16 prépretjes....

dinsdag 19 april 2011

Ja, drukke week ja, maar je moet plannen toch? Momentjes van ontspanning plannen, en dat deed ik dus! 16x:)
Als het weer het nog een weekje volhoudt zo(en ze beloven ons de "hemel"als ik naar de berichten kijk) dan kan het zómaar zijn dat Pasen 2011 er hier ongeveer zó uit gaat zien....

Yes, busy week, but you have to plan don't you? Times of relaxation between "work", so that's what I did, 16 times :)
If the weather stays like this for more then a week(and they DO promiss us "heaven"when I listen to the forcast) it cóuld be possible, Easter 2011 will look something like this...

kleine "try out", de melkchocola heeft een witte waas omdat ik de met praliné gevulde variant heb gebruikt, zien er dus wat "bevroren"uit, maar als ik de rest hier mag geloven, smelten ze op je tong;)

little "try out", the milkchocolate looks a bit "white-isch", because I used the pralinéfilled version, they look a bit "frozen"now, but if I have to believe the rest of the family, they melt on your tongue;)

















SHOOT! Zie nu dat de cijfers weggevallen zijn! :(...tel ze maar, het zijn er 16;), geen tijd om ze te veranderen:P.
SHOOT! I see now that the numbers fell of!:(...count them, 16 of them;), no time to change it!:P

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Elisabeth zei

Mooi gezellig lekker kleurig en fleurig ,wat kan ik meer zeggen .Maar wat ben je steeds bezig met al die zoete dingen en dan zelf niet snoepen?? petje af hoor meid
Liefs Elisabeth

Diana zei

Lekkerrrrrrrrr!!!!! (Foei Diaan, luister naar Jonkvrouwe Lynda)

Ambiente-nostalgia zei

Dat ziet er allemaal lekker uit hoor. Ik mis alleen nog een leuk paasstukje;)Die Dornfelder smaakt ook wel met dit weertje.
De kleuren van de bloemekes vanavond passen wel bij jou paaseitjes:)

Tot later,
Greotjes Dorine

André en Inka. zei

Ziet er allemaal ergggggggggg lekker uit,watertanden,......fijne avond,xxx

Antonia zei

Heerlijke plaatjes Lynda, mijn planning loopt niet zo gesmeerd deze week :-) Groetjes Anja

Claudia Leertouwer zei

Ik denk dat ik maar bij jou pasen kom vieren!

Kom Achterom zei

ooh heerlijk en wij gaan hier zitten sausen dus bij mij niks nog pasen Zaterdag is hier weer de grote herinrichting en ik denk dat ik die dan bij jou kom halen hihi
fijne week
Yolanda

Carla zei

Oh...jij bent er helemaal klaar voor hè!!
geloof dat ik maar met Claudia mee kon om het bij jou te vieren ((-;
Het ziet er allemaal zo lekker uit!!

liefs Carla.

Floor zei

ach hoe gezellig !

Jeanette zei

Ik kan maar 1 ding zeggen, Vrolijk zonnig Pasen!!

Dat zit bij jou wel snor!!

Groet,
Jeanette

Pieternel zei

Nou wil je ons vetmesten ofzo? Al dat lekkers, nu heb ik meteen trek in iets. Eens kijken of er nog iets te snaaien is in huis.

Groetjes Pieternel
ja, ik heb dus stiekum een paashaas van chocolade opgegeten. Nu moet ik dus morgen gauw nieuwe kopen want deze was voor de kids... ai.

Stina zei

wat ziet dat er mooi uit allemaal,

gr Stina

It's me zei

Kijk nou !! tijd zat dus.....wat een heerlijke gezellige post Lynnnnn..maarre vertelll heb je die chcolaatjes dingen ofzo zelf gemaakt????..snap het weer niet helemaal......zuchttt...vrolijk pasen !! liefs Ria....xxx...whahahahahaha!!...

alma zei

Wat een heerlijke lente paas post. Heb zin om lekker aan te schuiven! Nog een paar dagen werken en dan heerlijk 4 dagen vrij!

Geniet lekker van de zon!

Lieve groet
Alma

Corine(THUIS) zei

Fleurig pasen bij jullie..ik ga zelf echt voor de eerste foto..alleen al dat matte..mooi..en lekker ook waarschijnlijk!
Groeten, Corine(THUIS)

Door Jolanda zei

Heerlijk, de zoete pastel kleuren, zoete sfeer, zoete mond en zonnetje aan de lucht, verheug mij ook zo op de Paasdagen samen met gezin:)

Karin zei

Doe mij maar een glaasje!
mail me maar op seasonsofmyhome@gmail.com alvast bedankt. O ja, waarom volgen wij elkaar niet meer op twitter?! Verzoek is opnieuw ingediend.