Van A naar B.....

dinsdag 5 april 2011


"zakenvrouw"?
"businesswoman"?

NOG NIET.....
NOT YET....



eitje?

peanuts?


niet vergeten....
don't forget...


Noteren...
write down...


Opzoeken...
Look up...

rustig aan doen...
take it easy...


vitamientjes...
vitamins...

Maar eens....ééns.....kan ik jullie mijn "home" laten zien...mijn eigen website...homepage, mijn domein!:)
GEDULD....heb ik vandaag leren spellen...GE DULD!

But one day....óne day...I can show you my "home"....my website....homepage....my domain...
PATIENCE....learned to spell the word today...PA TIEN CE!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Tierlantijn zei

We hebben nog eventjes geduld..heel eventjes hoor!

Thuis bij Tjits zei

oke.. heel eventjes dan:))
succes!!!

lieve groetjes, Tjits

Marga zei

Hallo Lynda
.......we wachten......we wachten.
Wist je dat een derde van het leven uit wachten bestaat????
Fijne avond.
Groetjes Marga

It's me zei

Is ie nou nog niet af?????...eh geduld ??? wat is dat ?????....zuchhhhhttttt....liefs van mij....xxx...

Colinda en Jeroen zei

haha, leuke plaatjes.
Moeilijk he wachten, hebben wij op dit moment ook. Wachten op de uitslag van of het nieuwe winkelpand doorgaat. En ik zou dat liever vandaag nog weten dan morgen. Maar waarschijnlijk kan het nog wel langer duren.
Succes met je bedrijfje ben erg benieuwd.

liefs colinda

Nicole Claudia zei

Geduld??? Waar heb ik dat ook al weer gelaten... hahaha! Leuke foto's heb je erbij gezet...

Groetjes, Collie

Brabbels en Kiekjes zei

tsja wachten...
geduld is een schone zaak zegt men???
Maar dat duurt wel verdomde lang dan!
'-)

Liefs,

Tanja zei

Laat ze maar lekker kletsen hoor, ondernemer worden duurt altijd ff langer, wacht maar tot je gestart bent. Succes en heel veel geduld

Liefs
Tanja

André en Inka. zei

We wachten ,......xxx

Bianca zei

Nou, nog eventjes dan hoor !!!!! Geduld ??? Wat is dat ?....hi...hi......even duurt altijd veels te lang...voor mij.......Succes.
Lieve groetjes van Bianca xxx

Elisabeth zei

Ik ben redelijk geduldig uhh nou ja even dan haha ,Ben benieuwd hoor naar je website.Succes!!
Liefs Elisabeth

Juule zei

Nou..ik ben een week (of wat) buiten beeld en tadaaaaaaaaa... Lyn is geslaagd! Van harte harte harte! Ik zal vanaf nu weer helemaal bijblijven en zeker je site bezoeken en besnuffelen zodra die online is. TOP!!! Had ik je al gefeliciteerd? Nou van HARTE!!! *smaklinks *smakrechts*
knuffels
eef

Miss M zei

Je maakt ons wel nieuwsgierig meid! :-)

Karin zei

Hahaha die baby aan de muur geplakt, hilarisch! Geduld zeg je, ik heb heeeeeel veel geduld, tel rustig tot honderd, wacht het goede moment af, draai ondertussen een wasje of wat, zet een kopje koffie en ruim de rommel op en dat alles helemaal ZEN pom pom pom, maaruhhhh.....kan jij dat ook?! :) (Spannend!!!!!!!!!)