Want tassen heb je nooit genoeg...

woensdag 6 augustus 2014

Toch? Nah ja, misschien heb je er niet altijd nog een nódig maar deze stoffen tas kun je er prima bij hebben. Wedden dat het een van je favoriete tassen wordt? Ik kwam de enthousiaste Eva Vos tegen op Instagram. Onder de naam Wit Lof maakt ze de leukste stoffen tassen. Een flinke jongen van formaat ( 41x13x42) en gemaakt van stoer en stevig canvas. Alle tassen zijn uniek want ze worden met de hand gemaakt. Maar bovenal zijn de designs érg leuk! Op dit moment wordt er nog hard gewerkt aan een website maar bestellen kun je wel al en wel via mail. Één van jullie zal niet hoeven te bestellen want...ik mag een tas weggeven van Eva! *happydance* 







De winnaar mag kiezen uit de bovenstaande ontwerpen. (wil je niet wachten en ga je bestellen, volgens mij kun je ook andere teksten laten maken, vraag dat even na.) De aktie loopt gewoon lekker een weekje, dan blijft het overzichtelijk en kan de tas misschien nog wel met iemand mee op vakantie! 

Een supertoffe stoffen tas, er past veel in, je vouwt 'm ook eenvoudig op voor in je tas als je gaat winkelen. Geen onnodige plastic tasjes meer dus ook nog eens hartstikke "groen". Hip, groen en voor één van jullie ook nog een gratis! Wat moet je doen? Laat hieronder een reactie achter, vermeldt meteen welke uitvoering je zou willen. (op instagram vind je haar onder @evaeveline) Ik zou het ook erg leuk vinden als je één van de bovenstaande foto's op je eigen blog of Facebook plaatst. Dat is altijd leuk voor een beginnende ondernemer toch?  Volgende week woensdag(13 augustus) maak ik de winnaar(die door Eva gekozen zal worden) bekend. 

Succes!

alle foto's zijn van Eva zelf, dus link naar haar als je de foto's gebruikt!



Leave a Comment

Simone Vd k zei

Wat een toffe tassen! Mooi formaat ook.
Ik zou zeker gaan voor Céline, Birkin, Chanel & Me. Ook helemaal toepasselijk want ik werk als (schoenen)designer. Zou ik wel een mooi statement vinden :)

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Oh,..leuk, leuk!! Ik ben dol op tassen en vind de tas met de tekst; `I`m not perfect, but i`m limited edition` heel leuk! Ik plaatst je give-away op mijn blog met foto.

Lieve-Groetjes, Verie

Nelleke zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Nelleke zei

Wat gaaf! Eergisteren zag k bij Omroep Max een oudere heer met een linnen tasje rond zijn nek (op zijn borst/buik, want 'dan kunnen ze er niets uit pikken' en 'lekker praktisch'). Dat was een beetje jammer, maar met deze ontwerpen zou hij daar nog mee weggekomen zijn ook.

Ik vind Take a walk on the wildside heel cool!

Succes!

Zonnige groet,
Nelleke

Bianca zei

Je kunt nooit genoeg tassen hebben. Helemaal mee eens hihi........en deze heb ik nog niet, dus doe ik graag mee.
Ik ga voor de I'm not perfect limited edition.
Past perfect bij mij.
Groetjes Bianca

KimSchoonewil zei

Jaa super leuk!! Ik volg Eva ook al een tijd op IG en had deze toffe tassen al gespot ; ) Ik zou gaan voor de I'M not perfect tas!
Is het ook goed als ik em deel via mijn IG want mijn blog ligt een beetje stil....

Groetjes Kim

Evie Nagelkerke zei

Heel leuk! Ik zou heel graag de 'toys for boys...' willen winnen! Leuk voor het speelgoed van mijn zoontje (en leuk als deze 'little girl' zelf gaat shoppen��) ...succes Eva! Ik post m op instagram!

Anoniem zei

Hi Lynda
Je hebt al weer zo'n geweldige actie. Zo leuk dat je dit doet! ;) Ik ben Eva gelijk gaan volgen op IG. Indd tassen heb je nooit genoeg! En deze zijn super leuk.
Ik doe graag mee! Vind de tas met 'Everything I need and a little more' heel leuk. Kan ik goed mee nemen met boodschapjes doen of shoppen ;) Beter excuus kan je niet hebben toch!?
Lieve groetjes Marloes

Judith zei

Wat een gave tassen! En inserdaad, die plastic tasjes overal... dit is veel mooier! Ik vind de tas van hej babe het leukste en doe graag mee!

A fresh start of me zei

Oh wat een leuke tassen zijn dat..
Ik ben zo'n type dat alles bij iedereen die mee is onderbrengt,sleutels,knip,zakdoeken etc hahaha..maar met deze tas (die met I'm not perfect but I'm Limited edition of hey babe) zou ik zeker gaan lopen want ze zijn leuheuk..
Ik ben Eva gelijk gaan volgen en ik plaats direct een linkje op mijn blog (tabblad give away acties)..
Liefs Chris

Marijn... zei

Wauwie, wat een leuke give away... ik waag een kansje... ik ga voor de tas met de tekst: Every thing I need, and a little more.
Ik ga ook eens even rondkijken op IG! Wat leuk zeg!

Liefs, Marijn

Rensina Steursma zei

Wat een supertoffe tassen!
Natuurlijk doe ik graag mee met de winactie. Als ik win, zou ik graag de tas met 'Everything I need' willen.
Oja heb je giveaway gepromoot op mijn blog hoor.
http://theezakjes-rensina.blogspot.nl/p/give-away-tips.html
Lieve groetjes, Rensina

Mirjam zei

Wat leuk! Ik geef regelmatig canvas tasjes cadeau, zodat we met z'n allen minder plastic tasjes verbruiken. Deze zou ik toch wel heel graag voor mezelf willen... Welke? I'm not perfect, but I'm limited edition, natuurlijk! :)

Mariska zei

Leuk, leuk, leuk een tas kan er altijd nog wel bij!
Everything I need...

Jeanette Renting zei

Hallo, leuke give-away.
Doe graag mee.
Every thing I need, en dan vooral dat beetje meer....
Fijne dag!

Unknown zei

Wat een super gave tassen, moeilijk om te kiezen, maar ga dan toch voor everyting i need, and a little more! Leuk om haar te volgen via instagram :)

Karlein zei

Wauw wat een leuke tassen! Mij persoonlijk spreekt de tas met de tekst: "TOYS FOR BOYS and little girls" aan. Juist omdat ik nogal klein ben, zal die tas zeker goed bij mij passen. Denk sowieso dat het hartstikke leuke tassen zijn om te combineren bij witte shirtjes met een andere tekst er op!

Zal ook zeker een leuke foto van haar tassen op Instagram plaatsen, zoals je zegt, dat is altijd leuk voor een beginnende ondernemer.

Anoniem zei

Hallo

Superleuk, weet alleen niet of ik vanuit België ook mag deelnemen, I'm not perfect...

groetjes

Marlie zei

Super gave tassen. De Celine etc is perfect, ooit zal ik die hopelijk combineren met 'n echte.....

Anoniem zei

Errug leuk! Aangezien ik altijd met meer spullen thuis kom dan wat ik nodig heb, zal manlief het fijn vinden als ik dat eindelijk zelf eens inzie. 'Everything I need' dus! :)

Unknown zei

Wat een te gekke tassen!
Heb volgende week vakantie dus deze tas komt precies op tijd!

Ik ga voor: everything I need and a little more.

Googelsenvoozels zei

Heel tof! Ik zal even kijken of ik morgen tijd heb om een blogje te schrijven. Vind het leuk om mensen te steunen! Als ik zou mogen kiezen ga ik denk ik voor, everything I need... Maar die met Céline... Etc is ook geweldig!

Jessica Windt zei

Ze zijn superleuk!
Ik volg Eva nu een tijdje op IG, ben fan van haar foto's maar ook zeker van haar tassen!

Ik zou gaan voor de tas; everything I need and a little bit more

Dit, omdat ik altijd net íets teveel meeneem! :-D

Unknown zei

Wauw! De i'm not perfect vind ik he tof. Zelf gebruik ik ook zulke tassen graag. Toevallig ben ik volgende week jarig en ga ik al snel daarna op vakantie... Het zou toch wel heel leuk zijn om met die tas op stap te gaan! Duimen maar!!

It's me zei

Wat leuk .!.....die graag mee hoor....vind de eerste erg leuk..!...liefs van mij...x!

Eline zei

Super give away! Canvas tassen zijn super. I'm not perfect tas zou ik willen.. Ze zijn allemaal gaaf...

Merel den Hartog zei

Wauw, wat een super give away! Heb net HK living knopen gekocht en wat zou z'n tas daar mooi aan hangen!! Ik ben gek op tassen, en koop altijd meer dan ik wil dus de tas: everything I need and a little more zou zeker bij mij passen! Nu duimen dat ik de tas win :-)

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Oh jaaaa super leuk!! Ik doe ook mee! Haha en ik ga voor de i'm not perfect...variant oohhh spannend!! X

Unknown zei

Jaaaahhh ik
Doe mee!!! En kies voor de tas Take me anywhere !!! Want zeg nu zelf zo'n geweldige tas gaat natuurlijk overal mee naar toe!!!!

Annika zei

Wat een super toffe actie heb je weer! Ik volg Eva al een hele poos en ben groot fan van haar foto's. En haar zelf ontworpen canvas tassen zijn helemaal geweldig! De leukste meest bijpassende vind ik "Everything I need, and a little more...". Dit omdat ik altijd met meer thuis kom dan de bedoeling was... ;-)

Jolanda zei

Ik ga ook proberen om kans te maken op de mooie tas met de tekst i'm not perfect.. Ookal probeer ik dat altijd wel te zijn hihi zet de foto op Facebook

Unknown zei

Wauw, wat een leuke tassen!! Ik doe zeker mee met deze giveaway:)
Ik zou voor de tas met deze tekst gaan: "Everything i need" !
Waarschijnlijk gaat er meer mee in de tas dan nodig... hihi

mirre zei

SUPER leuk!!!
Ik doe ook graag mee en ga voor de "Everything I need"-tas!!!! :-)
Groetjes, Mirjam

(Ik ga een fotootje op mijn blog zetten...)

Lotte @lottevanderwiel zei

Lieve Lynda en Eva,
Wat super tof! Ben je tassen al een aantal keer tegen gekomen op IG, te mooi! Normaal doe ik eigenlijk nooit mee, maar je maakt zulke mooie dingen :)
Take me Anywhere.. PLEASE! Zal ook een foto posten op IG.

Liefs, Lotte

Unknown zei

Hee Linda en Eva,
Wat een leuke en stylistiche foto's staan er op jullie instagram account. Vol met inspiratie! De tas everyting that i need and a little more, is een tas op m'n lijf geschreven. Met de creatieve opleiding die ik vol heb je grote tassen nodig waar je veel spullen kwijt in kunt! Kan niet wachten tot de website online komt.
Liefs,
Corine

rinkster zei

Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar zie m niet staan dus doe het nog een keer:).
Hele leuke actie van mooie tassen! Ik zou graag take me anywhere winnen. Mijn vriend en ik reizen veel en de tas zou overal goed van pas komen.
Ik heb geen blog, maar wel de foto gedeeld op instagram.
Eva, heel veel succes met het maken van je website. Ik ga je volgen!

Groetjes Marinka instagram: @marinka_h

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Floor Steeman zei

Ik zag deze tassen gister op het instagram account van eva en was meteen verliefd op de tassen, toen ik doorhad dat je er eentje kon winnen ben ik gelijk naar je blog gegaan. Ik zou voor de take me anywhere gaan, die tekst sprak me het meeste aan! succes met de verkoop, zal al men vriendinnen een berichtje sturen om de tassen te promoten, dat is het minste wat ze verdienen;).

Anna Marie zei

Waanzinnig! I'm not perfect but i'm limited edition! Die is meesterlijk gevonden. Leuke actie Lynda.

Mirjam Knuvers zei

Wat een ontzettend toffe give-away! Ik heb net als waarschijnlijk elke dame een tassen verslaving! En wat zou ik deze graag aan m'n verzameling toevoegen! Handig voor de boodschapjes of heerlijk mee op vakantie of naar t strand. Mijn favoriet? " I'm not perfect, but I'm limited edition " ♡ Keep up the awesome designs Eva! Ik kan niet wachten tot de website af is! Al zal dat vast niet zo goed zijn voor m'n portemonnee ;)

M@rj@ zei

Was lekker aan het struinen op IG en kwam deze leuke tas tegen en dacht laat ik eens mee doen.
Niet geschoten is altijd mis!
Hè babe, take a walk on the wild side.. Vind ik een toffe tekst.
Spannend!!

Roos zei

Ik doe ook nog even mee, op de valreep :-) Ik win nooit iets dus wie weet! Graag zou ik dan gaan voor Celine, Birkin, Chanel and Me ;-)

LYLIFESTYLE zei

Gaaaf!!! Ik vind de 'Take me anywhere' onwijs leuk.. Hij is welkom!!!! (heeeel welkom, haha!) De rest is overigens ook heel leuk! Deze tassen komen binnenkort zeer zeker op mijn blog voorbij!

Daniëlle zei

Jeeh, die zijn wel heel leuk. Welke zou je moeten kiezen ... de tekst I'm not perfect, I'm a limited edition hangt bij mijn zoontje op zijn kamer dus ik toch ga daarvoor!!! Nu duimen maar, dat hij volgende week mee kan op vakantie!

Brit Milou zei

Whoo super leuk! En ook een creatief Lifestyle Wonen Meisje! Repost onderweg!

Maaike zei

Leuk! En ik ben nog op tijd, toch? De tassen zijn allemaal leuk. Keuzes, keuzes, ehm... Dan ga ik denk ik toch voor de 'Everthing I Need , and a little more' :-).

Unknown zei

Lieve Lynda, Wat een super leuke actie! Eva maakt zulke mooie producten en ik zou het super gaaf vinden om met 1 van haar exemplaren rond te mogen lopen! Altijd leuk om nieuwe ondernemers te ontdekken en Eva haar producten zijn mooi met een met een leuke twist. De tassen vind ik stoer en staan hoog op mijn wenslijstje! Ik zou voor de variant Limited Edition gaan. Fingers crossed. Lieve groet Susanne

Nelleke zei

Oeiii ik ben een late! Maar ik doe mee hoor Lynda! Die van die limited edition is te geweldig! Helemaal naar mijn waarden in het leven. AUTHENTICITEIT.
Heel leuk! Ik maak er graag mooie foto's van en plaats ze op m'n blog. Xxx

Unknown zei

- Take Me Anywhere -
Dit definieert mij! Met mijn werk als assistent tour manager bij verschillende bands. En mijn passie is reizen. September nog een stedentrip naar Rome en volgend jaar me vriend opzoeken in Azië en naar een bruiloft in Lima, Peru. So i will take the bag anywhere! En zal het bewijzen met foto's op Instagram. :)

nathaliewesselo zei

Céline, Birkin, Chanel & Nathalie
Love at first sight babe!
Een van je eerste ontwerpen en gelijk had ik al een WAUW fjietfjiew leukgevoel! Ik zie mezelf al fietsen met de tas als pronkstuk voorop, helemaal leuk om deze tas nu te winnen! & een leuke actie van jou Lynda!

Unknown zei

W

Unknown zei

Schroom niet ;)

Anoniem zei

Super leuke giveaway!!
alle tassen zijn gaaf, maar ik zou dan denk ik toch gaan voor i'm not perfect :D\

Groetjes Laura

Kristy zei

Noujaa, alsof jullie het wisten?! Mijn Lief vroeg me van de week of ik niet eens een nieuwe canvas tas kon aanschaffen, omdat hij onze huidige te klein vind voor de boodschappen... Zou toch hartstikke hip zijn als ik hem met zo'n toffe tas van Eva op pad kan sturen; "he babe, take a walk on the wild side!" :)

Unknown zei

Wat een geweldige tassen! Liefst wil ik ze allemaal wel, maar als ik dan toch moet kiezen zou ik heel graag 'hey babe take a walk on the wild side' hebben. Ik heb geen blog maar ga hem zeker even delen op mijn IG! Leuke give away!
Groetjes Dana

Unknown zei

Natuurlijk doe ik mee met deze te gekke giveaway! I love #madewitlof 💕
Ik zou héél graag deze beauty winnen!!! "It everything I need and a little more" *

* tassen kun je nooit genoeg hebben ;-)) ✨👌✨

Unknown zei

Dat zou lachen zijn! Succes :)

Unknown zei

Bescheiden he? Haha. Ik heb vannacht verwoede pogingen gedaan om een reactie te plaatsen, maar m'n telefoon liet me zwaar in de steek. Maar een nieuwe dagen en hopelijk ook nieuwe kansen! De W is van WoW! Gave tassen! Ik ben fan van de tas Hey Babe, take a walk on the wild side! En Lynda, thanks voor de tip, ik ben Eva meteen gaan volgen!

Anoniem zei

Wat een super leuke actie! Goed bezig Eva&Lynda! Je maakt echt leuke dingen, heel stijlvol. Ik vind de tas met "I'm not perfect, i'm limited edition" erg leuk ...

Unknown zei

Oh, dat gaat lekker, vergeet ik mijn naam...Nou, bovenstaande Anoniem ben ik dus, Kitty (Je 'ouwe' Lifestyle-collega :)

Unknown zei

Oei, ze zijn zo mooi! Heb al heel lang zo'n mooie tas op m'n wishlist staan! Met een leuke quote! Graag ga ik voor I'm a limit .... Ben benieuwd;-))

Brigitte zei

Oehhh! Nog net binnen de tijd! Had het van de week al eens geprobeerd, maar toen werd mijn reactie niet geplaatst! Nu toch nog maar een poging, want vind de tassen té leuk om de giveaway aan me voorbij te laten gaan! Het zou me werkelijk niets uitmaken welke tas ik zou winnen, want ik vind ze allemaal geweldig! Maar als ik dan toch moet kiezen, dan ga ik voor..... ´Everything I need, and a little more´ omdat ie zo toepasselijk is als ik boodschappies doe!! Nu heel hard duimen!!!!