No more...

woensdag 27 april 2011

Oke, geen roze meer....voor nu;)......Ria vond me warrig(ALWEER) en meer dames die wél beweerden zwaar fan te zijn geweest en de film verschillende keren te hebben gezien...en jullie snápten mij niet??? Let op.....het liedje speelde zich af op een kermis, en dan gedeeltelijk in een....LUNAPARK...op zo'n WIEBELBRUG (you're the one that I want...OE OE OE.....HONEY!!!!).....komt het een beetje terug? En WIJ stonden dus in Toverland op zo'n brug te OE OE OE-en, en ineens plopte deze herinnering op in mijn hoofd!! En dan ga ik los he! Muziekje erbij, plaatjes kijken en delen....voorál delen...met jullie....en nu vinden jullie mij warrig en onduidelijk..*SIP*.....;)
Laat ik me in deze post dan maar laten "leiden"door iemand die de kleur blauw aangaf voor vandaag(gisteren). HA.....daar kan ik óók wat mee, want toevállig......sloop er wat blauw in de laatste tijd, én roze....maar nee...géén roze vandaag he!

Okay, no more pink....for now...Ria thought I'm blurry(AGAIN) and more ladies who sáid the were Grease=addicts and looked at the movie several times didn't "get"me??? Focus....the song played on a carnival....partly in a lunaparc...on this wobly bridge(you're the one that I want...OE OE OE ...honey!!!)......getting there??? SO....WE...were one a bridge like that at Toverland, and this memory came to me, and then I go "wild"as you know by now;))). Little bit of music, some pictures, but most of all, sharing....sharing with YOU all...and now you all think I'm not making sense  *sad*...;)
Well, let's talk about blue then! Because Bonnie said today(yesterday) the weather was a little "blue". HA....I can "do"blue!! As a matter a fact...some blue sneaked it lately....and more pink.....NO.....no pink today!;)









verslaafd aan geurtjes, tip ik jullie deze shampoo en conditioner!
Betaalbaar en HE MELS. Kokos en Orchidee, meid je waant je op een tropisch eiland, maar dan onder je eigen douche;)!

Being addicted to scents, I show you these....shampoo and conditioner.
Affordable and HEAVENLY... Cocos and Orchid....girl you feel like on a tropical island.....in your own shower;))


whoops.......

I did it again!!!:D

Morgen zal ik jullie dat boek uit een van mn vorige posten laten zien, leuk boek, echt ontspannen, een lichtgewicht zal ik maar zeggen, met een "extraatje"!
Tomorrow I will show you more about the book from one of my last posts, nice book, really relaxing, "light"book;)...with a little "extra"!

Liefs,
Lynda

zal meteen even de muziekkeuze uitleggen :D....boyband BLUE met hun inzending voor het aankomende songfestival!
Will explain the song playing today...it's the boyband BLUE...with their song for the upcoming eurovision songcontest!

Leave a Comment

Mariette zei

Lieve Lynda,

Ja, helaas was ik er óók niet bij op dat bruggetje... dus fout met je 'raden-maar' spelletje.
En nu laat je weer alles blauw-blauw.
Je gaat toch ook nog over op oranje a.s. zaterdag?! Of niet soms...

Liefs,

Mariette

Diana zei

Jij warrig???? Neen hoor!!! Vanwege mijn vergaande antipathie tegen roze (U weet wel Jonkvrouwe: roze muren, roze houtwerk enz. En nee, het is nog steeds niet heulemaals wit.) ben ik dus blij dat nu de blauwe periode is aangebroken.
Moet het echter wel eens zijn met Mariette....Zaterdag alles in het oranje. En ja, ook ik hang vrijdag voor de buis. En die pilletjes Lyn....WOEZZZZIE!!!!!

Unknown zei

hahaha krijgen we nu alle kleuren ????
Nijg toch meer naar rose dan naar blauw...das echt mijn kleur niet dus :-)
Laat me raden welke kleur nu komt ...ehhhh oranje?? hihi.
fijne dag hoor,hopelijk iets warmer dan gisteren

Claudia Leertouwer zei

Met dank voor je uitleg! Blond hè

Home and Lifestyle zei

Heb de roze fase bij jou een beetje gemist, maar heb ook meer met blauw.... ;-)!

Ik wens je een fijne dag, hier regent het maar dat is wel eens lekker voor de tuin!

Lieve groet, Ingrid

lia zei

Oh, had het dan meteen gezegd.....
En van een kliedertjes roze hier gaan we naar een kliedertje blauw daar. En zaterdag.... rood/wit/blauw of oranje.
Ik zou die shampoo zo graag proberen, want was het al een jaar met shampoo van de huisarts, en daar is echt geen geur aan.

liefs Lia

Ambiente-nostalgia zei

Volgens mij ben ik 1 van de weinige die je nu kan volgen!!
En ik vind rose leuk maar blauw is ook helemaal mijn kleurtje, maar niet gecombineerd.
De film "GREASE" heb ik zo vaak gezien dat ik er zo in mee kan spelen(zelfs de rol van Sandy), incl de scene in het Lunapark :)

Liefs Dorine

Ricette low carb zei

Vandag was ik bij een andere blog en haar grote nieuws was dat ze zwanger was.....jij ook????
Rose, Blauw, kermis uhm mischien.....nou zeg ik niets meer, volgens mij heb ik al te veel gezecht uhm Liefs Barbara!

Makkie zei

Ik ben benieuwd hoe je het vindt om die lampjes te haken. Het is nog wel even een klusje maar je krijgt er vast geen spijt van!
Ik ga meer voor een combi trouwens. roze en blauw. Maar dit weekend neig ik ook naar oranje gewoon om de traditie in stand te houden!
Fijne dag,
hartelijks

Abacaxi & Hortelã zei

Ach, iedere kleur heeft wel iets, toch?
Zie je trouwens al staan daar op die brug, lachen joh, en een héérlijk sfeertje!
Fijne donderdag!
X Chantal

It's me zei

Ik begrijp je !!! yes yes yes !! Lyndaaa is the best !!!!.......your the one that i want !!! oe oe oe ......honey........xxx.....

Anoniem zei

Roze, blauw, ik hou van jou! Hahaa....maakt het uit! Maar Blue de boyband was ik idd alweer vergeten....Grease daarentegen niet!

Leuke blog heb je!

mimilovesmimi.blogspot.com

Floor zei

wat is dat cupcakeje nou ? zit daar wat in ? is het een doosje?
warrig jij ? neuhhh
had je ook een strakke glimmende zwarte legging aan op dat bruggetje?

Elisabeth zei

Ja ben weer helemaalbij nu .Blauw is ook best heel leuk,alleen dat geurtje in dat blauwe flesje NEEE eek ,oops sorry .Ook ik gebruik alleen saai shampoo van de dermatoloog en die van jou oogt zo lekker en je uitleg nog meer .Ach volgens mij zit ik nu een beetje te bazelen .Ben weg
Liefs Elisabeth

Martina zei

A little bit of pink doesn't hurt anyone - in fact, it looks lovely among the blues and greys! Awwwww, would like to see that film again - Grease! Have a lovely day! xx

katja-Mariska zei

Neeeeeh geen roze meer MAAR...... GOUD met WIT
:D
XXX

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
ich sehe lauter tolle Dinge!!!
Viele liebe Grüße,
Yvonne

Samira zei

Ik had je toch graag in zo'n catsuit willen zien :p maar goed we gaan over op blauw, op dit moment mijn lievelingskleur in huis, kussentjes-lintjes-potjes helemaal leuk blauw. En roze, ach we blijven meisjes hea! Xx

Miss M zei

Goh, heb je aandelen of sow, bij Herbal's? Ga dat toch eens een keertje proberen misschien. MOcht het toch niks zijn (voor mijn haar dan), schuif ik het wel door richting mijn vriend :-)

Ken je de kreet nog van vroeguh: Giroblauw, past bij jou!!

Liefs, Marjolijn.