Van Brugge naar Amsterdam....

donderdag 28 april 2011

binnen tien minuten, gezelschap geregeld via Twitter!!!!:D

From Brugge to Amsterdam, within 10 minutes, compagny asked via Twitter!!:D


 






Oke, het verhaal STAP voor STAP.....ik opende vanmorgen mijn mailbox, PLING....mailtje van vakantieveilingen.nl.....2 dagen Romantisch Brugge te winnen.....klinkt goed!!!
En dus......betaalde ik enkele ogenblikken later twee kaartjes voor de Toppers in Concert in de Arena eind mei! Katja gilde als eerste IK op mijn oproepje op Twitter wie er mee wilde....en dus gaan we samen naar de Toppers!!! WAAAAAAAAAAAAAAH
GEEN fan, maar het lijkt me HYLARISCH!
Dresscode is Koninklijk goud en wit....*kuch*....maar dat laatste jurkje gaat het wat mij betreft niet worden...niet "springproof"geloof ik, er zal dan meer zwaaien dan alleen mn armen;)))
Mocht er iemand nog een kopietje willen branden zodat ik alvast kan oefenen......JA GRAAG.....want lallen zullen we!!!!

Okay, the story STEP by STEP....I opened my mailbox this morning and saw an auction for two days Romantic Brugge on Vakantieveilingen.nl......seemed lovely!!!
And so....a few moments later I payed for two tickets for "Toppers in Concert"(4 men, OVER THE TOP dressed and behaving, sing a longconcert) at the end of May!! Katja shouted ME, first when I asked on Twitter who wanted to go...so.....we are going together to the Toppers!!!! I'm NOT a fan, but I think it will be hylarious!!!!!
Dresscode is Royal gold and white..*cough*.....but that last dress......a NO GO for me, I think more things will wave, not only my arms;))))
So, now I'm looking for a cd...to practice...we want/have to sing along!!!

Impulsief??? Ikke....YES!!!
Impulsive???? Me.....YES!!!!
:)

Liefs
Lynda

Leave a Comment

Claudia Leertouwer zei

En Brugge nu?

Home and Lifestyle zei

Internet is ideaal...en via vakantieveilingen hebben wij ook al eens heel leuk gescoord!! Heel veel plezier alvast maar voor die tijd zien we vast nog wel in welke verschijning je naar Amsterdam afreist ;-)!

Ik wens je alvast een fijn weekend en een gezellige Koninginnedag! Lieve groet, Ingrid

Diana zei

Shine....Shine.....SHINE!!!!!!!! *schraapt keel* U weet wel....pilletjes ;)

katja-Mariska zei

Ja ben al mijn goud al bij elkaar aan het schrapen :D Joehoe TOPPERS here whe come!!!!!
XXX

Abacaxi & Hortelã zei

Ach, had je zo graag in dat jurkje zien hupsen :)
En impulsief? Ja, lekker toch!

Elisabeth zei

Leuk Leuk Leuk!! Jullie maken er zeker een dolle boel van samen .En volgens mij hoef je echt geen fan te zijn om daar vette pret te hebben!Natuurlijk wel ff laten weten hoe jullie gekleed gaan he hihi
Liefs Elisabeth

Carla zei

Nou geweldig!!
Alleen voor de sfeer al...toch!!

have fun!!

Floor zei

ohhhh lachen wel foto's maken hoor van jullie in tenue !

It's me zei

Hmmmmm...tja...ik moet lief zijn....wat ga ik hier nu schrijven......kuch...schraaptkeel.......eh...nou ja kijk.......yakkes.......yak....niet leuk de toppers.....maar als jullie het leuk vinden ??..ga gerust je gang.......lieffffffffff genoeg???....xxx.....toedels !!

Eline Du Mongh Photography zei

Klinkt niet slecht !!

Groetjes
Eline DM*

ps: het zou super zijn moest je op volgende link is stemmen.
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.nieuwsblad.be%2Fugc%2Fphotospecial%2Fdetail.aspx%3Fid%3Dfa7e2d76-30e4-46fa-925d-1b53884f48ac%26sort%3D-1%26cat%3D1cf7bb08-1ec5

lia zei

Ook al ben ik normaal geen Fan van ze, zo'n spektakel lijkt me geweldig om met een stel mee te maken.

Karin zei

Goh, was me toch bijna ontgaan dat je naar de Toppers gaat ;)) Inmiddels staat de teller al op 8 geloof ik. Nu nog een juiste tekst voor op de meisjes en dan gaat het helemaal goed komen. Nog 1 maand and counting.... :o)

Zara zei

JAAAAAAHHHHHH, ik ga ook! Zelfde ring, zelfde dag, zelfde jurkje.... en heb nog 1 kaartje over!

Marieke Reintjes zei

Heerlijk die spontane acties....alvast veel plezier, maar we zullen het vast lezen op je blog!!!
Groetjes Marieke

Huys 50 zei

Achhh Getsie Lynda !!! De Toppers ??? Bleghhhh jakkes bahhhh jehgggg...
OK Jeroen van der Boom is een lekker ding hé...jaaaa dat dan weer wel maar oooooo Gorden...brrrrrrr jakkkessss
En tot ovemaar van ramp....jaa hou je vast...komt ie.......
Treden Oma Paay,Oma Brard en Golddigger Tatjana daar ook nog samen op !!!!!!!!!! Teiltje mee dus !!! hahah...

Groetjess
Dicky Marie

Huys 50 zei

PS.....t.is GORDON hahaha maar dan is ie nog steeds NIET leuk..

foutje

Groetjes
Dicky Marie

André en Inka. zei

ik ben geen fan van ze maar,het lijkt me geweldig om een keertje de sfeer mee te maken.xxx.

Thuis bij Tjits zei

heerlijk zo'n impulsieve actie en wat zul je lekker uit je dak gaan:)) lijkt me heerlijk om mee te zingen en te swingen in het Toppersfeertje:))

lieve groetjes, Tjits

Samira zei

*haha moet helemaal lachen om Dicky Marie, die 3 vrouwelijke floppers waar ze het over heeft, moet ik ook niet echt aan denken. Maar ach als jij het maar ontzettend naar je zin hebt. En je maakt mij in ieder geval wel aan het lachen met je acties!!

Michaja zei

Leuk dat jij het leuk vind om daar heen te gaan. Je hebt gelijk, je maakt er gewoon een super uitje van. Heerlijk gillen en gek doen. Mag op zijn tijd best toch :)

Anita zei

Hahahah ik ben geen fan maar weet zeker dat je gaat GENIETEN
De toppers maken (of je er van houdt of niet) er altijd een knalfeest van ;-)
Wordt vervolgd !!!!

ByIngeborg zei

Hoi hoi
Geestige reaktie van jou op mijn laatste post, hah, grappig...
Wat heerlijk dat je naar de TOPPERS gaat, lijkt me ook nog ns leuk om dat met allemaal vrouwen te gaan doen, maar die Arena lijkt me beetje eng. Daar is t toch altijd? Zo massaal en denk dan dat je er niet uit kan....dat heb ik dan weer.
Maar wie weet ga ik nog ns. Veel plezier voor voorgenieten ! Groetjes weer.
Ingeborg

alma zei

Geweldig! Jij gaat daar de sfeer verhogen. Ben één keer naar zo'n zingding geweest en het was geweldig gezellig. We gaan het lezen!

Lieve groet
Alma

Verrassend Goed! zei

Oh, heerlijk lekker een avondje helemaal uit je bol gaan. Ook al zou je er niet van houden, doe je volgens mij vanzelf met de hele Arena mee.
Nou zonder dollen, volgens mij heb je straks een super avondje uit!!!
Volgende keer wil ik ook wel met je mee hoor!
Goude jurkje....ben benieuwd wat het gaat worden.
Nou ga maar vast voorgenieten.

Fijne koninginnedag en goed weekend,
warme groet,
Marianne

vosgesparis zei

zo hey daar ga ik als ras echte amsterdamse niet eens naar toe ;) veel plezier

Ger zei

Jij blij....feestuuuuuh......ga maar hélemaal uit je dak......je jurkje wel aanhouden hé dame;-)

Oh ik ben zó blij voor je....
en nog blijer dat ik daar niet heen hoef.....!
teiltje......heb m'n grootste ouderwetse zinken wasteil nodig...;-)whahahaha....lol!

Ammuseer je!!!!

Liefs,Ger

Vær våken zei

Hi Lynda, that sounds so exciting and fun!!!!! And that dress code, how funny :) :) Have a lovely day and enjoy the wedding you also!!!!!

xoxo

Anoniem zei

Prachtig die toppers. Ben er gek op.Vooral op topper Gordon. Ik zal nooit zijn opmerking vergeten: 'Ik heb zoveel schijt aan jou, dat ik gewoon stront te kort kom,hahahah.’
Die humor van hem. Zie je nog weinig tegenwoordig