Moodboard...

donderdag 21 april 2011

Het móest er gewoon van komen, uitstel was géén optie meer, nu was de tijd rijp.....
Stapels tijdschriften liggen hier te verstoffen en er nog eens in kijken??? Nee , eerlijk gezegd, komt dat er zelden van, dus opruimen en plaats maken voor nieuwe aanvoer(die wekelijks op peil gehouden wordt;)).
Dus gewapend met schaar en stapel tijdschriften in de zon.....en na een tijdje groeide mn stapeltje plaatjes.....tijd voor een moodboard...een ME-moodboard! Moet er even bijzeggen dat aan dit moodboard geen rechten kunnen worden ontleend en het geen garanties voor de toekomst(volgende week?) geeft :).
Uit een stapeltje(vuisthoog) tijdschriften wist ik een "stukje van mij te halen"!
En de muziek.....3J's(ja je hoort het goed....)....maakte me wéér aan het huilen op weg naar huis vanmiddag....de mensen die al een groter stukje van mij "kennen"horen wel waarom....luister maar eens goed en veroordeel het liedje niet aan de hand van de Bandnaam!:)

It just hád to happen, delay was nót an option, the time was right! With a pair of scissors and a little pile(fisthigh) of magazines I stepped into the sun!
Old magazines, saved up, but never used anymore....let's be honest, they just had to go! I tought it was a nice idea to cut out some pictures I liked.....and there it was...the ME-moodboard, so out of pile of magazines a could create a "little piece of me"!( I want to say this....all rights reserved, no garantuees for the future, say...a week;))
And the music, yes it's in Dutch, it's a Dutch band, entering the eurovision songcontest in May, normaly not my favourite band but this song....agáin it made me cry this afternoon driving home in my car. People who already "know"a bigger piece of me will listen and know why! I know it's hard(impossible) for you to figure out what this song it's about......in short, it's about a hard but true lesson in life!:)








Ben je verrast? verbaasd? Don't worry.....
Are you surprised? amazed? Don't worry...


...genoeg materiaal over voor meer Me-moodboards!!!;)
...enough material left for more Me-moodboards!!!;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Samira zei

Wow wat een stapels,

ik heb mijn tijdschriften die ik graag bewaar in een kist (en nog een deel bij oma omdat het echt niet in dit huisje meer past) Ik vind het zonde om ze weg te doen, maar soms denk ik wel wat moet ik er toch mee..

Maar dit is natuurlijk ook een leuk idee. Ik vind de sfeer van je moodboard heel gezellig en schattig, ziet het er bij jou thuis ook zo uit?

Fijn paasweekend!!!

Nicole Claudia zei

Wauw wat een stápel tijdschriften!! Je Me-moodboards zien er gezellig uit inclusief lekkers... mijn oog wordt daar altijd naar toe getrokken.

Mooie tintjes roze, in dat tintje heb ik vorige week eindelijk de eetkamerstoelkussentjes van nieuwe voorzien, zat al een jaar of drie in een plastic tasje te wachten op een paar stiksels!!!

Fijn weekend, Groetjes Collie

Ambiente-nostalgia zei

Ik ken dit liedje niet van de 3J's, eigenlijk geen 1, sorry!
Maar ik kan me hier ook wel in vinden op dit moment;))

Liefs Dorine

Huys 50 zei

Hoi Lynda,
Geweldig hoor je moodboard..en ik vind het otch zo iets idioots dat men het nodig vind om iemand te beoordelen op het kijken naar bepaalde programma,s/tv zenders of het houden van muziek van een bepaalde band of artiest,ik kan daar gewoonweg niet bij het gaat echt nergens over toch...
Wat nu als je Jannes leuk vind...of uuhh Corrie Konings ik noem maar wat...EN ??? wat is er dan mis met je...??? ik zou het niet weten jij ??
Net zo met de 3J,s,..niks mis mee gewoon leuk we houde nu eenmaal gelukkig niet allemaal van Justin Bieber toch en gulukkig maar...
Helemaal goed Lynda !!!
Geniet er van.

Groetjes
Dicky Marie

Mayflower zei

Wat een leuk moodboard Lynda, ik knip ook weleens plaatjes uit de stapels die ik heb liggen en blader ze ook regelmatig nog eens door.Leuk om dit stukje van jou te zien, ik zie kleur, veel kleur, blommen en natuurlijk cupcakes.
Ik wens je hele gezellige en zonnige Paasdagen.
Liefs, Mea

hokje zei

Wat een geweldige stapels met tijdschriften; laat het nog maar lang mooi weer blijven, dan kun jij genieten van alle moois!

Fijne avond,
Miranda

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
da warst Du ja ganz schön kreativ!
Ich wünsche Dir schöne Ostertage!
Liebe Grüße,
Yvonne

Muisje zei

Nou jij kunt voorlopig nog wel even vooruit.

Groeten Herma

Jolanda zei

Mooi dat Me-bord zou van 'Me' kunnen zijn:)
En de 3J's maken prachtige muziek, hun Cd is heel goed, afwisselend, mooie teksten en verrassende muziek. De naam dekt de lading niet helaas en daar knappen denk ik veel mensen op af helaas....maar Kane is ook super!!! Nog 1 nachtje slapen...jij nog 2:) Veel plezier alvast, lieve groet

Home and Lifestyle zei

Oei...knippen in woonbladen heb ik tot nu toe nog nooit over mij hart verkregen, gisteren zat ik zelfs met tuinbladen uit 1999 in de zon! Maar ik moet toegeven...je moodboard is erg leuk geworden!

Ik wens je een gezellig Paasweekend! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Oh jee, dat word nog veel knip en plakwerk...)
Maar wel leuk om te doen.
En de 3Js, is niets mis mee, toch!!!!
Liefs Lia

It's me zei

Wat ben je druk !!!.........leuk gedaan zo......enne wat ga je nu daar neer zetten als ze allemaal weg zijn ????...dan heb je weer ruimte !!...liefs van mij....doe je een beetje rustig aan ???...xxx...

Karin zei

Ik heb meer met de linker dan met de rechterkant. Gek he ;)
Je bent NOOIT alleen lieverd, onthoud dat XXX

Anoniem zei

Wat een leuke blog heb jij! Je hebt er een volger bij!

En ik heb laatst ook weer 30 tijdschriften aan gort geknipt, alleen heb ik mood-boeken. Ik heb van die mooie linnen schetsboeken waar ik alles in plak. Heerlijk om doorheen te bladeren ter inspiratie!

mimilovesmimi.blogspot.com

Brabbels en Kiekjes zei

Jij kan voor iedere dag een apart moodboard maken en dat een heel jaar lang met die berg tijdschriften!

Fijne Paasdagen.

Liefs,

vosgesparis zei

Ik moet helaas bekennen dat ik je enorm verwaarloos endus helemaalniet weet wat het liedje voor je betekend.. en voor mij is muziek voor ieder een eigen keuze die ik niet snel zal veroordelen ;)

Je mood boards ... zijn vol met blauw zee en taarten ... dat zie ik in een eerste blik ..
FIjn weekend!

In den Uylenbal zei

H die Lynda, je hebt een tijd de eeuwigheid en de verbeelding aan je zij ! En je hebt dit alles mooi verbeeld in je ME-Moodboard. Ennuh . . . aan die eewuigheid komt ooit toch een eind maar dan zal er altijd iemand zijn :-)Want je vecht inderdaad nooit alleen ! Ik ken dat gevoel o,zo goed. Vanavond tijdens The Passion zat ik weer met den tranen in den ogen. Hij vocht ook niet alleen, maar toch moet je de strijd alleen voeren. Lieve Lynda, ik wens je hele fijne creatieve paasdagen, geniet geniet en geniet . . . xxxxxx Liefs & Greetz Lejo

Unknown zei

Perhaps I need a moodboard, too. Or two or three .... perhaps in each corner and at each door ....

Do you remember the wish board I produce for my son? It's great and I think, a mood board would be a good alternative ;) (psssst ... I have many wishes .... :-) )

Enjoy the Friday
Hugs
Tine

Thuis bij Tjits zei

ik vind het een geweldig nummer Lynda.. en soms kunnen bepaalde nummers je (ineens) raken, of zinnen eruit.. helemaal in een bepaalde gemoedstoestand.. de laatste zin blijft hangen.. wie lief heeft overleeft..

en wat heerlijk he om lekker te knippen in bladen en moodboards te maken.. dromen en verlangen!
op de workshop bij Joke mochten we zelfs in een JDL knippen!! heel voorzichtig hebben we daar de schaar in gezet haha!

ik wens je hele mooie en warme paasdagen en
geniet van iedere zonnestraal:))

lieve groetjes, Tjits

Claudia Leertouwer zei

Straks een hele stapel moodbords!

Bij Guusje Thuis zei

Leuk die embeetjes! Ik ruim één keer in de zoveel jaar op en blader me dan suf en scheur alles wat me aanspreekt uit en dat zit nog altijd in een mapje, maar een embeetje is natuurlijk veel leuker ... maar waar laat ik die dan weer .. uhm toch maar mapje. Groetjes, Colin