licht...met of zonder stroom

donderdag 14 augustus 2014

Of ik een geurkaars zou willen ontvangen, of eigenlijk ....of ik twéé geurkaarsen zou willen ontvangen...één voor mezelf en één voor een van mijn lezers. Duhhh....wie vraag je dat? Mij? Grootverbruiker van geurkaarsen? Scentaddict? Het antwoord was dus voor de hand liggend...JA!  

Ik koos voor de Limited Edition Cream & Cookies




Deze dus! Mocht je je nou afvragen wat die sieraden daar op de foto doen? HA! Die zitten ín die kaarsen verstopt! Het zijn Jewelcandles. In elk kaars zit een sieraad t.w.v. van 10 tot 250 euro (925 sterling zilver) verstopt! Komt vanzelf bovendrijven tijdens het branden...kijk maar.


               
Geen geduld om een pincet te pakken, vingers vol was maar daar was dan mijn setje superschattige oorbelletjes! (je kunt zelf wél kiezen of je een ring, oorbellen of een hanger wilt) De geur van deze Jewelcandle is heerlijk, niet te overheersend en zeker niet kunstmatig. Zelfs als hij niet brandt ruik je 'm als je erlangs loopt.

De oplettende lezer heeft over die tweede kaars gelezen, die is dus voor één van jullie! Het lijkt wel kerstmis op m'n blog maar zo tijdens de zomer is het toch ook leuk om cadeautjes weg te geven? All year long, net als kaarsen branden overigens. Zomer en winter, ik brand stug door!

Ik gebruik ook vaak kaarsen om donkere hoekjes in huis op te lichten. Van die hoekjes waar éigenlijk een lampje zou moeten maar waar je nou net geen stopcontact hebt bijvoorbeeld. In zo'n 13 in en dozijn rijtjeshuizen als dat van ons zitten er maar beperkt stopcontacten en natuurlijk altijd op de verkeerde plaatsen. Het wordt eigenlijk tijd voor een nieuw "netwerk" maar ja, da's een hele klus en daarvoor moet je natuurlijk wél weten wat je doet. Al zijn daar natuurlijk ook oplossingen voor want bij Hornbach bijvoorbeeld kun je live workshops gaan bekijken over het aanleggen van stroom in en om je huis. Tip? Anyway...ik drijf weer af, die kaarsen dus. Wil je kans maken op een kaars naar keuze van Jewelcandle dan laat je hieronder een berichtje achter. Kun je niet wachten tot volgende week donderdag(dan maak ik de winnaar weer bekend) dan kun je er zelf een gaan bestellen. Mét korting, dat dan weer wel want dat mag ik óók nog aan jullie aanbieden! Gebruik onderstaande kortingscode van Jewelcandle en krijg maar liefst 20% korting op je bestelling! Ze zijn natuurlijk ook erg leuk om cadeau te geven. Doe er je voordeel mee, zo na de vakantie zijn alle koopjes welkom toch?


Leuke aktie toch van Jewelcandle? Vind ík in elk geval wel :), dat moge duidelijk zijn.









Leave a Comment

Silvia Hogewoning zei

Lynda, ik vind dit weer een super leuke actie en doe ook graag mee! Ook wil ik mijn complimenten uitspreken voor de leuke kaars. Wat een gaaf idee om daar een juweel in te bergen! super super leuk! Ik ga eens op hun site kijken. Voor mezelf maar ook voor mijn vriendinnen vast heel erg leuk! fantastisch!

It's me zei

Tuurlijk kan ik niet wachten tot volgende week donderdag......pffffff...deze wil je toch gelijk winnnen !!...leuk hoor !!!..ruik hem al...fijne dag ...ik ga even shoppen op hun site...x !

Unknown zei

Wat een fijne blog weer, alsof je tegenover mij zit en dit zo vertelt!
Natuurlijk zou ik graag mee willen dingen naar deze give-away!

Karlein zei

Wauw lijkt me leuk om een kaars te winnen! Ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe soorten geurkaarsen, en deze heb ik nog niet in mijn collectie! Dat idee van een cadeautje erin verstoppen is ook zeker origineel.

Fun, food & flavours zei

Kan 'm bijna ruiken hier ;)
Doe natuurlijk graag mee, want dol op kaarsen én op sieraden 😉
X

mirre zei

Cream & Cookies...dat klinkt heerlijk!!! En nog een sieraad erbij ook! Super leuk, ik die heel graag mee! Groetjes, Mirjam

Kim zei

Koekjes, kaarsje en een sieraad, wat kan een vrouw nog wensen... Ik doe graag mee. Groetjes Kim

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Ik doe mee met je give away, Linda! Erg origineel. Lieve-Groetjes, Verie

Birgit zei

Wat een leuke actei, ik ben dol op geurkaarzen, en dan ook nog een verrassing verstopt, hoe komen ze erop,

Petra zei

Ohhhh Wat leuk, natuurlijk wil ik best wel graag een Jewelcandle winnen, ik heb er al een paar maal iets positiefs over vernomen....Cream and cookies dat klinkt superlekker....spannend..
groetjes Petra

Bernice zei

Wat een ontzettend leuke actie! Ik doe heel graag mee. Ik brand ook het hele jaar door kaarsen, want... gezelligheid...en dat is van iedere dag!

Liesbeth zei

Leuke actie dus ben ik graag van de partij...

Liefs,

liesbeth

Rensina Steursma zei

Tuurlijk doe ik mee met je give away! Wat een gave kaars zeg, ruikt ook vast heerlijk. En dan krijg je ook nog eens een verrassings sieraad erbij.
Lieve groet, Rensina

Unknown zei

Super leuk! Lees ik net een post over geocaches worden hier de cadeautjes in een kaars verstopt. En terwijl je wacht tot het sieraad te voorschijn komt ruikt het ook nog eens lekker.
Ja, daar wil ik wel graag aan mee doen hoor! Groetjes, Ingrid.

Josha zei

Wow, ben dol op cadeautjes en verrassingen! Doe dus graag mee.

Bianca zei

Tuurlijk doe ik mee.......wat een gaaf idee met die sieraden in de kaars.
Nog nooit van gehoord. Mocht ik m niet winnen dan ga ik er vast een bestellen.
Ook leuk om kado te doen.
Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik m wel win hihi......
Groetjes Bianca xx

Marjan zei

Oh wat een leuk idee.... Sieraden in een kaars. Ik doe graag mee! Superleuke actie!

Groetjes
Marjan

Christel zei

Via via ben ik op je blog terecht gekomen, heerlijk om te lezen! Ik doe graag mee voor de heerlijke kaars.
groet, Christel

Mirjam zei

Wauw, wat gaaf! En wat slim om op donkere hoekjes kaarsen neer te zetten. De vorige bewoners van mijn knutselhuis hadden ook van die bijzonder originele oplossingen... Niet altijd even logisch. En idd, om dat aan te pakken, vergt een flinke zak met geld... Maar zo'n kaars, wauw! :)

A fresh start of me zei

Hier nog een geurkaarsjes addict..heb er nu 1 van Riverdale in een blikje,die ruikt ook zo lekker..
Enne cream and cookies lijkt me ook een heerlijke najaarsgeur...
Ik zou heel graag mee willen doen als zijnde verjaardagscadeautje voor mezelf,ben de dag daarna namelijk jariggg jeehh,lucky me...bye 3 hello happy 4 if you know what I mean..
Ik ga je give away natuurlijk ff delen op mij blog..
Groetjes Chris

Anna Marie zei

Tsja, Lynda, als jij nu iedere keer van die geweldige acties verzint, wordt het wel heel moeilijk om te zeggen dat ik niet mee wil doen. Doe bij deze actie dan ook graag mee. Lijkt me dubbel feest als er een cadeau boven komt drijven.

Anna Marie

Gwennie zei

Je maakt een grapje! Of niet? Sieraden in een kaars??? Echt???
Jeetje....
Mag ik ook meedoen?
Echt sieraden in een kaars?? Geen grapje~~??
Pfftttt

Pipowagen aan Zee zei

Oh oh oh ik ben verslaafd aan geurkaarsen! Zalig! Maar met een sieraad erin? Dat is helemaal leuk! Heel graag ik dus eens proberen :)

Heleen zei

Ik doe graag meemet de actie. Ik ben dol op geraamde. Groetjes Heleen

Sas zei

Leuk zeg, ik doe graag mee!

Bij Guusje Thuis zei

Nou ben ik dol op geurkaarsen, maar dan eentje waar ook nog iets boven komt drijven; je hebt me wel heel nieuwsgierig gemaakt. Dus jaaaa ... ik doe gewoon een keer mee :)

Jolanda zei

Nou ja zeg, hoe verzin je zoiets! Geweldigggg, doe heel graag mee! Groetjes Jolanda

Colinda zei

Wat een leuke give away! Ik doe natuurlijk graag mee!

X Colinda

Kevin zei

Gave kaars!