De winnaar van de tas...

woensdag 20 augustus 2014

:).......maak ik mórgen bekend. Tegelijk met de winnaar van de geurkaars. I know....zou het vandaag doen maar er kwam wat tussen waardoor ik de namen pas net naar Marscha heb kunnen sturen dus we geven haar even de kans om het te lezen etc. Daarbij, de zon schijnt, wat doe je achter je pc?!?!


bovenstaande foto kreeg ik gisteren nog van Anna Marie, en mocht je hier nu toch zijn om te lezen, lees dan hier haar relaas over what to do met zoveel lekkers.....en dan met name las je een gezin hebt met drie opgroeiende kids :).

Dus, morgen...de winnaar van de tas van Studio Blomm en de winnaar van de geurkaars met de sieraden erin.

Tot morgen?


Leave a Comment

Anna Marie zei

Leuk! Dank je wel!

A fresh start of me zei

Geweldige foto..
Hier helaas geen geld om mee te doen met de actie :( maar ik vind je initiatief geweldig..
Hopelijk heeft mijn man binnenkort toch echt werk,duurt nu wel erg lang (1 jaar)..
Ik duim me suf voor je geweldige geurkaars met sierraad..een geweldig verjaardagscadeau (wat nu klein gevierd wordt ondanks een bijzonder jaar,kan het niet meer omdraaien) want vrijdag ben ik jarig..
duim*duim*duim..
Liefs Chris

Petra zei

wat een leuke vrolijke foto met al die heerlijke kleuren...en lekkere producten...