Mijn geduld.....

vrijdag 1 april 2011








werd beloond.....

ik ben geslaagd!!!!!
******
my patience was rewarded....

I have passed!!!!!




Taartjes voor iedereen!!!!!!

Bovenstaande ketting kreeg ik vandaag geschonken, verpakt in héél veel roze vloeipapier!!! Alsof ze het al wist;)) Thanks Floor!!!!!X

The necklace above I got given today, wrapped in lóts of pink blotting paper!! Like she knew already;)) THANKS FLoor!!! X

Liefs,
HYPER-Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Hieperdepiep HOERA!!!!!!!! Geweldig, van harte gefeliciteerd!!! Ik zie sterren op de foto's, maar vandaag ben JIJ de ster!

Wat zul je blij zijn...en wij met jou mee!

Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Susan zei

Van Harte GEFELICITEERD!! Maak er maar een feestje van met al die heerlijke taartjes!!

Gr. Susan.

Thuis bij Tjits zei

YES!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
wat een heerlijk nieuws om zo het weekend in te gaan!
nu lekker ontspannen hoor, dat heb je zeker verdiend:))

een heel fijn lenteweekend!
lieve groetjes, Tjits

Diana zei

YEAH!!!!!!!!!!!!!! Had je twijfels dan??? Nou, ik niet hoor schat!!! Zo enorm gefeliciteerd! Je verdient het als geen ander!! Perfect nieuws zo voor het weekend!
Dikke, dikke knuffels!!!

Tuur zei

Geweldig!!! van harte gefeliciteerd!
echt joepiedepoepie...heb je toch maar even mooi gedaan, petje af!!

Antonia zei

GEWELDIG NIEUWS LYNDA
G E F E L I C I T E E R D

Home is where the heart is zei

GEFELICITEERD!!!!!!! Wist ik wel hoor dat je zou slagen maar kun je je weekend beter beginnen dan zo? Volgens mij niet. Geniet er lekker van en van het zunke
leefs van mich

André en Inka. zei

Geweldig,van harte gefeliciteerd en wat super lief van Floor,je weekend kan niet meer stuk,xxx.

Margot zei

Dit is GEEN 1 april grap hè...ik zie je er voor aan....
Ik wil bewijs...nu...
En anders: VANHARTEGEFELICITAART!!!
Moet ik nu enthousiast zijn, of niet, krab nog eens op mijn hoofd..oké..ik geloof je...bijna...
Die twijfel hè...
Maar een knuf heb je sowieso wel verdiend hoor...en een hele mooie ketting heb je al...kreeg van haar vandaag 2 lentegroetkaarten...wat is ze weer heerlijk bezig hè...
Fijn weekend..en als het echt waar is dus...geniet van je geslaagdheid en hang de vlag buiten (met foto a.u.b....)
Knuf, Margot

Karin zei

Laat ik daar nou geen moment aan getwijfeld hebben. Je had je A-4 tjes zo snel volgekrabbeld en het voelde goed, dus het kon niet ander. Gefeliciteerd meid ben trots op je. Wanneer is de grand opening van.... (dat ze toch weet dat je van rose houd haha)Fijn ZONNIG weekend!

Yvonne - Frl. Klein zei

Ist das etwa ein Original-Autogramm von Audrey Hepburn???
Ein schönes WE
viele liebe Grüße, Yvonne

Nicole Claudia zei

Jippie, geslaagd, super!!! De vlag mag uit met je tas eraan, hahaha. Je mag trots zijn op jezelf en nu genieten van een héérlijk zonnig weekend!

Groetjes, Collie

Tanja zei

Oh Lynda Super joh, geweldig voor je, meid wat zul jij blij zijn en ik geniet gewoon lekker met je mee.

Fijn weekend, je geluk straalt van je post af

Liefs
Tanja

faire un songe zei

Van harte gefeliciteerd meid... Super..!!
Lekker trots zijn op je zelf heb je toch maar mooi gefikst..!!

Linnie's kaartjes zei

Wow, Wat goed! Van harte gefeliciteerd, je bent echt een kanjer.

Liefs,
Linda

Carla zei

Van Harte gefeliciteerd !!!!!!!!!!
Wat een heerlijk idee om het weekend mee in te gaan.
Toppie hoor!!

liefs Carla

the cardigan-inn zei

Super! Van harte gefeliciteerd!!

In den Uylenbal zei

H die Lynda, mmmmmm 1 april hé ? Maar daar doe jij toch niet aan, toch ? Ik heb toch een onderbuikgevoel wat me zegt . . . nee dat kan niet, nee daar maak je geen 1 april-grap van..... jeetje, dat is natuurlijk de bedoeling ook van 1 april . . . grappen & grollen, chaos & verwarring .... maar zo ben jij niet, niet jij, onze Lynda..... of toch ??? Damn . . . twijfel twijfel twijfel . . . kijk dat je geslaagd bent, daar ga ik vanuit. Maar vandaag op 1 april ???? Ja Lynda je hebt me tuk . . . maar lieverd . . . toch, ondanks gerede twijfel, VAN HARTE MEID !!!!!!!!!!!!!!!!! Stuur de taart maar samen met vlaai (2 grote stukken aub) + een stuks of wat cupcakes naar bekend adres.... dan vieren we dit weekend dat JIJ GESLAAGD BENT !!!! XXXXXXXXXXXXXXX Liefs & Greetz Lejo

Petra zei

Heeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd!!!!!!

En nu ermee aan het werk! Super, ik ben hartstikke blij voor je.

SMAK, SMAK Petra

lia zei

Eindelijk verlost van de spanning..)
Van Harte Gefeliciteerd meid, laat de kaartjes maar drukken.
Wat heb jij een heerlijk weekend. Vanavond gebak bij de koffie.

fijn weekend, liefs Lia

It's me zei

Tja ik wist het al natuurlijk.....maar feliciteer je hier ook nog even hoor.......GEFELICITEERDGEWELDIGHARTELIJK !!!...goed gedaan zie je wel !!!!!.......en nu op naar je eerste opdracht !!...zo spannend.......en ik sla de cupcake even over hoor na de vlaai van gisteren........liefs fijne avond van mij.......en nu op naar de sushi......xxx....

It's me zei

Enne leuke ketting van Floor.....lag bij mij niks in de bus.......snik.......jawel kaarttjes .....xxx...

Stina zei

Lynda van harte gefeliciteerd, geweldig hoor!!!

fijne avond
liefs

Inge zei

Ist geen 1 April grap?? ;))

TOPprestatie!!!
Van harte!!!

Lfs mij

Floor zei

ik wist het gewoon he ik wist het geen twijfel mogelijk gewoon ! xx

Mariette zei

Lieve Lynda!

Nou CONGRATULATIONS meid! Dat is een pàk van je hart; tòch?!
Nu inderdaad kun je met volle kracht vooruit en het jaargetijde werkt mooi mee. Gaat best wel lukken.
Zeg, wij snoeien niks in onze enorme bostuin en overige tuin opzij en achter het huis. Het is hier zó wijds en ruim, laat maar gaan. We kunnen ook níet in de tuin blijven wónen. Met zo'n ge-pedicure an ge-manicure van èlk plantje en struikje zou je nooit meer klaar komen! In Nederland moet je wel snoeien anders krijg je óverlast van de buren met de melding dat het óver de property grens groeit... Wij hebben er ook ietsje van meegenomen naar de USA omdat we gelijk onze property hebben afgezet. We vonden eht n.l. héél vreemd dat men hier gewoon op de grens níks markeert en dan door maait over dat van de buurman heen en vise-versa. Nee hoor, dàt hebben we anders gedaan. Ook wilden we onze mooie bostuin afschermen met grote Leyland cypressen om er een barrière voor de wind/vorst te hebben en voor de inkijk. Het is ònze tuin en òns wandelpark van òns geld, bloed, zweet en tranen (?)... Je weet wel.

Een dikke pakkerd nog en nu feesten!

Mariette

Kat Ibáñez zei

Lynda!!!!! I hate to tell you this but...I told you!!!!!!!!! ;)))) I´m so happy you have passed your exam, but I already knew it!!! You are the best!!!! And...congratulations, gefeliciteerd!!!!! See, I´m improving, now I know one more word!

Send you a big hug and lots of liefs!!

bijzonder-oud zei

Wat goed!! van harte gefeliciteerd!
En een heel fijn weekend.
groetjes,
Yolanda

Elisabeth zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elisabeth zei

Even opnieuw hoor .Ik zeg dus ,Superrrr en een heel dikke knuffert van mij.Fijn weekend
Liefs Elisabeth

Brabbels en Kiekjes zei

GE*FE*LI*CI*TEERD!!!
Dat is lekker het weekend ingaan. Op deze datum zul je er altijd aan denken 1 april: Lynda's day!
En nu, en nu??? Vertel...
maar eerst genieten van je behaalde papiertje en het mooie weekend!

Liefs,

THE BLACK BARN zei

HÉ LYNDA,

VAN HARTE HOOR!!!

OOK BEDANKT VOOR JE REACTIE OP MIJN BLOG!
JE HAD EEN VRAAG OVER MIJN ROLGORDIJNEN!
NOU, DIE ZIJN ECHT VAN PAPIER.
VOLGENS HET ETIKET.
JE KOOPT ZE BIJ DE KWANTUM.

FIJNE FEEST DAG EN FIJN WEEKEND,
MIRANDA

Samira // Spraak-Water zei

Joepie, Gefeliciteerd Lynda, super!! Meteen een goed begin van je weekend!!

Liefs Samira

Muisje zei

Jippie, wat geweldig voor je.
Van harte.

Groeten Herma

http://truutske.blogspot.com zei

Hartstikke verdiend joh.
Van Harte gefeliciteerd!!! Fijn he!!!
Zonnig weekend, Trudie.

natuurlijk groen en doen zei

Van harte ,nu op naar de opdrachten die natuurlijk binnenkomen stromen .We gaan het volgen

groetjes Bep

Marjan zei

Super!!!!!!! Gefeliciteerd! Fijn weekend en geniet er maar lekker van!
Liefs juul

Alle mooie dingen zei

ohhh wat heerlijk gefeliciteerd... niet te veel cupcakes eten... maar een paar mag wel ;)
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Lina zei

Lieve schat, van HARTE GEFELICITEERD!!!!!!! Superdepuper....... Ik had niet anders verwacht ;-)
geniet ervan meis!
liefs Lina

Unknown zei

Jihaaaa!!!! Joepiepoepie ennne heppie de peppie!!!
Van harte gefeliciteerd, eindelijk geen onzekere dagen meer en geen nagelgebijt meer... jippah baby, you've got it!

Genieten nu!
Je mag van jezelf nu toch wel een lekker cake-je?

Liefs!!!!

Miss M zei

Jaaaaaah, gefeliciteerd! Je hebt het verdiend!

Groetjes, Marjolijn.

Jeanette zei

Van harte gefeliciteerd, natuurlijk zou je het halen. Geniet ervan.

Groet,
Jeanette

Tierlantijn zei

Wat wisten wij natuurlijk al!!! GEFELICITEERD!!!! Dan mag je je ongezouten mening hier de 8ste uitspreken. Schuiven met meubels, verfstaaltjes d'r bij hahaha!! Joepie!!! HIS by Her gaat los! :)

Liefs!

Luiza zei

It´s beautiful, sweetie!!!!
Congratulations!

Have a wonderful weekend!
Hugs/
Luiza

Bij Guusje Thuis zei

Hieperdepieperdepiep ... je hebt het toch maar mooi gedaan, super! Gefeliciteerd en geniet ff van je momentje :-)

Jolanda zei

Gefeliciteerd, fantastisch, super, je hebt t verdiend! Maar we hadden het wel verwcht, zo'n kanjer...en nu lekker aan het werk:)
Lieve groetjessss

Annelies zei

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!
Super gedaan meid! Je inzet en harde werken werd beloond.
Nu helemaal genieten van je weekend he.
liefs, Annelies

wonen bij de dijk... zei

vanhartegefeliciteerdmetditprachtigeresultaat..
genietermaarlekkervan...
goedweekend, cobi

hokje zei

Super! Van harte GEFELICITEERD! En nu genieten van het weekend en het prachtige weer...

Fijn weekend,
Miranda

Ger zei

Knap gedaan meisje, *VAN HARTE PROFICIAT*

...enne....je hebt het adressenboek al klaar liggen zie ik......
dat kan niet anders dan snel volraken met afspraken....zou ik denken met zoooooveel vrienden en bekende die jou dagelijks volgen;-)

Succes gewenst met alles wat je gaat doen na het behalen van dit *papiertje*!!!

Fijn zonnig weekend!
Liefs,Ger

Pierelantijntjes zei

Oooh wat SUPER!!!!van harte gefeliciteerd Lynda!
Heel veel geluk en succes voor de toekomst!
Liefs Ester

G-STYLE zei

Geweldig !! Van harte gefeliciteerd meid , wat een heerlijk gevoel moet jij nu hebben . Geniet er lekker van maar dat heb je vast al gedaan vandaag en ook vast wel van het heerlijke weer .

Fijn weekend verder , die van jou kan niet meer stuk ......
hartelijke groet Gea

Pieternel zei

Dat heb je goed gedaan, trots op je

Pieternel

oma leentje zei

Gatsamme gewoon gemist door alle hectiek..
Meid wat goed. Trots zeker??? nou dat mag. Liefs Leni

Michaja zei

Er is maar één woord voor GEWELDIG! Van harte meid je hebt dit dubbeldik verdiend! Ik ben echt hartstikke blij voor. En nu lekker genieten.
Liefs van mij

Anoniem zei

Yesss gefeliciteerd! hebben al die stressie periodes toch nut gehad! geniet ervan.

groetjes

Toet zei

Whoehaaaaaaaaaaaa. Gefeliciteerd!!!!!!!! (ik loop wat achter met reageren bij blogs, dus excuses voor late reactie.). Superstoer!!!