Feel Good!

donderdag 28 augustus 2014

Je zult zeggen alweer? Neem van mij aan dat de voorbereidingen tijd vragen en dat het hele event precies in de herfst zal passen...vandaar #falledition!

Waarvan? Van dé Instaswap natuurlijk! Nadat ik dat vorig jaar in een gekke bui op instagram heb voorgesteld hebben we het in het voorjaar weer gedaan en hadden we toen bijna 300 deelnemers! Dat...én het vriendelijke verzoek er vooral nog eentje te organiseren dit jaar. U vraagt...wij draaien he (sucker for fun ideas;)).

Daarom deed ik dus al een oproep op instagram voor sponsoren voor de eerstvolgende editie!


bron: jesussauvage

Het zou toch zomaar kunnen dat je het helemaal gemist hebt en dat je géén idee hebt waar dit over gaat. Lees alles terug op de website www.instaswap.nl. De uitleg staat wel heeeeelemaal onderaan :).

Dit is wat ik aan de sponsoren mail als ze interesse tonen:

"Bij deze mijn mail over de instaswap! Misschien heb je de swap het afgelopen jaar voorbij zien komen? Het is vooral een feel-good event geworden. Bijna 300 deelnemers tijdens de eerste editie in het voorjaar.
In het kort: iedereen die zich inschrijft krijgt van mij een naam en adres van een andere deelnemer, daarvoor gaat hij/zij aan de slag. Of een aardigheid zelf maken(crea-bea’s genoeg) of een kleinigheidje kopen als je niet zo handig bent. Op de afgesproken datum wordt alles verstuurd en stroomt instagram over met mooie foto’s van lieve en mooie swaps. Met andere woorden, spreading the love….een ander blij maken gewoon omdat het kan. Als je de #instaswap2014 gebruikt zie je de foto’s. Op de website www.instaswap.nl kun je teruglezen hoe het allemaal verliep.

De vorige keer waren er ruim 25 sponsoren. De donaties van de sponsors worden na afloop van de swap onder alle deelnemers verloot. Een flink aantal deelnemers kreeg dus een leuk extraatje. Ook waren er bedrijven die een advertentie hebben geplaatst. Al dan niet met een kortingscode. De kleine vergoeding die zij daarvoor betaalden hebben we in zijn geheel gedoneerd aan een goed doel van één van de deelnemers."


Dussssss......als ik dan toch bezig ben *grijnst*, plaats ik dat ook even hier. Ben jij of ken jij iemand die zou willen sponsoren, stuur ze naar mij!
Zou je zelf mee willen doen (en beschik je over een instagramaccount...duhh) dan vind je mij als je zoekt naar  @lyndahome.

De opening van de inschrijving volgt binnen nu en twee weken, dus relax, tijd genoeg.

Tijd genoeg ook om nog even rustig alle kussens van Linnea Swedish Design te gaan bekijken en mij te laten weten welke je zou willen winnen (lees alles over deze aktie HIER.

you spread the word? Dat wist ik toch ;) Merci beaucoup!





































Leave a Comment

Rensina Steursma zei

Echt een geweldige actie Lynda!
En natuurlijk ga ik ook weer meedoen. Het wordt vast weer een groot succes. Ik hoop dat er ook weer lekker veel sponsoren komen.
Veel succes met de voorbereidingen!
Liefs, Rensina

A fresh start of me zei

Hahahaha kan niet wachten...
Het wordt vast weer een super succes,zeker weten..
Nog veel succes verder met de voorbereidingen enne heb je hulp nodig,je weet me te vinden :)
Liefs Chris