Cheers!!

vrijdag 29 april 2011

Natúúrlijk, als liefhebber van tradities en ceremonieel....

Of course!!! Addicted to traditions and big ceremonials....






ben IK er klaar voor!!!
I am ready for it!!!!


En mocht er nog iemand onder jullie zijn die ook queen for a day wil zijn, ik heb vernomen dat er nog een kaartje voor de Toppers beschikbaar is(en een shirtje met opdruk;)), laat je horen!!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Martina zei

Would love to watch iot in style with you - having champagne and cupcakes! xx

Passione Helena zei

Ik zat al te wachten...
Hi, leuke post..ik zit natuurlijk ook voor de buis!

Ik werd al emotioneel toen ik de broers, in de auto voorbij zag komen. Wat voor een moeder zo bijzonder moet zijn. Hun moeder heeft dit niet meer mee mogen maken. Wat mist haar aanwezigheid daar vandaag!

Veel plezier met het kijken..enne niet teveel champagne en cupcakes hé;-)

Fijne dag!

Liefs Helena,

marion anderson zei

ook wij hebben natuurlijk de britse vlag uithangen nu, genieten....... liefs marion

Pieternel zei

Ik zal het vanavond op tv moeten bekijken, ben hard aan het werk.....

Maar ik zal er een glas of 2 op ze heffen vanavond.

Pieternel

Karin zei

Ze was prachtig!

Unknown zei

Ik vond het prachtig om te zien,heb toen diana trouwde ook gekeken :-)
Vond Kate er prachtig uitzien mooi maar toch eenvoud,echt prachtig!
Zoals ik als leek toch moest denken aan diana zal william daar ook vast bij stil gestaan hebben.
Kate heeft qua eenvoud veel van zijn moeder,lijkt me een leuk stel :-)

Bij Guusje Thuis zei

Van Toverland naar Grease naar de Toppers en als toetje van de week 'the royal wedding' ... jij reist wat af zeg :-)

Neem dus aan dat je oranje dress-to-impress ook al klaar ligt als je Lex en Max een handje gaat schudden?

It's me zei

Ohhh...Lynnnnnn wat ws het mooi !!...heb genoten !! liefs van mij.........fijne Koninginnedag !! ....XXX.....

Kat Ibáñez zei

Hi!!!!

Have I heard we are celebrating too and that there is champagne and cupcakes??? Here I am!!!!And I want to celebrate wearing those lovely sandals!!! But wait....where is the party dress??? Oh now I will need to go and buy one... :)))

Have a wonderful weekend sweet Lynda!!!!
Dikke knuffel en liefs!!

lia zei

Ik heb tussendoor even gekeken, en ze was prachtig. Echt koninklijk mooi.

fijne dag morgen
liefs Lia

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Doe mij maar koninginnedag gewoon hier in ons landje...dat gemierejeweetwel over "the kiss" manmanman...en dan ook nog een stel liplezers inhuren...foifoifoi...

;-))
Fijn weekend!
Groetjes Hilde

Huys 50 zei

Hai Lynda,jaaaa ook gekeken natuurlijk mmaaarrr uuhh ik vond het allemaal maar een beetje stijfjes,echt Engels dus,geen traantje of spoor van emotie,jammer....het mag toch wel met een klein knipoogje toch ?
Neee geef mij Wim en Max maar die zijn toch wel iets losser ik hou daar wel van.
Maar leuk om naar te kijken en nu maar wachten op het eerste Kateje of Williampje ook leuk..

groetjes
Dicky Marie.

Ger zei

Ook ik zat deze keer aan het kalkoog...
ik zag een mooie bruid en bruidegom,schattige bruidskinderen een lief bruidsboeketje......
....maar ik miste zoveel belangrijke momenten tijdens de plechtigheid van AL de camera's....wat 'n flut regie....of hadden die opdrachten ingefluisterd gekregen wat wel en niet de wereld over mocht...?

Weet je waar ik nog het meest van genoten heb...van Prins Harry!

Pak ff 'n slokje van de champagne....heb dorst van de frietjes op vrijdag;-)

Fijn weekend!!!
Lieve groetjes,Ger

Room Seventeen zei

Keep Calm Lynda.....Harry is still single ;-)))

Elisabeth zei

Zo even tuseen Bammetje koffie en douchen en blik op het beeldscherm .Leuk om heel even naar te kijken .Een mooi paar!
Fijn weekend.liefs Elisabeth

Zara zei

Ik heb genoten! Mee gezongen, mee gejankt, mee gezwaaid en mee gezoend... Pffft, het was prachtig!

Nieneke zei

Jah...ik hou ook zo van tradities en je feesten moet je vieren hè????? Ik heb vandaag genoten (en last gehad van irritante peuter tussendoor...) Net de kids weggebracht voor 2 nachtjes...Koninginnedag 2011 kan beginnen!!!!!!!

Bonjade zei

Oh heb ook even genoten voor de beeldbuis, was toch ziek vandaag dusse......;(
Maarre...er volgt toch op z'n minst nog wel een foto van jou en Willem of Maxima....?
Fijne avond
FF