5 dagen tot aan Pasen...

maandag 18 april 2011

Gezellige kleurtjes, mooie bloemen, creatieve decoraties, we hebben er al veel van gezien hier in Blogland. Mocht je nog niks hebben en tóch wat willen, heb ik nog wat snelle paasdecoraties voor jullie opgesnord!
Ik zie er wat dingen tussen staan die ik wel nog even zou willen "fabrieken".....wat doen jullie???

Lovely colors, beautiful flowers, creative decorations, we have seen lots of them already in Blogland. But if you still haven't got any idea, I have some quick easterdeco for you, found them on the web of course:).
I see some things I would like to make, who know, and you??
succes verzekerd;)
garantueed succes;)



















én.....nog wat leuke kiekjes in Paassfeer....gewoon zomaar:)
ánd.....some pictures oozing Easter;), just because...
















Met vooruitzichten op 24 graden de rest van de week....wens ik jullie vele stralen!!!!;)
With temperature rising this week to 24 degrees every day, I wish you lots of rays!!!;)

Bis Morgen Mädels!;)
Till tomorrow Girls!!;)

Liefs,
Lynda

Een post met "geleende"inspiratie, heb een drukke week deze week dus het mag wel voor een keertje weer toch??;)
A post with some borrowed inspiration, I have a busy week this week so it's allowed for one time(or more;)) isn't it?;)




Leave a Comment

Marjan zei

Wat een mooie plaatjes heb je weer gevonden! Er staan wel weer hele leuke ideetjes tussen. Ik vind die vaas met pasteleieren en bloemen erg leuk.
Je hebt hier wel wat aangehaald met de foto's van je cupcakes. Ik heb vanmiddag na school met mijn dochter staan bakken, ha ha. Ze had ze op jouw blog gezien en raakte helemaal geinspireerd zal ik maar zeggen....
Fijne avond nog,
Juul

Inge zei

Very naais!

Hier nog geen spatje pasen te bekennen!
En dat mooie weer, tsja je zal vrijdag toch maar lekker vrij zijn zeg ;)

Fijne Paasdagen!
X

Thuis bij Tjits zei

ohh jij bent al helemaal in de paasmood:)
ziet er wel heel inspirerend uit! ik denk dat de paasversiering dit jaar maar buiten moet met dit prachtige weer:))
lekker uitgebreid paasontbijt of brunch buiten hoe heerlijk is dat!!

lieve groetjes, Tjits

Muisje zei

Wat een leuke plaatjes allemaal.
Ik ben er niet met de pasen, dus ik heb het dit jaar maar heel eenvoudig gehouden.

Groeten Herma

Sonja zei

Hey.. wat een leuke creaties! Nou is het al zo onrustig van 'boven' door alle leuke dingen die ik vaak tegen komen en graag wil uitproberen.. De zon maakt deze week alweer een hoop goed, lekkere lange avonden, dat scheelt weer. Succes deze (drukke) week en tot later..

Doeii

Elisabeth zei

Gezellige plaatjes allemaal.Ik heb nog geen enkele paasversiering ,ben bang dat het er ook niet van gaat komen .
Liefs Elisabeth

Blue Cottage zei

Mooie plaatjes/ideeën Linda,
helaas geen tijd om ze te fabrieken daar ik
lekker weg ga.
Maar voor de borrel en amuses hou ik me aanbevolen ;)
Een stralend Pasen.
Groetjes Cobi

Mayflower zei

Wat een prachtige inspiratie Lynda, daar zie ik ook wel wat tussen zitten.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Nou ja geen tijd.....wat is dat nou???? kan een mens niet wat foto's maken???...geen tijd....en ik dan??? pffffff.....morgen weer 28 boeketten voor 1 bestelling en de rest woensdag voorbereiden secretaressedag......denk zo'n minstens heel veel...en dan donderdag ...o nee!!! geen tijd...en dan nog pasen......en dan dinsdag erna.....pfff....geen tijd.......men........ik ga slapen......liefs van mij....xxx....geen tijd.....pffffff....

Marga zei

Hallo Lynda.
Dat zijn leuke plaatjes. Op naar Pasen!!!
Fijne week.
Groetjes Marga

It's me zei

Oja krijg ook nog eters met de pasen....enne....vrijdag nog een gesprek bij mijn moeder ook nog enne....pffffff.......maar voor de rest gaat het goed hoor......het word mooi weer....nou geniet jij maar dan.......ik heb geen tijd....whahahahahahahahha....xxx....

Bij Guusje Thuis zei

Leen jij maar lekker je inspiratie, ziet er weer gezellig uit en met het vooruitzicht dat ik even een heeeeeel lang weekend vrij ben en de zon blijft schijnen, vind ik pasen dit jaar bij voorbaat al geslaagd, met of zonder ei :-)

natuurlijk groen en doen zei

Heerlijke plaatjes heb je weer gevonden nog 5 workshops te gaan en dan ga ik ook van het zonnetje genieten

Zonnige dagen
groetjes bep

Home and Lifestyle zei

Heerlijke plaatjes, al heb ik het hier in huis vrij rustig wat Pasen betreft! Maar voor de paastafel kan ik altijd inspiratie gebruiken!

Lieve groet, Ingrid

Karin zei

SNELLE Paasdecoraties???!!! Heb je die gedecoreerde eieren gezien, 't zijn schatjes, maar die flans ik toch echt niet zomaar even in elkaar! Maar de plaatjes zijn stuk voor stuk snoepjes, bedankt voor het bijeen vergaren ;)

alma zei

Waar haal je het allemaal vandaan? Prachtig Lynda! Maar ben je er zelf ook al helemaal klaar voor! Je tuin in ieder geval wel ;)

Lieve groet
Alma

Mariette zei

Lieve Lynda,

Het opeet-paashaasje met rose strikje vond ik het leukste!
Maak er wat van na al je drukte en geniet van het mooie weer!

Liefs,

Mariette

Unknown zei

There are many ways to celebrate Easter... :-))))

I have three wishes:
1. a little chocolate
2. 1 or 2 sushis
3. a heavenly inspiration .....

GGLG
Tine

Carla zei

Vind het konijntje het leukst...wat een dropperdje.
Ik doe niet veel aan pasen hoor...moet 1ste paasdag werken en de 2de even langs mijn mams en thats it.
het lekkere weer...ja...daar kijk ik wel naar uit.
Geniet ervan!!

liefs Carla.

Claudia Leertouwer zei

Van alle markten thuis!

Nicole Claudia zei

Wauw... hoeveel maanden de tijd heb ik er voor... hahaha. Wat een ontzettend leuke en gezellige plaatjes en die eieren... zijn die ècht versierd?? Of komt dat zo uit de fabriek ploffen?

De jongste staat bij ons al in de houding om wat eieren aan te vallen met een kloddertje verf en een kilo versierstickers...

Groetjes, Collie

Bonjade zei

Oh chips...ik mag wel beginnen....al met al nog bijna geen paasdeco hier te bekennen....op mijn glazen pot na dan.....
Moet ik dit allemaal nog knutselen, bakken, in elkaar frutten etc.......?
Mag wel aan de gang.
FF

Tierlantijn zei

Het glaasje met kantje, hartje en touwtje.... LEUK!!!

Liefs!

Ger zei

..........Uuuuuh......moeilijk kiezen met zóveel vrolijks....
....uuuh....kan ik dat rode Engelse servies ffff bij je lenen voorals ik de tafel ga dekken voor de Paasbrunch;-)........
weer eens iets anders dan het eeuwige blauw bij mij;-)

Probeer ook even zo af en toe te rusten deze dagen anders loop je de Paashaas nog omver;-)

Groetjuuuuus!!
Ger

André en Inka. zei

Mooi,hoor allemaal en,de paastaart,.........mmmmmm

Pieternel zei

Leuk leuk leuk.......


Alvast Paasgroetjes Pieternel

marion anderson zei

hai lynda, wat leuk al die paasdecoraties, zelf doe ik er niets aan , ik heb nu dus een konijn in de pan, niet bewust gedaan hoor.
in engeland is iemand zo bedreven in het maken van cupcakes ( om daar even op terug te komen ) die heeft er nu een goedlopend bedrijfje in, leuk he? moest metten even aan jouw denken toen ik het zag, geniet ervan , fijne paasdagen liefs marion