Nou...nee....dus...plan B

zaterdag 30 april 2011

Koninginnedag is hier niet hélemaal gelopen zoals IK het graag zou zien...(lees: puubster en aanstormende puubster vonden het : A. te druk B. teveel wind C. saai D........)

Well, no...so....plan B... Queensday didn't exactly go as I planned (read: adolescent girls thought it was A. too crowded B. too much wind C. boring D.....)

Ik was er wél op gekleed...;)(het t-shirt is van Fashionlist, gekocht bij HIER, Harten8, een hele leuke webwinkel met een allervriendelijkste eigenaresse....binnenkort een spotlightje??;))
I was dressed for the occasion..;)(the t-shirt is from Fashionlist and I bought it HERE, "Harten8", a lovely webshop with very nice owner, who knows....soon to stand in my spotlight??;))

maar uiteindelijk naaide ik dus mn gordijnen, voor de gelegenheid gekleed;))
but I ended up sewing my curtains.....dressed for the occasion;))

En manlief mag zo meteen alsnog het hoopje zand wegruimen dat hij liet liggen na een klusje want uhmmmm..
And hubby has to clean up a little sandpile he left behind some days ago, because ..uhm...

nou ja.....gewoon...lijkt me beter ;)!!!
well....lets just say that would be better;)!!

Proost voor diegene die vanavond nog een bittertje of 2 zullen nuttigen, morgen kun je uitslapen ;)! Driewerf HOERA!
Cheers for those who will have a snifter or two tonight, tomorrow you can sleep in!! HOORAY!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

vosgesparis zei

zo jij bent snel met je queensday verhaal ;) Hier de stad en beetje door gelopen ... t is veel te druk maar mestal ga ik wel even naar een grote straat met heel veel mensen en niet al te veel troep... score een blauwe nummerplaat uit Curacao en een metalen bord met letters van een schip oid ;)
bittertjes lus ik niet brrr

Diana zei

Kijk...da's nou jammer...weer een goed idee en veuls enthousiasme verspilt aan dwarse puubsters en hubby....Je wordt niet begrepen Lyn!!!Hier feesten we door tot het einde. En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet....*vanaf bank onder invloed van...*

Elisabeth zei

Ach Lynda het kan niet altijd feest zijn haha .Sorry hoor maar ik ben geen feestvierder op dit soort dagen .Maar misschien samen met manlief een gezellig terrasje pakken straks??
Liefs Elisabeth

Pink Princess zei

Mijn dag liep ook heel anders want....de bussen reden niet! Dus helaas niet naar de "grote" stad maar gewoon thuis. Nou ja...toch nog wel vermaakt hoor, beetje gelezen, geknutseld.....Wie weet....volgend jaar weer haha

Huys 50 zei

Ach meid wat geeft het...het is er hartstikke druk en het stikt er van de rommel,ECHTE rommel dus en dat hebben we zelf genoeg toch ?? hahaha
Lekker he....die poepjes en plasjes in het zand,...het opruimen ervan is ook zoooo leuk en dat op een feestdag..pff
We nemen er vanavond één op Lynda !!! PROOST meid !!

groetjes
Dicky Marie.

Carla zei

Moesten puubster en aankomend puubster dan persé mee??
Kon je niet alleen of samen met hubbie??
Maar ja...de gordijnen zijn nu wel klaar...en hoe vaak naai je gordijnen zo in stijl ((-;
Die berg zand...volgens mij mag je die van poeslief wel laten liggen hoor...whahaha.

Vanavond ga ik met de voetjes op de bank...
en morgen...ga ik ff een dagje werken...dus geen uitslapen voor mij hoor.

liefs Carla.

Stina zei

dus jij heb je in huis wel vermaakt, wij hebben eigenlijk ook niet zoveel bijzonders gedaan, vanmiddag wezen fietsen,dat doen we graag, enne appeltaart gebakken voor morgen...

fijne avond

gr Stina

Bonjade zei

Tap tap wacht nog even rustig af op die ene koninklijke foto........
FF

Bianca zei

Meiden....maar ach, zijn we zelf ook niet zo geweest :)
Gelukkig morgen nog een vrije dag.
Liefs Bianca

Marjan zei

Nou die gordijnen zijn dan toch maar mooi klaar! Met dank aan de puubsters.
Mijn aanstormende puubster wilde gelukkig wel mee naar de rommelmarkt.
'k Ga nu maar even kijken wat voor hoedje de koningin op had, heb de hele dag nog geen tv gezien.
Groetjes
Juul

It's me zei

Zienikzzzzzvandegordijnen.......hik...hik.....misschienteveelgedronkenvandaag???........enbenjeinParijsgeweesttttdannnnn????....datizzzzzzzzztochhhhdieFransepuntvanijzeropjesjurtttt???....gaaternog eennemen.......eentje dannnnn...hik....xxx..xxx...

Tierlantijn zei

Wat stond je er mooi op! Helemaal in rood, wit, blauw! Ik vandaag alleen in wit. Dus toch een stukje van de vlag in m'n outfit!

xx

Muisje zei

Nou je was echt helemaal in style.
En wat het hoopje zand betreft, laat het hem vooral zelf opruimen.(haha)

GRoeten Herma

Unknown zei

O gossie...helemaal klaar was je er voor, mm. maar je hebt je tijd ook heel goed gebruikt! De volgende keer gaan we zonder de pubers ...! Alsnog een fijne avond, groetjes Nicole

lia zei

Ach, maar ja je gordijnen zijn dan wel af.
En dat bittertje had ik vanmorgen al om 10 uur... Vanmiddag alleen bier (ja, ik weet het, het is niet damesachtig, maar wel lekker. En morgen geen hoofdpijn) en nu lekker in mijn huispak banken en bloggen natuurlijk.....haha..

Nog een fijn weekend verder, liefs Lia

Anoniem zei

Haha hoe je het verteld,geweldig en bahhh bier,dat lusten wij echt niet,helemaal geen drank trouwens,saai he,voor morgen een fijne zondag,lieve groet Joke.

Bij Guusje Thuis zei

Hier had één van de pubers zo'n last van zijn enkel die kon echt niet mee ... duhhuh huppelt vanavond gewoon van de trap af ... heerlijk hoor pubers maar af en toe ook lekker vermoeiend.

Maarre gordijnen af, geweldig shirt-met-stille-hint aan, da's toch ook wel oké? Groetjes, Colin

Pieternel zei

Ai, das balen. Ben je ook niet ff alleen heen gegaan dan? Hier ging jongste wel gezellig mee en we hebben zowaar wat leuks gevonden. Moet wel zeggen dat het niet altijd goedkoop is zo'n marktje...

En ja, we hebben er een aantal opgedronken hoor.

Groetjes Pieternel

In den Uylenbal zei

H die Lynda, tja . . . pubers, is dat programma Puber-Ruil niks voor jou :-) ? Mijn dochter Femke is 22 (!) en pubert al jaren gewoon door en weigert volwassen te worden. Heeft ze dat nou van haar moeder of vader, tja wie zegt het ! Gisteren aan het cleanen geweest, dochterlief komt weekje logeren en mijn allerliefste prinsesje wil natuurlijk wel een "aan kant huisje-boompje-beestje" als ze arriveert. Dus Lynda, omhels je kids en smeek ze om zolang mogelijk kind-puber-dwarsligger te blijven ! Mmmm, lekker bittertje bij de weg . . . liefs & greetz Lejo

Door Jolanda zei

Nou ja tis ook wat:) hier ook een man die aan de verfkwast wilde, oudere zoons die hun gang gaan, de jongste had ook al met een vriendje afgesproken, dus was het hier ook hollands home, met oranje koek, vlag uit en de Oranjes op tv!