Vragen staat vrij, stem op "mij"...

vrijdag 22 augustus 2014

johhhhhhh, ik wist niet dat die foto (van Mea) meedeed in een "wedstrijd". Mijn blog over de Hollandse groenten en fruit werd gastblog op de website van de stichting Samen Sterk en nu blijkt dus dat de foto van Mea meedoet in een wedstrijd. De twee foto's met de meeste stemmen krijgen een een diner voor twee bij Las Palmas! Precies, die...van Herman den Blijker!

HIER klikken en dan even scrollen naar onderstaande foto


Doen jullie toch even? Kan Mea uit gaan eten!!! ;)

Dank alvast, ook namens Mea (toch?).



Leave a Comment

Mayflower zei

Ja....ook namens mij.
Super leuk dat mijn foto ook is uitgekozen en dat etentje.......nou allemaal stemmen....voor Lynda.

Corine(THUIS) zei

Ik heb gestemd!

lia zei

Natuurlijk, doe het meteen.

Rensina Steursma zei

Ik ga stemmen hoor!!

Unknown zei

Gestemd en veel succes beide!
Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

Home and Lifestyle zei

Mijn stem staat er inmiddels ook bij!

Liefs, Ingrid

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Natuurlijk! :) Done!

Ger zei

Graag gedaan!!
succes!!

Groet,Ger

Bij Guusje Thuis zei

Ik had het al ergens op mijn mobieltje voorbij zien komen en even op de stemknop geklikt, maar nu lees ik je blog en heeft Guus op zijn lappie geklikt :)