recept van WW lijkt me echt wat voor mij. Nog ff uitzoeken wat
currypasta is (iedereen kent 't vast, maar ja)

Maar leuk hè dat Bloggen én Picasa. Al kost het veel te veel tijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

't Is ook hééééééééééél gezellig!

Fijn weekend!

Groetjes,

Petra

Nieneke zei

Dat is dan toch één voordeel van jong sterven, in ieders herinnering zie je er goed uit!
(70?? hoe had de beste man er nu uitgezien denk je??))

It's me zei

Hoi hoi.....netjes !!! heerlijk alles weer opgeruimd......te gek muziekje.....heerlijk...als nou maandag eindelijk de glazenwasser is geweest buiten ( de vorige is van de trap gevallen twee gebroken benen,...echt waar hoor!) .......en is bij ons gebeurt.....zucht.......ga ik buiten ook aan de slag......de groene als verwijderaar is al in huis.......zuchtttttttttt....fijne avond.....liefs Ria...

Claudia Leertouwer zei

Dat buiten spelen van je heeft mooie plaatjes opgeleverd!

Liefs Claudia

Corine(THUIS) zei

Dubbel genoegen dus..eerst een goede afleiding en daarna tegen een leuk gedecoreerde tuin aankijken :)
Enne..heb je daar buiten nu gewoon wit met blauwe spoelkommen staan??? ZONDE!!!
Groeten, Corine(THUIS)

Vosje zei

Goed gedaan hoor meis!! Prachtige foto's ook ik weet uit ervaring wat je meemaakt zo goed van je om naar buiten te gaan!! Groetjes Truus

Ambiente-nostalgia zei

Je bent goed bezig Lynda.

Fijne zondag alvast en geniet van het weer en je tuin.

Groetjes Dorine

Bonjade zei

Ben even stil........
Geniet van je muziek....
Liefs