Stel je even voor dat....

zondag 17 april 2011

De zon de komende tijd lekker zijn werk doet en alle plantjes aanslaan en gaan bloeien en groeien, zodat ze de tuin opvullen....
Picture this....the sun doing what she does best, grow my plant, so my garden will be filled up with flowers, not only green..

 
dan denk ik dat ons voortuintje best leuk gelukt is! Zoals je ziet niet "te gestyled"zoals manlief dat graag ziet, maar wél met de kleuren die ík voorstelde(ik líjk misschien een drammer of een verwend nest maar geloof me, tactiek dames...tactiek;)...bv...eerst een zwarte bloem laten zien, dat vindt ie niks, dat weet ik, wat is het tegenovergestelde...juist roze!!!:D).
then I think our frontgarden will turn out quit nice! Not too "styled"like my hubby likes to see it, but with the colors I wanted(I know it may look as if I'm a spoiled girl;), but believe me, I'm not...it's tactic;)...for example...show him black flowers, which he doesn't like...what's the opposite??? PINK :)


en stel je even voor dat het afdak schoongemaakt is, de stoep geschrobt en ook hier alles wat weelderiger erbij staat.....ook dan lijkt me hier een gezellig tuintje te onstaan!
And imagine, the porch roof cleande, the terrace scrubbed, and plants more sumptuous....and here it will be also a nice and happy garden....




ik probeer jullie een indruk te geven van onze "tuin"...model pijpenla:)en nee Mariette, niks vergeleken met die van jullie!).
Ik sta bij de grote foto halverwege onder ons afdak(tuin op noord vandaar den duister).
Foto rechtsonder is vanaf drempel van de achterdeur gemaakt:).
Onder het afdak heb ik dus ook nog leuke plannen dus daar laat ik nog niks zien:)
Verder is het een kwestie van groeien!!! Dus stel je dát even voor ;))
I try to give you an impression of our "garden"(no Mariette, nothing like yours!;))
Taking the big picture....I stand halfway under our porchroof, the picture at the bottom right.....on our doorstep! For our porche I have still some nice plans, so no pictures from porch right now;))
And for the rest it's a matter of GROW....GROW little plants GROW....so...try to picture that;))


tja en dan hol ik naar binnen om e.e.a. aan jullie te laten zien en dan moet ik toch nog even laten zien dat ook hier de sfeer verandert! We hebben zelfs een "mediteraan"in huis gehaald....dus stel je HIER nog even voor dat mn nieuwe gordijnen al hangen.....bijna klaar, maar stel je alvast voor!!!!:)
Well, and running inside to show you all these pictures, I just had to show you how our "inside"is changing too! We even took a "mediteranean in!...so...picture my new curtains HANGING....almost ready, but picture it!!!!:)

Ik ben weer waaien, ik hoor manlief boven rommelen....had beloofd m te helpen...so there I go! More klusjes to be done!!;)
I'm of again, I can hear my hubbs busy upstairs, and I promissed to help, so there I go....more jobs to be done!!:)

Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Inge zei

Praten, praten, praten tegen de plantjes ;)
En water geven dan komt het vast goed!

Groetjes

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, toll sieht es bei Dir aus! Alles so schön bepflanzt!!!
Viele liebe Grüße,
Yvonne

Mariette zei

Lieve Lynda,

Ja meid, ik benijd je soms wèl om je tuintje. Het is beter handelbaar dan de onze. Maar ja, je moet gewoon accepteren wat je hebt en het er knus maken met je eigen droomplantjes en geurtjes. GENIET er van. Het plannen is vaak nog mooier dan de uitvoering. En dán... Sit back and relax!

Liefs,

Mariette

Elisabeth zei

Meid wat een heerlijke foto's.Zon water en liefde voor je plantjes dan word het een weelde.Ook je binnen foto's zijn super,gewoon lekker genieten!
Liefs Elisabeth

wonen met brocante zei

Leuke foto's. En als we dit weer blijven houden en jij geeft ze af en toe water dan heb je binnen de korste keren een oerwoud aan planten! Groetejs Peggy

Yvonne - Frl. Klein zei

Jaaaaa, Tine K!!!

Marjan zei

Dat ziet er al heel leuk uit. Nog een poosje zulk weer als nu (en af en toe een buitje) en het schiet omhoog. Ik vind de planten in die grijze potten onder het afdak zo leuk. Zijn dat een soort van Margrieten?
Voortuin is ook erg mooi. Kan me niet voorstellen dat daar ooit ook nog een knots van een conifeer stond :-)
Liefs
Juul

Mayflower zei

Ohhh.....wat kan jij nu genieten van het heerlijke buitenleven rondom je huis, het ziet er allemaal prachtig uit en over een tijdje groeit en bloeit alles weelderig Lynda. Heerlijk zo'n afdak, ben benieuwd wat hier je plannen zijn.
Zonnige week en liefs, Mea

Kat Ibáñez zei

Sweet sweet Lynda your garden is so beautiful and totally ready for spring and sunny days, but wait, what have I seen???? You have a shed too!!! Oh I so want to have a shed!! Yours is so nice!!! And I love the planters too!! What a lovely taste you have!!

Good luck with the curtains!!! I´m sure the final result will be amazing!!

Wens je een heerlijke week!!! (Oooohhhh what a perfect Dutch I speak hahaha) and lots of liefs en knuffles!!!

Ambiente-nostalgia zei

De grootte van de tuin maakt niet zoveel uit, als je er maar een gezellig geheel van weet te maken.
Zo te zien lukt dit bij jullie wel.

Groetjes Dorine

It's me zei

Het ziet er toppie uit meis......goed gedaan hoor allemaal........prachtig !!......ook hier roze op de bank kuch.....toch maar wel.......de grens over yes yes!!...truste voor straks.......ga lekker effe roseetje drinken......yes !!life is good !!....xxx...

Miss M zei

Hartstikke mooi geworden meis! Nog even en dan is alles mooi weelderig begroeid/gegroeid!
Even over je reactie bij mijn post: ik kan jouw email-adres niet vinden, zou je dat me even kunnen mailen, dan kan ik het adres even mailen. Echt lief als je/jullie dat zouden doen! Zou Jeroen fantastisch vinden!
Liefs, Marjolijn.

Karin zei

Meid wat ziet het er prachtig uit! Er is zo te zien knoerhard gewerkt en jullie mogen trots zijn op het resiltaat.
O, en wanneer je het adres krijgt van miss M zou je dat dan ook nog even aan mij door willen mailen? Thnx.

Ger zei

Dat gaat helemaal goed,geurig en kleurig worden,goed water geven met de warme dagen die in aantocht zijn,beetje koeienmestkorrels.

De vrouwenmantel zijn in no time volle bossen(tis wel met gele blommekes, mag dat bij jou;-))

ennuh......pijpenla.....mij niet vreemd....vanaf de voordeur tot achter aan het schuurtje is het bij ons niet anders,maar ik ben er nog steeds zeer tevreden mee in die 38 jaar dat we er met veel plezier wonen.

Fijne blogweek en liefs!!
Ger

alma zei

Ha die Lynda,

Ben er weer hoor! Wat leuk om even in je tuin te gluren. Wat hebben jullie hard gewerkt! Prachtig. Hoe is het verder met je? Druk met je nieuwe bedrijf?

Lieve groet,
Alma

Vær våken zei

Hi Lynda, what a refreshing post! Love your garden photos. Your garden is so cute and very nice. I'm sure it will look spectacular when the flowers bloom also... Have a FABULOUS week!

x Kristin

In den Uylenbal zei

H die Lynda, ik stel me voor . . . Ik ben Lejo, 47 jaar en woon in Ruinen. Volgens wist je dat al, dus waarom zou ik me voorstellen ? Oh nu snap ik het, lees het weer eens verkeerd. Nog moe van zaterdag . . . en gisteravond is er een veulentje bij ons geboren !! Vanmiddag fototjuh plaatsen. Liefs & Greetz Lejo

Home is where the heart is zei

Ziet er weer super uit!!!!
Fijne week
lieve groet Brigitte

Carla zei

Volgens mij heb jij hetzelfde formaat tuin als ik hier....net groot genoeg en makkelijk bij te houden.
Héél soms had ik graag wat meer vierkante meters gehad, maar ach....je moet het ook allemaal maar bijhouden hè!!
Je hebt een super leuk tuintje...en gelukkig heb ik wel genoeg inlevings vermogen dat de zon goed haar best gaat doen, en dat alles straks weelderig groeit ((-;

geniet van het mooie weer...liefs Carla.

Anita zei

Hihi het formaat tuin doet er niet toe Lynda :-)
Gezelligheid maak je zelf
en volgens mij lukt jou dat hartstikke goed !!!
Och en laat af en toe je fantasie gewoon de vrije loop ;-)
FIJNE DAG
Lieve groetjes, Anita

Tierlantijn zei

Wat ziet het er mooi en netjes uit in jouw tuin! Super leuk! Oooowwww wat heb ik nog veel te doen!!! xx

Bij Guusje Thuis zei

Dat pijpelaatje ziet er, net als 'aan de voorkant' superleuk uit enne ... mijn stadstuintje in dorpje-dorp is zelfs nog kleiner en heb wel ontdekt dat hoe kleiner hoe lastiger het is daar je eigen 'sfeertje' te maken; jou is dat weer prima gelukt, leuk!!