The day after....it's Easter!

zondag 24 april 2011

meiden, mannen, rest:).....ik val jullie nog één keer lastig met mijn muzikale voorkeur!
Gisteravond waren wij in heaven! Echt, supermegaspectaculairubergaafvetfabeltastisch!
Hárd(zó hard dat ik mezelf niet hoorde zingen, en dát deed ik toch écht uit volle borst...getuige het schorre gerasp dat ik nu voortbreng als ik wil praten ;)) maar heerlijk! Intens, opwindend, emotioneel, sensationeel...etc zal ik maar zeggen :)!
Kijk, je kunt hun muziek niet mooi vinden, je kunt van de zanger vinden dat ie niet de beste zanger is, je kunt het een bak herrie vinden.....I DON'T CARE! Mèn wat is die man muzikaal, en wat kan zijn maatje Dennis een partijtje rocken op zn "gitaartje"! En de energie die meer dan 2 uur aan 1 stuk van die lui afspat is zó aanstekelijk....DAAR hou ik van! Ik vindt de muziek overigens wél goed(duh) en vindt dat ie lekker zingt(DUUUHUUUHUUUH) en bel dol op zijn improviserend vermogen! Maar meest van al het feit dat ik me zooooooo heerlijk kan verliezen in elk nummer opnieuw.....LUISTER naar de teksten(als je dat nog niet deed).."in over my head but I'm standing"...."you've got to hold on"......"love over healing"...ik noem er maar een paar! Goed, ik heb hier nu even niet de intentie jullie te bekeren, probeer slechts een beetje uit te leggen wat ik bedoel;)!. Maar je moet het vóelen!!!!

Girls, it was EXCITING!!!!! Intens, sensational, emotional etc :)!
LOUD(I couldn't hear myself singing, and I DID that....no normal sound leaving my mouth today;))).
YOu can say what you want about this band(lot's has been said, negative things but I don't care;))) and I don't want to win you over, I just want to explain what I hear! Listen to some lyrics......."in over my head but I'm standing"...."love over healing"..."you've got to hold on"....
O how I can loose myseld in each and everyone of these songs!
These guys are pro's! They know what they are doing, they can make YOU feel it, they can tell the story;).
Enough now.....this is MY music;)!
Won't bother you after this with my bladiebla;)))
I was there.....and HAD THE TIME OF MY LIFE!!!



Ben Saunders in het voorprogramma(gaap)....en toen viel mn batterij uit!!
Ben Saunders performed before KANE (yawn)...and then my battery went DEAD!!!






Mijn ochtend begon vandaag met mn nieuwste aanwinst in de tuin! Het gesigneerde boek van Singles Only! De verhalen achter de band en hun songs!
Omdat het concert van gisteravond de eerste op de planning was en het binnen 4 uur uitverkocht was en daardoor de eerder twee erbij zijn gekomen(lees: wij waren de ECHTE fans;))), hebbenz e alléén gisteravond 300 boeken gesigneerd......en JAWEL!!! Ik heb de laatste!!!!

My mornign started with my newest book in the garden! It's the signed version of Singles Only, the story behind the band and their songs! Especially for last night (because this was the first concert planned, it was sold out within 4 hours and so the planned two more) they signed 300 books, and I took the last one home!!!!

Ik ben blij, en geniet na..en verder...

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Unknown zei

Tjonge heerlijk dat je zo een geweldige avond heb gehad!!
geniet van deze super zalige paasdagen met je mooie boek.
groetjes Kari

It's me zei

Heerlijk dat je zo hebt genoten !!..geniet maar lekker verder vandaag....liefs van mij....xxx...

Zara zei

Bepaalde nummers van Kane vind ik onwijs goed, maar het merendeel eigenlijk niet zo...
Dinand is een smakelijk hapje, alleen daarom al had ik graag met je mee willen gaan...
Heerlijk dat het zo supermegavetgaaf was!!!

Ambiente-nostalgia zei

Ik ben het met Zara eens.
Super dat je zo'n te gekke avond hebt gehad.

Lieve Groetjes Dorine

lia zei

Zo'n echte FAN, verdiend ook een gesigneerd boek.
Wat zul je er vaak in bladeren en weer even dat gevoel van gisteravond ervaren.
fijne dag
liefs Lia

Jolanda zei

Ik snap je helemaal hoor....en natuurlijk moet het hard! Wat een mooi boek, ik heb het niet gekocht maar dat komt misschien nog.
Inderdaad een mooi duo samen, in alle opzichten:)
Lekker nagenieten hoor, als ik de muziek aanzet ben ik weer even in AHOY!
Lieve groet

Claudia Leertouwer zei

Je hebt fans en fans, hier een berichtje van een megafan!!!

Nieneke zei

Haha...Jij? Jij, die ons nog één keer lastig gaat vallen met je muzikale voorkeur???? Daar geloof ik helemaal nix van! Maar van mij hoef je dat ook niet te beloven hoor!!!! Ik vind het helemaal leuk!

Juule zei

Heerlijk om te lezen dat je genoten hebt. Geniet lekker na en koester de herinnering.Enne..yep..je hebt me gemailed. Thanks! Nu kijken of ik het vol kan houden (er uberhaupt aan kan beginnen ;-)
Viel het mee of is het zwaar?
klem!
eef

ByIngeborg zei

Hai Lynda,

Hee wat leuk joh wat je gedaan hebt. Helemaal super ! Ik ben ook fan van KANE en inderdaad (zoals boven omschreven door Zara) een zeer mooie verschijning Dinand. Helemaal mee eens dus.
En wat een bikkel die man, 2 vrouwen in zn leven verloren en zoooo sterk zijn. Chapeau voor hem.
Super dat je een gesigneerd boek hebt.... ik ben jaloers!! Geniet van je Paasdgn, kan niet stuk met dit weer. Oh, ik hoor de muziek nu ook hierbij, .... koude rillingen. Groetjes weer.

Tierlantijn zei

Eén van de 300 gescoord!! Lucky you! Heerlijk om je enthousiastme te lezen!

Liefs! Ilona

Anita zei

Hahahah
super dat je een boek hebt weten te bemachtigen.
Wát een enthousiasme !!!
Héérlijk meid geniet nog even lekker na.
FIJNE PAASDAGEN
Lieve groetjes, Anita

Mariette zei

Lieve Lynda,

Ja hoor, je had het goed. Pelargonium is de botanische naam voor geranium en diegene die ik liet zien zijn Victoriaanse hybrids en echt bijzonder.
Jouw rockband KANE uit 'kikkerland' is mij natuurlijk totaal onbekend. Die is niet overgewaaid naar de USA. Maar het is vermakelijk hoe jij erin opgaat! Je lijkt wel opnieuw afgesteld te zijn op tienerjaren. Houden zo, niet opgeven!

Liefs,

Mariette

Madelief zei

Hoi Lynda,

Bedankt voor je verjaardagswensen voor mijn dochter en mij!! Leukt dat het concert van KANE zo'n succes was. Zelf ben ik er geen fan van, maar mijn broer wel. Die is net zo enthousiast over hun muziek als dat jij bent!

Een gezellige paasmaandag. Geniet van de zon!

Lieve groetjes van Madelief

Kat Ibáñez zei

Lynda you are a hard working woman!!!I´m catching up with all the posts I´ve missed from the last days!!!
Hey hey you went to an amazing concert!!!!Lucky girl!!! And you have pictures with the singer and...a signed book!!! Oooooohhhhhh!!!! I´m so happy for you!!!

Have a wonderful Easter Monday!!!! Dikke knuffel!!

Karin zei

Had 'ie ook niet nog even tijd om zijn handtekening op het een of andere lichaamsdeel te planten? Hahaha, ik zou denken dat je er van genoot en dan druk ik het nog voorzichtig uit ;)
Ooo en vandaag wederom SLIPPERTJESWEER!!!!

Anoniem zei

Jaaaaaaaaaaa, gevonden!!!

Jij enthousiast???? :-)))
Ennuhhh, batterij leeg!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahaha...een echte fan!! (sorry, kon t ff niet laten)...

Groeten van een mede fan....Edith dus.
wat vind je trouwens het mooiste nummer van ze??
'Mijn nummer' is Damn those eyes..dan kun je me opvegen...