Neerlands hoop.....

vrijdag 29 april 2011

viert toch wel hoogtij op Koninginnedag!
Ondanks,  alle nare dingen die er gebeuren op "dees aard",
alle kritiek die we met zn allen vooral op elkaar hebben, de sceptici die al jarenlang gillen dat we toch vooral van die "poppenkast"af moeten.....IK ben er(zoals eerder al gezegd) dól op! Tradities...... en dít.....is er toch wel zoéén..
Jong en oud, arm en rijk, welke roots dan ook, wij vieren....
Koninginnedag!

Dutch Hope thrives on "queensday"(april 30. Holland celebrates our Queens birthday. Her birthday is in January, but our former queens(queenmum...are you still with me??:)) birthday was on April 30. and as a tribute to her, we keep on celebrating Queensday on April 30.)
Despite, all horrible things happening in this "crazy world", all critisism we all have on each other, and all skeptics, shouting for years now that we need to "get rid of this puppetshow".....I love it! Again...traditions!! And thís...Queensday.....is special! Young and old, rich and poor, doesn't matter where you were born, we celebrate...
Queensday!







Welkom in ons mooie Limburg Majesteit!(geen paniek, geen knuffelfoto van mij met Bea in mn volgende post;))
Welcome to our beautiful province Majesty!(the royal family visits a different city every year and this year it's a city in my province, don't worry, you won't see me and her hugging in my next post;))



Ik wens jullie allemaal een beregezellige Koninginnedag! ORANJE BOVEN! HOEZEE!:)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Karin zei

*staat in de houding met hand op het hart* FIJNE DAG :))

Inge zei

Jullie ook een fijne dag, wij hebben Trix en familie ook al eens in ons mooie dorp mogen begroeten...

Toei!

It's me zei

Geniet van een heerlijke oranje dag !!!...niet teveel tompoucen eten....en cupcakes.......whahahahhahah!!....yak.... xxx....

Unknown zei

Ach Lynda, ich zelebriere täglich meinen persönlichen Queensday :-))))

GGLG
Tine

In den Uylenbal zei

H die Lynda, je wordt bedankt . . . hoor opeens die muziek keihard uit mijn boxen galmen. Ja, en wat doe je dan . . . je springt op en legt je rechterhand op je hart. Zeg maar als een soort reflex, nou dat opspringen ging nog wel maar ik vergat even, uit liefde voor ons aller Vaderland, dat mijn arm nogal pijnlijk is en niet echt wil meewerken. Dus met een strak gezicht, rechtop maar . . . au au au ! Voel me weer Oranje, Banje (Bont)en BLEU !! Fijne dag, liefs & greetz, Lejo

Claudia Leertouwer zei

Ik kan mijn dag niet beter beginnen dan met jouw post!

Pink Princess zei

JA hoor, ben Nederlands genoeg om trots te zijn op "onze" koningin ")

Hele fijne dag allemaal.

Miss M zei

Yo! En haar post is weer oranje!!!

Fijn Koninginnedag!

Liefs, Marjolijn.

Diana zei

Oranje Boooooven, Oranje Booooooooven.....enfin, U weet hoe het verder gaat.... Veuls plezier vandaag!

Verena zei

Lynda, happy Queensday! I love the orange Cupcakes!

Have a wonderful weekend and I´m so excited that you entered my Giveaway!!! Good Luck to you!

Hug´s,
Verena

Eline Du Mongh Photography zei

Hopelijk heb je er kunnen van genieten !!!

Kan je mij is vertellen welk dieet je volgt?
Moet namelijk ook nog 15 kilo kwijt geraken, maar heb al van alles geprobeerd, en tot 5 kilo lukt dat goed maar daarna.

Groetjes
Eline DM*