Les 1....2...én 3.....

dinsdag 12 april 2011

1. overschat jezelf niet:)
2.ben bereidt te blijven oefenen
3.ga níet van tevoren allemaal leuke plaatjes bekijken van hoe ze zouden kúnnen worden

1. don't overestimate yourself:)
2. be willing to practice
3. don't go looking for lovely pictures of how the cóuld turn out









Vandaag nadat ik een Feestelijke enveloppe met de laatste spulletjes van Feestig kreeg was ik er klaar voor! Cupcakes bakken poging nummer 1. Nou had ik natuurlijk al vaker cakejes gebakken, wie niet? Maar het cupcakevirus heeft me in zijn greep zoals jullie al weten en dus moesten er adorable cupcakes komen.
Mijn eigen enthousiasme onderdrukkend begon ik dus met een zgn "eenvoudige"cupcake, de vanillevariant.
Uiterlijk geheel naar eigen wens te "kneden", want namaken van een plaatje, daar doen we niet aan he;). *kuch*(achteraf zal blijken dat namaken van een plaatje in deze fase praktisch ónmogelijk is ;))

Today, after receiving a festive envelop with the last goodies I wanted from Feestig, I was ready for it! Cupcakebaking try number 1! Of course...I baked before, who didn't, but being hooked by the cupcakevirus as you know;), I just HAD to make adorable cupcakes myself!
Supressing my own enthusiasm I started with a so called "plain"cupcake...vanilleflavour.
Looks to be created as you want! Because, duplicate from a picture is NOT what "we"want is it *cough*(afterwards it became clear that duplicate from a picture is NOT possible in this stage;))









een goede voorbereiding is de helft van het werk zeggen "ze"altijd....dus ik zat(met mn nieuwe cupcakeluchtverfrisser aan mn laptop hangend) te wachten totdat Lief zou terugkeren van de supermarkt met mn ingrediënten(dat hij dat in twee keer moest doen...ach....;)), dat verdient een extra cupcakeje later;))

Good preparations are half the job, "they"always say...so...I sat(with my new cupcakeairfreshner hanging from my laptop) waiting for my Love to return from the supermarket with my ingredients(which he had to do in two runs...o well;), he will get an extra cupcake later;))












Les 1, 2 én 3(4 en 5 in mn achterhoofd) geleerd!!!! Niet geheel ontevreden!:)
Voor een Beginner!!!!

Lesson 1, 2 ánd 3 (4 and 5 in the back of my head) learned!!! Not completely displeased!:)
For a Beginner!!!!

Liefs,
Lynda
en nee....ik at, én eet er geen....daar heb ik een "testpanel"voor he;)
and NO...I didn't taste, and will not taste one...I have people for that;)

Leave a Comment

Een sneller kloppend hart zei

Whaaaaa! Ik vind dat jij helemaal geweldig bezig bent Lynda!!
en nog van harte meid met je behaalde resultaten! x

Veel groetjes, Veronique

Corine(THUIS) zei

Al die baksels die hier voorbij komen doen me bijna denken dat jij jezelf nu al aan het omscholen bent...Of gaat dit de nevenactiviteit worden als het bij 'HIS' even niet zo druk is??
Eerlijk is eerlijk..ze zien er al prima uit..en hoe zit het met de smaak, heeft het testpanel al een oordeel geveld??
Groeten, Corine(THUIS)

Floor zei

whaaaaaaaaaa dat is mij echt nog NOOIT gelukt !! echt NOG NOOIT , bij mij lijkt het of een 3 jarige gedecoreerd heeft tssss ben stikjaloers

Elisabeth zei

Ohhh wat zien ze er mooi uit ,enne wat zei het tespanel??
Liefs Elisabeth

detuinkamer zei

jammie die zien er lekker uit.... begin maar niet aan cupcakes bakken ....vliegen hier de kilo's eraan ben vaak mijn eigen testpanel.

P.s nou was je laatst vlakbij en vergeet je mij ?????.

Brabbels en Kiekjes zei

Ben zeer onder de indruk hoor..!
Nu d euitslag van het testpanel, duurt geen 6 weken toch ;-)

Nicole Claudia zei

Jammie, wat zien die er lekker zoet en vrolijk uit! Ik krijg gelijk zin om naar de winkel te rennen voor de ingrediënten... helaas, is 'ie dicht...

Smikkelse, groetjes, Collie

Huys 50 zei

Tadaaaaa cupcakes en dan niet stiekem even snaaien,naja...
Niet eens één klein pietpeuterigieniemienieklein stukje ?? geloof er niks van hahaha... dat kan bijna niet als ze er zooooo lekker uitzien.
Best leuk wil ik ook wel eens proberen.

groetjes
Dicky Marie

maría cecilia zei

Hola Lynda, just for you to know, I´m a long time follower of your great blog and I alwyas come to visit you though I never left comments. I get soooooo inspired when coming here!!!!!
hugs from Chile

Muisje zei

Wauw ze zijn prachtig, kan ik een bestelling plaatsen? (haha)

Groeten Herma

Thuis bij Tjits zei

geweldig!! het cupcakeverhaal maar ook het resultaat!!
en weet je wat ik nog het knapste vind.. dat je er niet eentje van geproefd hebt!!!!
hoe dat je dat?????

lieve groetjes, Tjits

Merel zei

Wow, wat goed gedaan zeg!

Plien zei

Eh, kan ik mijn bestelling doorgeven? ;-)
Leuk al die cupcake items maar je enigste echtste cupcakes: SUPER!!

Lina zei

Ze zien eruit om op te ETEN!!!!

Tierlantijn zei

Had je je beslagje van gisteren ook voor kunnen gebruiken..! Groene cupcakejes! Ziet er heel lekker uit! En wat goed dat jij je kan inhouden!!

xx

Home and Lifestyle zei

Nu je klaar bent met je studie, heb ik weer een nieuwe voor je...banketbakker! Zou zonde zijn als je met dit talent niets zou doen...en ik denk dat het testpanel tijdens je opleiding jou ook nog wel van dienst wil zijn ;-)!

Lieve groet, Ingrid

Stina zei

nou zeg dit is echt helemaal geweldig, super.
te mooi om op te eten, heb er vanmiddag ook wat gebakken, maar dan zonder poespas, snap je.

fijne avond
liefs
stina

lia zei

Dit is je goed gelukt zeg.
Heel professioneel. En waren ze "volgens het panel" ook lekker....

liefs Lia

verftechnieken zei

Kwijlllllllllll!

It's me zei

Ik zeg goed inpakken......en wij gaan testen....ze zijn mooiiiiiii!! goed gelukt hoor meis !!! geweldig...yes yes yes !! ik ben trots op je !!!....enne niet zelf testen ?? ja dan kunnen ze je alles wijs maken...dus ik zeg ...stuur maar op......xxx...

marlies zei

Dat ziet er goed uit! Wanneer komen ze met chocolade??? (graag met routebeschrijving...)
Gr. Marlies.

Marjan zei

Die cupcakejes zien er leuk uit! Hartstikke goed gelukt voor de eerste keer! Maar er zelf geen een proeven, oef dat zou mij toch niet lukken vrees ik....
Bij de Xenos hebben ze trouwens van die leuke cupcakestandaards voor 12 of 20 cakejes. Ken je die?
Liefs Juul

Alle mooie dingen zei

wow.... en wat zegt het testpanel?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Miss M zei

Oh, joh, dat heb je echt goed gedaan! Beter dan dat pandan-cake-gedoe ;-)

Ben benieuwd hoe ze sma(a)k(t)en!

Groetjes, Marjolijn.

Bianca zei

Nou, ik wil wel in jouw testpanel zitten...die zien er heeerlijk uit en ze zijn trouwens bijzonder goed gelukt, zien er prachtig uit...
Ik krijg er trek van......
Lieve groetjes van Bianca

Yvonne - Frl. Klein zei

Yummie!!!!
Ich liebe Cupcakes, jetzt hab ich Hunger!
Ganz viele liebe Grüße,
Yvonne

Bij Guusje Thuis zei

Ik denk er ook elke keer over om eens met die cupcakes te gaan rommelen en collega's blij (of juist niet) mee te maken, maar huisbakker kan dat natuurlijk toch net weer even beter en sta ik daar een beetje als een klungelsmurf te rommelen ... die van jou zijn leuk!! (continue ...continue please)

En zie jij mijn blog vandaag weer voorbij komen, die van zondag die eigenlijk voor dinsdag bedoeld was maar zonder toestemming gewoon vanzelf verscheen? Zucht ... ik blog maar even niet, ik breng heel blogger van de rel geloof ik :-(

natuurlijk groen en doen zei

Wat voor talenten komen er nog meer tevoorschijn ,ben benieuwd.

groetjes Bep

butiksofie zei

Oh mein Gott! Was für eine Auswahl!!!Ich habe heute auch cupcakes gemacht, die von Dr. Oetker.-)...aber ich mag die überhaupt nicht! Sind mir viel zu süß! ich mags lieber herzhaft:-)! GGLG und einen schönen Abend, Anja

Samira // Spraak-Water zei

Zo grappig om tijdens je voorbereiden je tweets te lezen. Vooral die ene, waarin je lief weer terug naar de supermarkt was :D Nou je hebt er wel iets moois van gemaakt, hebben hij en de rest van het testpanel vast erg van genoten!

XxGroetjes Samira

Kind An Huys zei

Zonde om op te eten!!! Wat zijn ze gaaf geworden!!!
Groetjes, anne.

Een sneller kloppend hart zei

ja joh 70, misschien wel meer nog...ze verzameld ze naar mijn idee al jaren, toen we hier kwamen wonen keek ik mijn ogen uit haha
Zal er eens een foto van maken, in alle soorten en maten hangen ze tegen de schuur, schutting en staan ze in de tuin ;) gewoonweg absurd

Byebye cupcake-lady!
Groetjes!

Anoniem zei

Zoooooo Lynda wat ben ik trots op je,ze zijn gaaf,wil proeven......haha....ik ga het eerdaags ook proberen,vind het namelijk ook geweldig,pas had ik scones gemaakt,ook zo jammie,nog een fijne week,liefs Joke.

Kat Ibáñez zei

Lynda!!!! Sorry but...are you seeing the same cupcakes as me???? Because the ones I´m seeing are perfect!!!!!! Their shape, colour, decorations...So beautiful and yummy!!!!!! You are a great cooker too!!!! And remember you are talking with the owner of a "garden (jardin)full of muffins"...and muffins and cupcakes are similar, so my opinion is a good one!!!! ;)

Have a nice day filled with vanilla flavour mmmmmmmmmmm!!!!!!

Bonjade zei

Knap staaltje werk zeg!!!
Heb je de allerhande al...daar staan nu ook wat varianten in......tja...die ga ik binnenkort zeker eens proberen....beeldmateriaal volgt, als het lukt dan hè...anders gooi ik toch gewoon beelden van de cupcakes van de bakker er weer in......niemand die het ziet....sssshh....

Enne...je hebt toch wel 1 geproefd?
FF

Marieke Reintjes zei

MMmmmmm, het water loopt me in de mond, mag ik de volgende keer in je testpanel????
Ziet er allemaal heerlijk uit!!!
Heb ik vaak met de meiden gedaan, altijd een feestje, zeker als ze klaar zijn!!!
Groetjes Marieke (ps, echt niet stiekum geproefd???)

Diana zei

Lynda: Ik heb geen oven!!!!!!!!!!!!

Marga zei

Hallo Lynda.
Dat ziet er lekker en mooi uit.
Groetjes Marga

Anoniem zei

Jouw cupcakes doen echt niet onder voor die op de bovenste plaatjes, ze zei neruit om je vingers bij af te likken zo lekker!

Juule zei

Ben jenog op dieet? Kom ik ze wel proeven hoor.. no problem..;-) ondertussen zie ik groen van jaloezie want wat ik ook doe.. dit lukt mij dus niet he.. Complimenten!!
groetjes
Eef

Margriet zei

Nou, ze zien er heerlijk uit hoor! En mooi ook, ik vind ze super gelukt!!