Invitation!

vrijdag 22 april 2011

Uitnodiging voor 2011 "zomerse"Paasparty!!!
To the 2011 "summerisch"Easterparty!!















jeans en slippers zijn ook goed hoor;))
jeans and flipflops will also be just fine!!;))


Het enige dat ik geloof ik nog niet heb.....een tuin van het juiste formaat!!!:)
the only thing I don't have yet....a garden in the right size!!!:)

Zou het niet gewéldig zijn??
wouldn't it be great??

****************************************

Ondertussen smeer ik mijn gouden keeltje *kuch* alvast voor morgenavond.....KANE IN AHOY!!!!(hoe kom je van de 3J's naar KANE??;))
Meanwhile I do my vocal excersises to warm up my golden voice *cough* for tomorrownight...KANE in AHOY!(hust google the band if you want to know)

"fan"van het eerste uur(10jaar nu) met een hoogtepuntje twee jaar geleden....(je ziet meteen waarom dat lijnen toch wel nodig was;))
"fan"from the start(10years now), with a highlight about two years ago....(you can see why I needed to go on a diet;))




bleke bekkies door  late tijdstip(na concert, ik werkte backstage in the VIPLOUNGE:)) én flitslicht
pale faces because of the time (middle of the night after concert, I worked backstage) and flashlight!

PARTY PARTY PARTY!!!

Liefs
Lynda

Leave a Comment

alma zei

Eerste of tweede Paasdag? Ik kom gezellig hoor;)
Wow....jij boft samen met die kanjer van Kane op de foto! Heel veel plezier in Ahoy! Bofferd!

Hele gezellige Paasdagen!

Lieve groet
Alma

Pink Princess zei

Mag ik dan die jurk en die schoenen van Sarah J.P. aan?? PLEASE?????

KAne YESSSSSSS erg goed :)

Bonjade zei

Ho ho...stop wacht nog even, ik kom eraan hoor, maar moet effe rijden dusse nog niet beginnen anders mis ik alles.....
Oh en die cupcakes....enne...komt Dinand nu als VIP gast bij jou....;0) maak me gek, maak me gek.
HAKKEN UIT DE KAST, SCHOUDERVULLINGEN IN, BROEK WEER HOOG ONDER DE OKSELS EN LET'S PARTY!!!
FF

It's me zei

Nou ja kijk haar staan met Dinand !! te gek meis !!!...enne hoelaat en wanneer?? vertellll..ik kom eraan.........liefs liefs van mij...geniet !! van een heerlijk paasweekend !! liefs van mij....xxx...

Anoniem zei

What a great post & great music. Have a lovely Easter ~ xox Alexandra

Gianly zei

Buona Pasqua!

Bij Guusje Thuis zei

Met Dennis en Dinand op de foto's, hoe cool is dat dan. Geniet ervan daar bij de mannen on stage enne ik neem aan dat de uitnodiging voor je paasfeest in mijn mailbox zit :-). Groetjes en een keifijn paasweekend!

Margot zei

Jij..superbofkont, alhoewel dat nu dus "kontje"is hè..
Fijne paasdagen meis..en als jij het zo komt aankleden, mag je onze tuin lenen hoor...maar dan willen wij er wel bij zijn.
Paasknuf, Margot en ook eentje aan Dinand hoor..lekker...

THE BLACK BARN zei

KANE DAAR HOU IK VAN!!

FIJNE PASEN,

MIRANDA

Tanja zei

Heerlijk dat feestje bij jou, heb je mijn mailadres anders geef ik je het ff. Wens je heel veel plezier bij Kane al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik geen fan ben van de muziek maar Dinand is wel een leuke vent om te zien.
En ik vind je er wel leuk uitzien op de foto, krijg helemaal niet het gevoel van zo die moest echt lijnen.
Hele fijne dagen Lynda, geniet van alles om je heen en van je vrije dagen!

Liefs
Tanja

Home is where the heart is zei

hier nog een Kanefan. Veel plezier en een goed paasweekend

lieve groet

Inge zei

Heb t ff met mn schat over gehad en we komen 2e paasdag...tegen 12 uur zijn we er!!
Tuin is prima!! Passen wij wel in..

Tot Maandag!!
Toei!

Juule zei

Leen je de tuin van de buren er toch ff bij..;-)
Vinden hun vast ook heel gezellig.
Dus hoelaat? en gaan we eitjes zoeken? ja ja ??

geniet van je concert en de paas!

groetjes
eef

Huys 50 zei

Zeggggggg Bokont jij !!!!! haha..
Lekker ding hé die Dinand,ppoeehhh....jaja..nou !! ooohhhh hahahaaa.
Wij oude tuttebellen toch ook..
en uuhhh dat feestje,best gaaf zou dat zijn..
Geniet van de Paasdagen Lynda !!!!!

toedelsss
Dicky Marie

Huys 50 zei

Heeeeee ik bedoel BOFKONT hé !!! foutje

groetjes
Dicky Marie

Elisabeth zei

Gezellig lief leuk lekker .Een geniet post.En heeeeel veel plezier morgen en de rest van het weekend
Liefs Elisabeth

Antonia zei

Kunnen wij er met z'n viertjes ook nog bij :-) Veel plezier bij Kane en natuurlijk ook supergezellige zonnige Paasdagen gewenst! Groetjes Anja

Nieneke zei

Ziet er heerlijk uit die zomer-feest plaatjes!! Moodbord van je vorige post ook trouwens....En kane en de 3 J's lijkt me een prima combi!

Rozmeen zei

haha nou ikben van de partij hoor.. haha
Super leuke foto! Hele fijne feestdagen.
Liefs,
Rozmeen

Corine(THUIS) zei

Mijn dochter was er donderdagavond..ik ben gebombardeerd met heel enthousiaste sms-jes van hoe gaaf het was...
veel plezier! Groeten, Corine(THUIS)

Unknown zei

Ik heb de tuin dussss... 1e of 2e paasdag?
Oja, met zwembad maar dan nog wel vol met kikkers (wordt aan gewerkt op 2e paasdag... streven is om met pinksteren te zwemmen, maar met dit weer zeg ik: eerder!!!)
En wat gaaf dat je weer naar Kane gaat, Have Fun!!!
Bedankt voor je reactie, ik kan alleen maar zeggen op wat jij zei: Amen!
Thanks, Lyn en enjoy de pasen!

Liefs,
Monique

Jeanette zei

Ik kom graag bij je langs, lijkt me heel gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek, lijkt mij zo en het weer werkt sowieso mee.

groet,
Jeanette

lia zei

Oh, je gaat naar Kane... Leuk, gaaf, geweldig...... En alvast héél veel plezier.
Enne zo'n feestje zou geweldig zijn.

Ook nog hele fijne paasdagen
Liefs Lia

Splashes of Pink and Mint zei

Ik kom, ik kom eraan!!!!! Wauw dat zou toch gaaf zijn zo'n paasparty! Dan wil ik natuurlijk wel SJP's outfit aan!
Fijne dagen!

Een sneller kloppend hart zei

Have fun Lynda!!

x Veronique

Unknown zei

I hope, you'll have a fantastic party. I would like to be there or there ... :-)

I wish you a dreamly weekend and Happy Easter!

Hugs
Tine

Claudia Leertouwer zei

Gisteren feestje hier in de tuin, vanmiddag bij mijn vriendin en vanavond bij mijn zus. Ik feest lekker met je mee!