Een plek onder de zon....MIJN plek onder de zon...

woensdag 13 april 2011

Nog steeds druk doende met "tuin".....is het niet de voortuin(daar moet nog een boompje in...boompJE;)...je snapt waarom PJE?) dan is het wel de achtertuin waar de overkapping nog wacht op een flinke metamorfose.....ter inspiratie..juist...dompel je je onder op internet...

Still busy with "garden"....if not the frontgarden(I still want a little tree in there......LITTLE...you know why?), then the backgarden, where a "porch"is waiting for a huge metamorfose....for inspiration...right...you wander around on the internet.....










Tot het moment daar is dat er een "nieuw"plekje onder de zon ontstaat in onze achtertuin(manlief heeft altijd wat tijd nodig om te uhm....nou ja....om overtuigd te zijn zeg maar ;)))....ben ik SUPERMEGAVETHAPPY met "mijn plekje onder de zon".....bij mijn Lief.....
Vandaag voerde hij wat in z'n schild, grijnzend voerde hij zijn plan uit....en kocht wat voor me...

Untill the moment is there and a "new"place under the sun is taking shape(hubby always needs some time to uhm...well....to be sure and convinced;))....I am SUPERMEGAENORMOUSLYHAPPY with "my place under the sun"...with my Love...
Today he was on a mission....he had a surprise for me....he bought...


een t-shirt....
a t-shirt....

:)

and I love it!!!...and HIM!!!:)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

André en Inka. zei

Ach,super lief,.....ben benieuwd naar jullie eindresultaat van de tuin,xxx.

oma leentje zei

Hij is geweldig ... Wie???? je shirt natuurlijk.....

Pieternel zei

Das nou lief van hem, en dat hij wat langer duurt met de tuin kan je hem vergeven..

Groetjes Pieternel

Kom Achterom zei

Een PJE???? ooh wat jammer nou zeg!! mijn dochterlief kwam graag even bij je langs!! woehahaha
Ons Pjetje is lekker weg!! wat een licht zeg! Heerlijk!
En je shirt echt lol!!!
fijne dag
Yolanda

Anoniem zei

Wat lief & wat een gaaf shirt!

Margot zei

SO SWEET!!!!!.....

Samira zei

Hahaha, wat leuk van hem :D

Juule zei

och wat een kanjer! Het shirt.. en je vent natuurlijk ook en...JIJ...canone.. wat een taile!!

jaja... ik wacht nog steeds geduldig op dat super dieet van je.. ach ja... *tap tap*

Claudia Leertouwer zei

Wat een schat!

Tierlantijn zei

Wat een SCHAT!!! Heeft hij nou echt geen broer? Neef? ;)

Blij met je post want ik heb heel veel tuininspiratie nodig...! Ben er nog steeds niet uit hoe en wat!

Liefs! xx

Een sneller kloppend hart zei

Wat een geweldig shirt heeft hij voor je gekocht, super! en zo attent

Er zitten btw wel een paar fotootjes tussen die mij wel nogal bekoren ;)
Succes en laat je maar inspireren, leuk!

Groetjes, Veronique

Antonia zei

Dankjewel voor je felicitatie Lynda. Doe mij maar de lila veranda en als er nog plek over is zo'n zwembad :-) Supershirt heb je gekregen, zo lief. En je cupcakes vind ik supergoed gelukt! Fijne zonnige dagen gewenst, lieve groet Anja

natuurlijk groen en doen zei

Wat moet je nu kiezen ,de een ziet er nog leuker en gezelliger uit dan andere.Maar je man heeft wel een goede keuze gedaan ...

groetjes Bep

Alma zei

Jeetje Lynda, ben je dit zelf!?? Kan meteen zien hoeveel je al bent afgevallen. Super tof! Tja, dan verdien je wel zo'n shirt. Wat een snoepje. Het t-shirt dan, hè.

Groetjes Alma

Miss M zei

Ooh, wat een lieverd is je lieverd!!
Die van mij is niet zo... *kuch* attent... wél heel lief, dat weer wel ;-)

En inspirerende foto's heb je geplaatst; allemaal heel verschillend!

Groetjes, Marjolijn.

Karin zei

HIJ NOEMT JE EEN TAART!?!
Whoehahahaha grapje, wat een lieverd is die kerel, wat wil 'ie van je? (misschien moet je nog wel even wachten op je plekje in de zon maar ach...)

Gelukkig hoor ik Queen, bij de titel had ik me al voorbereid op Rene, de oordopjes lagen al klaar ;D

Thuis bij Tjits zei

wat een lieverd is je lief:)) maar dan komt het me je droomtuin ook vast wel goed;)

lieve groetjes, Tjits

Floor zei

oh wat lief !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! enne wat ben je slank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaaaaaaaffffffffffff ik wil die ook waar koop je die ???

Huys 50 zei

Tadadadaaaa ben JIJ dat Lynda in dat shirtje ??? of heb je Doutzen Kroes gevraagt,hahah..
Zeg,mail mij even je dieet door !!!! please !!!! help..a.u.b want het lukt bij mij niet !!!
Shirtje is superrr leuk,wat heb jij toch een shaat van een echtgenoot zeg.

Groetjes
Dicky Marie.

Ambiente-nostalgia zei

Ik vind alles super , de plaatjes, 't T-shirt en je figuur, wauw!!! Mail je recept ff door, kan ik ook aan de slag met jou als coach;)
Jij gaat de volgende week ook ongeveer zo'n stuk maken, maarrrrrrr dan in het geel, hahaha!!!

Liefs Dorine

Anita zei

He Lynda ik volg je al een poosje ...
Hahaha
You're my
noemen ze dit nou de kers op mijn taart ;-)
GEWELDIG
Euh en nog lekker even verder dromen hihi
Lieve groetjes, Anita

It's me zei

Wat een lieffie is jouw lieffie....hij is leuk !!! meid wat ben je slankkkk!!!...liefs liefs van mij..........xxx...xxx...

Elisabeth zei

Mooie plekjes onder de zon!Maar uhhh ik wil ook zo'n shirt en OOK ZO"N LIJF!!!! Wat een schat die man van jou
Liefs Elisabeth

http://truutske.blogspot.com zei

Beide (man + shirt) zijn echte lieverdjes zeg!!!
Zo'n shirt hartstikke het einde maar die taille....ja daar ben ik echt jaloers op hoor. Poehhhhhh....geweldig!!!
Groetjes,
Trudie

Corine(THUIS) zei

Haha, die cupcakes zijn 'm goed bevallen !!!
Goeie actie van manLIEF..
Groeten, Corine(THUIS)

Home and Lifestyle zei

Nu nog een gepast bakkerschort voor de volgende cupcakes!

En die tuinen....oohhh...wat een plaatjes, om van te dromen!

Lieve groet, Ingrid

Plien zei

Cool shirt!

Bianca zei

Wat een schstje is jouw mannetje...lief hoor...
Lieve groetjes van Bianca

lia zei

Wat lief, hij is die cupcakes nog lang niet zat en jou ook niet.

liefs Lia

Tanja zei

Kijk en dat vind ik nu een superlief gebaar, geniet daar maar lekker van, en laat hem ook een beetje meegenieten.

Ben wel heel erg benieuwd hoe je tuin gaat worden.

Liefs
Tanja

Colinda en Jeroen zei

wat een leuk shirt lynda.
Geweldig dat je man dat voor je heeft gekocht.
Succes met al je tuin plannen.

liefs colinda

Diana zei

Grote Genade Jonkvrouwe Lynda!!! Is U dat op die foto!!!! En dat doe je zo maar eventjes zonder mij er over te informeren!! *gaat rap weer shakes inslaan* Heulemaals te wouws meid! Én het diploma, én the business.... ik voel het aan mijn water: Dit is jouw jaar!! Enne, Lieve Lyn, die oven...daar is geen plaats voor in mijn barbie-huisje. Dat betekend ook geen eigen gemaakte lasagne, pizza, brood of....CUPCAKES!!!!

Anja zei

Ze blijven jouw verwennen! Heerlijk.
Ik heb mijn muur met buitenmuurverf gedaan. Als je een hele oude muur hebt zou ik deze even voorbehandelen. Gewoon wit!
Lieve groetjes Anja.

Petra zei

Echte liefde is.....
Liefs Petra

Carla zei

Als ik momenteel het woord tuin hoor...krijg ik sp0ontaan de kriebels.
Vandaag weer met muts van de steneboer in de conclaaf geweest...ze komt morgen met Bart van Promaq...ben benieuwd of Bart mij wel zwart op wit kan garanderen dat het weg trekt.
Hoop dat jou plekje in de zon wel naar je zin is.

liefs Carla.

Toet zei

MOOI!!!!!

Inge zei

Slanke den!!!
Tof shirt,
toffe vent...

Rhônya Holman zei

BEAUTIFUL blog and photos!!
Cheers! =(^.^)=

Door Jolanda zei

Wat Super LIEF!!! Normaal houd ik niet van shirts met 'schreeuwerige" teksten, maar deze zou ik ook met liefde dragen:))

Mayflower zei

Ohhh.....wat lief van je lief Lynda, nou gaat het met je plekkie onder de zon ook helemaal goedkomen hihi.
Inspiratie genoeg met al die prachtige foto's, ik zou bijna ontevreden worden met mijn tuintje haha.
Fijne dag en liefs, Mea

Daydream Living zei

Ik kan me niet herinneren wanneer hij iets van kleding voor mij heeft gekocht...super cool dat jouw man dit doet! En bedankt voor de pastel photo's ik denk dat ik hier iets aan heb.
Is het weer in nederland ook zonnig?
Groetjes, Maureen
(oh, en ik heb een give away mocht je zin hebben om mee te doen)

Daydream Living zei

eh....photo's....ik bedoel foto's....(al dat engels ook...) xx

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige foto's heb je gevonden!! Wauw... de strakke kiekjes, maar ook de in lila en in roze gedompelde... superzoet!!

Wat een leuk shirt heb je gekregen ... en mooi lijntje dame!!!!

Geniet lekker in het zonnetje... alleen weet ik niet waar de zon is gebleven, maar zelf ben je er natuurlijk ook eentje, hè!

Groetjes, Collie

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Oeh...sexy...en wat een lieve man, en wat een heerlijke tuinplaatjes!!
Groetjes Hil