TAART!...low carb, no sugar and no fat....

woensdag 20 april 2011

*klikklikklikkerdeklik*!!!HA!!!...ik zwéer je deze post gaat héél veel hits krijgen alleen al door de titel :P! En ik hóór jullie bijna denken "die griet is gék!"....cupcakes, chocolaatjes en nu táárt?????? Yep, we lijnen nog steeds, en ik zeg WE omdat er zo links en rechts steeds weer iemand "aansluit"in de rij der "winterkilooswegworstelaars"(make that WWW's;)).
Maar goed...taart dus...een róze taart:)!
Ik twitterde gistermiddag al mijn mantra: "juf zegt: ZO en ZO, en ik DOE: ZO en ZO".....tja.....de intentie was goed, de uitwerking week iets van het plan af:)...en ik zat nogwel náást de juf:)!
En de juf was Dorine van Ambiente Nostalgia, daar had ik gisteravond een Paasworkshop van onze personeelsvereniging uit. En dus ging ik he, want het was bij Dorine, en Dorine ken ik, en de rest niet ;).

*klickklickklickerandklick*! HA! I'm sure this post is gonna get lots of hits just because of the title!!!:P! I can almost hear you think "this chick is crázy"! First cupcakes, chocolates and eastereggs, and now pié????? YES, we are still on a diet, and I say WE because here and there more ladies get in the line of "chasingawaythosewinterkiloos"!:)
But okay, pie it is...PINK pie!:)
I tweeted yesterdayafternoon my mantra"when teacher says: LIKE THIS and THIS, I will DO: like THIS and THIS....well....the intention was good, the implementation went a little different..:D, and I was sitting next to the workshopteacher!!! And the teacher was Dorine from Ambiente Nostalgia, and I know Dorine, and the rest of ladies I didn't know, although they are all working for the same boss as I do...and so I went:).....

en binnen 5 minuten na thuiskomst had Sjors al onder toeziend oog van een afkeurend kijkende Bruce de roze eitjes die in het nestje záten eruit gemept.....dus een EI moest er komen, sorry Dorine;)...flinke kat die deze eruit mept!

and so...within 5 minutes after coming home, Sjors did manage, with Bruce looking disapprovingly over his shoulder, to get the little eggs that wére in there out!!! So, there had to come a bigger egg....sorry Dorine....this egg takes a VERY big cat;)))


En was het de bedoeling dat het nestje in het midden kwam.....*kuch*....niet dat van mij:)
The nest was supposed to come in the middle of the pie...*cough*....not mine:)


dit sierbandje werd geknoopt met een stukje kant.....door de anderen.....NIET door mij, ik wilde touw!
This decorative strap was tied with some lace....by the others....NOT by me...I wanted rope!





Maar verder was ik netjes, en kalm, en braaf en ruimde ik mee op, en vond ik het leuk, en hóóp ik dat ik nog eens mag komen ;))).....Dorine is zoooooooooooo'n makkelijke Juf, die vindt alles goed :)
But for the rest I was calm, good and I helped cleaning up, and I liked it, and I dó hope next time I can come again;)...Dorine is suuuuuuuch a nice teacher, everything is fine by her;))))


In het kader van "we all stand together"....een oproepje! Misschien hebben jullie gelezen dat Jeroen(zoon van Marjolein van Miss M) is aangereden door een brommer! De arme drommel heeft zijn been gebroken, het had z'veel erger kunnen zijn want het schijnt frontaal geweest te zijn.....dussssssssss....je voelt 'm al???
Mail je mij(klik op mij;))....mail ik je het adres van Jeroen en doe je weer even "je ding".....hoort erbij he dames! Mijn kaartje is zojuist op de post gegaan!

Rapide de zon in.....er kan nog méér bij;)))

Liefs
Lynda


Leave a Comment

Samira // Spraak-Water zei

Nouhou.. dat is geen eetbare taart.

*Lichtelijk teleurgestelde ;) groetjes

PS Maar je hebt er een prachtig stuk van gemaakt hoor, misschien wilde poes ook gewoon proeven!

Marjan zei

Mooi bloemstukje! Knappe Sjors of Bruce die dat ei eruit gemept krijgt :-)
Zondag ga ik hier maar weer paaseieren verstoppen, dochter mag dan al wel 11 zijn, dit soort tradities houdt ze wel graag in ere!
En bij mijn ouders ook, jongste kleinkind van 4 zoekt eitjes maar de oudste van 18 evengoed, ha ha.
Groetjes Juul

Ambiente-nostalgia zei

Ha ha ha, je hebt er altijd eigenwijze taarten tussen zitten, Maar niets moet en veel mag bij mij in de les;).Dat de kat de eitjes eruit heeft gemept kan ook iets over je techniek zeggen. Had je ze wel goed vast geplakt??? Ik vondt het ook gezellig met jou in de groep.

Groetjes, Dorine

Claudia Leertouwer zei

Taart, taart waar is ie nou?

Inge zei

Tssss jij met je neptaart...
IK heb ECHTE lowcarb superslanke lekkere taart!!
Dusssss

Fijne paasdagen!
X

Bonjade zei

Ik snel koffie gemaakt want ja dat is zoooóó lekker bij rose taart....en huh.....ben ik nu gek offe........I WANT CAKE!!!!
Nu ja.....chips ;(
FF

Kat Ibáñez zei

Hi sweet Lynda!!!

Love your post title!!! I see you are always busy doing lovely things and I still remember those cupcakes!!! You are ready for Easter my dear friend!!
And talking about yummy things...Ooooohhhh what a handsome Zorro!!!!!!!!!

Enjoy Easter!!! Dikke knuffle!!

hokje zei

Geen heerlijke taart, maar wel een heel mooie; vooral leuk dat je er je eigen (eigenwijze) draai aan hebt gegeven ;)

Fijne avond,
Miranda

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Looks so yummy!!!
I wish you a wonderful easter!!
Love
Kristin

Brabbels en Kiekjes zei

Lekker hoor zo'n taart, doe je ook lekker lang mee, langer dan die met slagroom in ieder geval!

Dank je wel voor je lieve, leuke en uitbundige reactie vandaag, ga er gewoon van blozen.
Heb nog even er achteraan gereageerd.
Enne in juli/augustus ben ik bij je in de buurt een weekend dus jij foto's en ik taart of cupcake's of gewoon ff een gezellige bak koffie? '-)

Dag Meis gezellig weekend alvast!
Liefs,

It's me zei

Dan ben ik zeker banket bakker ???? duhuuu...taart...ik zie bloemen en nog wel hele mooie !!...goed gedaan hoor........geniet er maar van.....taart......ziet niks lekkers......liefs van mij....xxx...

Anita zei

TAART mmm kwijl ;-)
Oh dit is een ander soort maar niet minder aantrekkelijk.
Wow dat heb je héél erg mooi gemaakt !!!
Een eigen draai helemaal top.
Toevallig kregen wij vandaag een paastaart bezorgd.
Ook één die je niet kan eten en eveneens erg mooi.
FIJNE PAASDAGEN
Lieve groetjes, Anita

Bij Guusje Thuis zei

De oplossing voor taart ... mooi want Colin is dol op taart met vooral veel fruit en zeker geen slagroom maar minder blij met de zwemband in wording dus geen taart. Staat in startblokken om huisbakker te gaan vertellen hoe het moet ... teleurstelling alom dat je dan met groenvoer op de proppen komt!

~rent naar doos paasbonbons die ze niet eens lust, maar moet nu noodgreep doen en klikt ondertussen terug naar cupcakes blogjes, het echte werk~

lia zei

Mooi stukje hoor....)
liefs LIA

Mariette zei

Lieve Lynda,

Ja, mooie nep taart... Je paasdekoratie is erg lief geworden. Wordt er wel genóeg met die arme Sjors gespeeld? Hij moet een broertje of zusje hebben; arm beest!
Geniet van de voorpret voor Pasen en straks van het èchte feest.

Liefs,

Mariette

Door Jolanda zei

Prachtig Paasstuk....maar snif waar is nu de taart met low fat:(

Fijne paasdagen!

Diana zei

Enne....bedankt hè Lynda!!!! *gaat naarstig zoekende naar iets te knabbelen dat wél in dieet past*

Tanja zei

Nou de kaart aan Jeroen is dinsdag al op de post gegaan.
Geweldig paastaart heb je gemaakt, ach en Sjors ja sorry dat vind ik wel leuk om te lezen. Trouwens ik vroeg me bij al je vorige bakposten steeds af of je gezinsleden niet aan het aankomen zijn, want hoewel jij aan het lijnen bent, ben je volop aan het bakken of vetmesten van de anderen ;-)

Fijne dag vandaag, het is weer mooi weer dus genieten.

Liefs
Tanja

Vær våken zei

Hi Lynda! Yes, we do have BEAUTIFUL weather here also! I enjoy it sooooo much! Beautiful easter decoration you have! Happy Easter my friend!!!

x Kristin

Marie Söderberg zei

HI Lynda, well se what coclor my wedding dress will have..if we hade married 13 years ago..white would be the natural choice..perhaps now to..I dont know..hahaha..but not beige or grey..happy easter /Marie

Jeanette zei

Jouw stuk is ook mooi geworden hoor!!

Fijne Pasen,
Jeanette