Deze week....

donderdag 7 april 2011

was vól!!! Schoot het er zómaar bij in om élke dag een blogje te maken;), viel mijn diploma op de deurmat, werkte ik natuurlijk gewoon(voor mijn baas), werkte ik aan het opzetten van mn eigen "baaszijn";), maakte ik een afspraak bij de KvK, kreeg ik diverse hele leuke en lieve geschenken, deed ik hier en daar wat huishoudelijks, kocht ik nieuwe schoenen in een maat kleiner(jawel, minder gewicht te dragen dus maatje kleiner;)), kocht ik een jeans, wéér een maat kleiner, genoot ik van de vele zonnestralen die over "ons Limburg"uitgestrooid werden, sliep ik zalig,.....enzo...:D
Morgen reis van zuid naar noord, dus zal er weinig"lawaai"van mijn kant komen, dus ik hoop dat jullie even zoet zijn met mijn dwars door de weekblog van vandaag!:)

This week......was fúll.  Wasn't I able to write a post every day;), dropped my diploma in my mailbox, I worked(for my boss), I worked on "building" being my "own boss":), I made an appointment with the chambers of commerce, I received several really lovely and cute gifts, I did something that looked like housekeeping here and there, I bought new shoes one size smaller(less weight to carry, so, smaller;)), I bought a new pair of jeans, again one size smaller, I enjoyed all the rays of sun that were scattered all over our province, I slept well.....and so on....:D
Tomorrow I will be traveling from South to North, so no "noise"from me, I hope you can keep busy with todays "acrosstheweekpost"!:)


Gekregen van de lieve Catherine van http://eljardindelosmuffins.blogspot.com/ (muffins.....lijkt op cupcakes....what's in a name;))
voor het behalen van mn diploma en omdat we niet samen een cappuccino op de goede afloop konden drinken;). Ga eens kijken ook in haar Etsyshop, zij is een kunstenaar! En ZOOOOOOOOO lief en aardig.(en spreekt al een aardig woordje Nederlands:)) Thanks Catherine X

Sweet Catherine from http://eljardindelosmuffins.blogspot.com/ (muffins.....look a bit like cupcakes...what's in a name;)) send those to me! As a gift, for my diploma! Because we couldn't get together to celebrate with a cappuccino!
Go over and take a look at het Etsy shop, she is an artist! And SOOOOOOOOOOO SWEET!!!!(and she speaks already a bit Dutch...keep up the good work babes;)) I have a friend in Barcelona...O YEAH...thanks Catherine X




wat voorjaars/paasdecoratie bij ons thuis
some spring/easterdecorations at our house

het "bollentuintje"dat ik vorige week kreeg van Ria en Rein....doet het GOED!:)
the "bulbgarden"I got from Ria and Rein last week is doing....WELL!:)



de roze kievietseitjes(lege) waarover ik bij deze en gene al heb lopen opscheppen;)(ze komen overigens bij Dorine vandaan....Ambiente Nostalgia, even mn blogroll scrollen)
the pink peewiteggs I have been bragging about at other peoples blogs;)


mijn stapel eieren(ben ik op tijd voor vrijdag ;))
my pile of eggs...right in time for "Piling on Friday"from Irma;))


kleinigheidje voor de dames morgen :)
something small for the ladies tomorrow:)



en...omdat de naam nu VAN MIJ IS......de spulletjes die vandaag van de drukker kwamen!
HIS by her(waarbij HIS staat voor Hovens InterieurStyling...of zoals Tamara al opperde..Helemaal In Stijl ;))
And because the name is MINE now.....some goodies that came from the printer today!
HIS by her ( and HIS stands for Hovens(my lastname) InteriorStyling)






en als afsluiter natuurlijk nog was Paasdingskes, voor de leuk:)
and to top it all of, some Easterthingies.....just for fun:)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home is where the heart is zei

Drukke maar wel een goeie week dus *thumbs up* Ik vind je logo gaaf!!!!! Lekker dat je nu kunt starten voor jezelf. HEEL VEEL SUCCES!!! Maar met zo'n inzet gaat dat helemaal goedkomen, super!!
Voor nu een fijne avond, voor morgen een hele fijne dag en alvast een goed weekend gewenst vanoet t zoneuvergote Brabant
leefs Brigitte

Daydream Living zei

Hi Lynda,
Wat een SUPER naam! Echt gaaf! ben benieuwd wat er nog meer komt, ziet er profi uit!
Maureen

Kom Achterom zei

ooh wat een superweek voor jou zeg!!
Je naam en logo is super!!
Ik ben heel benieuwd hoor wat er allemaal nog komen gaat!
fijn weeekend
Yolanda

Bianca zei

Je bent er maar druk mee. Mooi geworden, je logo. Ik wens je heel veel succes. Super uitdaging om voor jezelf te beginnen. Alvast een fijne week verder en tot gauw weer.
Lieve groetjes van Bianca

Karin zei

En nu weer even diep ademhalen ;) Je drukwerk ziet er prachtig uit meid,geniet ervan.
Weet je wel zeker dat je naar het noorden moet, daar schijnt het zonnetje zich nl heel wat minder te laten zien!

lia zei

Kijk, je drukwerk ziet er mooi uit.
Gaat helemaal goed komen met jou.
Veel plezier in het Noorden.

hokje zei

Gaaf logo! Veel plezier morgen met je reis naar het Noorden (en je verblijf ;))

Fijne avond,
Miranda

Mayflower zei

Wat een heerlijke dwars-door-de-week-blogpost. Ik proef het Voorjaar en de Pasen en zie een prachtig Logo, wat leuk de pennen, sleutelhangers en tas met je Logo, een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.
Prachtig de bokaal met de eieren.
En morgen kom je mijn kant uit lees ik.....een gezellige dag in het Noorden.
Liefs, Mea

Anoniem zei

Zoooo! Jij bent al goed bezig! Supermooi logo! Heel goed! Heel veel succes!
Groetjes Marlies (beth214)

It's me zei

Leuk allemaal je spulletjes........tof hoor.....en je bloemetjes enzo........en je mason jar......en alles.....toppie...geniet morgen !!!..helaas helaas voor mij....snik......maarja.....ik kom er wel overheen.....whahahahhhha!!...liefs liefs van mij....xxx......

Miss M zei

Superleuke post heb je geplaatst :-) Lekker druk geweest dus. Ben je nog niet overspannen? ;-)

Mooi, die eieren in de bokaal. En de spullen die van de drukkerij afkwamen: mooi! En helemaal top, die naam: HIS bij HER. Echt geweldig.

Fijne avond, liefs, Marjolijn.

Abacaxi & Hortelã zei

Succes gegarandeerd, dat kan met zoveel moois niet missen natuurlijk!
Enne... veul plezeer morgen!
X Chantal

Elisabeth zei

Wat een drukke week was het voor je met veel leuke dingen .Heerlijk he maatjes minder!! Een heel mooi logo heb je .Mooie foto's ,en echt gezellig Lynda blog weer.Fijne dag morgen .
Liefs Elisabeth

Kat Ibáñez zei

Lynda!!!!!! Oooooohhhhhhh I´m so touched by your words, your beautiful photos, oooooooohhhh you are so sweet!!!! I´m so happy you liked the illustrations, and I´m sure one day we will celebrate together your incredible success with your new logo and business!! I love your name, His by her!!!
Wish you all the best luck in the world with your new adventure my dear friend!!!!!You will be the best!!
Thank you again and enjoy a sunny and wonderful weekend!!!
And as you said I´m improving with my Dutch...Tot snel, liefs en een dikke knuffel!! (now you can add an ooooohhhh hahaha!!)

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijke post om te lezen en te kijken:)) en die dingskes zien er zooo lekker uit.. mmm...
wat een leuke naam heb je bedacht voor je eigen bedrijf!! succes verzekerd!!
veel plezier morgen bij ons in het mooie noorden:))

lieve groetjes, Tjits

Nieneke zei

Wauw! Je eigen logo!!!!! Ik denk niet dat ik het al gedaan heb, dus bij deze: van harte gefeliciteerd met je diploma!!!!!!!!

Corine(THUIS) zei

Een drukke, maar zeer produktieve week! Prachtig...HIS by her...Fijne dag morgen bij ons Bonnie :) Toeter je even als je langs rijdt? (waar je de Ijssel overgaat)
Groeten, Corine

Judith zei

Hoe kom je d'r op, je naam en logo zijn TOP! Gaat goed komen.... Fijne dag morgen in het noorden (zou het weer daar minder zijn dan hier???) X

Michaja zei

Je lijkt wel speedy consales!!!
Je bedrijfsnaam en logo zijn echt super. Goed gevonden en mooi gemaakt.
Heel veel succes met het opzetten van je eigen bedrijfje!
Leuke dag morgen. Ben benieuwd wat je gaat doen.
Liefs

Anja zei

Hoi Lynda van harte gefeliciteerd met je diploma super joh. En nu aan de slag, je bent al goed begonnen lees ik. Mooie naam en dito logo. Succes!!!
Groetjes Anja.

Ambiente-nostalgia zei

Hey meisje, alweer een helder moment. Wat leuk die naam en logo en alles, je bent een toppertje.
De volgende week krijg je het kadootje van mij;))
Enne het is geel!!!!

IK weet niet wat je gaat doen morgen, maar volgens mij iets leuks.
Maak er een leuke dag van en geniet ervan .

Liefs Dorine

Inge zei

Have fun morgen!!
Succes met de rest van de kilo's!!
En geniet van het mooie weer!!
En ik vind je logo TOP!!!
Good Luck!!

X

Mariette zei

Lieve Lynda,

Goed gekozen Logo 'HIS by her... Had je dat al langer in je koppie met de hoop dat je tóch wel zou slagen?
Ja, dat zijn de formaliteiten om via de Kamer van Koophandel (Chamber of Commerce voor mij hier) te gaan werken.
Zal best goed uitpakken. Go for it!
Geniet van je trip naar het hoge noorden.

Liefs,

Mariette

Unknown zei

Der Name ist super .... hey, der könnte glatt von mir stammen! :-)))))))

Eine Woche mit vielen Aktivitäten und nicht jedem Tag mindestens einem Post?????? Selten bei dir, aber "Nichts ist unmöglich"! *bg* Aber das geht uns allen zwischendurch so, dass einfach zu viele Dinge erledigt werden wollen, müssen, sollen...

Genieß das Wochenende - egal, was es dir alles bringt. Vielleicht sogar noch ein paar neue Schuhe oder ein nettes Oberteil - natürlich auch eine Größe weniger!!!;)

Hugs
Tine

Rozmeen zei

Dat klinkt als een hele drukke week. heerlijk dat je nu gaat starten..toi toi.. well done!!

Ik vind je jardiniere met eieren prachtig!

Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
Rozmeen

Nicole Claudia zei

Een drukke en leuk weekje hoor!! Helemaal In Stijl vind ik super gevonden van Tamara!!

Ik vind je eieren in draadmandje en tuinschaal prachtig staan. Ik weet niet hoe zo'n ding heet, ik weet alleen dat 'ie loodzwaar is!! hahaha.

Geniet lekker na van 't weekend, groetjes Collie

Samira // Spraak-Water zei

Ontzettend leuk om zo even door je weekje te scrollen. Was een volle maar volgens mij ook ontzettend fijne weekend. En je diploma whoehoe heb je hem al ingelijst??

Fijn weekend gewenst, maar dat komt vast wel goed met dit mooie weer..

Liefs Samira

André en Inka. zei

Hoi,hoi,je logo is helemaal top,drukke week heb je achter de rug maar wel een ontzettende leuke,veel plezier en alvast een heel fijn weekend,xxx

Martina zei

Lynda, thanks for visiting me! I think you're a friend of lovely Ria, so nice to meet you! I love your logo and the name - HIS by her - that is so great! Am looking forward to seeing more of you soon! Have a lovely weekend!

Colinda en Jeroen zei

Wat een leuke naam heeft je bedrijfje gekregen. Super mooi en origineel. Mooi logo is het ook.
Succes met alle voorbereidingen.

Liefs colinda

Lina zei

Gefeliciteerd! Mooi logo! Originele naam! Geweldig!

Bij Guusje Thuis zei

Geweldig al dat promomateriaal voor je eigen Lynda-bedrijfje; ziet er super uit ... ondanks al dat druk-druk niet vergeten van het weekend te genieten hoor! Groetjes, Colin