Dubbel "feest"...

donderdag 21 augustus 2014

Donderdag, twee winnaars op één dag. Dubbel feest dus. 



Ik hoop dat het een beetje heeft geholpen en dat jullie allemaal voornamelijk Hollandse groente en fruit zullen blijven eten. Blijf ook de website van Samen Sterk bezoeken voor de lekkere dingen die je daarmee kunt maken en de informatie die zij steeds geven. Genoeg gepreekt :)....de winnaar van de tas



is Mea geworden! Zie je deze tas over de markt gaan, de dame die 'm draagt ...dát is Mea. Gefeliciteerd Mea met deze handgemaakt vilten tas. Niemand anders heeft er een(speciaal voor deze aktie gemaakt) dus draag 'm gerust met trots ;). Studio Blomm, dikke dank voor de spontane medewerking! 

De winnaar van de geurkaars met het sieraad erin van Jewelcandle...


(bovenstaande foto is slechts een voorbeeld, de winnaar mag zelf een kaars naar wens kiezen)

...is Chris van Pure by Me. Gefeliciteerd Chris, mail me even dan breng ik je in contact met de Jewelcandle en kun je snel je kaars uitzoeken.
Jewelcandle dankjewel voor de leuke aktie!

Alle niet-winnaars......de zon schijnt! ;)


Leave a Comment

It's me zei

De zon schijnt !....grrrrr ik wil winnen...tssssssss.....gefeliciteerd Chris en Mea ...!!!!.....fijne dag lynnnnnn...x..!

Anna Marie zei

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige cadeau's Mea en Chris!

Mayflower zei

Wat ontzettend leuk Lynda. Die zal ik zeker met trots dragen. Daar gaan ongetwijfeld veel verse Hollandse groenten in. Dank je wel en Chris ook gefeliciteerd met je mooie prijs.

Bianca zei

Das nou jammer.....niets gewonnen. Maar dames...van harte. Het is jullie gegund.
Groetjes Bianca

A fresh start of me zei

Huh jeeeeeehhhhhhh...dank je dank je. ... Oh I love it...wat een leuk verjaardagscadeautje...
Dit wordt genieten met een grote G hahahaha..
Mea jij ook gefeliciteerd met je gewonnen tas...hij is echt cute he ??
Ik ga je mailen Lynda..

xx Chris

Bedankt voor het organiseren 😊

Mirjam zei

Felicitaties voor Mea en voor Chris, wat leuk voor hen....
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Bij Guusje Thuis zei

Wat een cadeautjes-feest, zo leuk. Chris en Mea gefeliciteerd!

Unknown zei

De zo'n schijnt ook vandaag al.
Felicitaties voor de winnaars en Lynda bedankt voor het initiatief.
Fijn weekend, groetjes, Ingrid.