En nu?...And now?

maandag 4 april 2011

Domeinnaam registreren V
Startersdags KvK opzoeken V
Visitekaartjes bestellen V
Kantoorartikelen V
Materialen controleren V
Site's van collega's bekijken V
Eigen website bouwen......uhm.........*slik*
Op zoek naar hulp bij bouwen website VVV

Register domain V
Look up Startersday at Chamber of commerce V
Order business cards V
Office supplies V
Check materials V
Visit site's of colleagues V
Build own website.....uhm....*swallow*
Looking for help with building website VVV


Dromen over een thuiswerkplek....V ;)
Dreaming about a homeoffice...V ;)











foto's uit bovenstaand boek
pictures from the book above

Tot die tijd zit ik met alle plezier aan de eettafel en heb mn eigen hoekje...dat is ook wat toch?;)
Untill then, I'm happy with my little corner of the diningtable;)) that's a start isn't it?;)



Om aan te tonen dat styling niet altijd uur hoeft te zijn...bovenstaand kussen komt van....A.ction:) en ik vindt 'm leuk!
(puubster vroeg zich hardop af of we soms ineens Hippies geworden zijn, met dat stomme kussen.....:))

To prove to you that styling doesn't always have to be about expensive stuff....the pillow comes from a cheap shop, I payed 1,99 euro(I don't think that's even a dollar;)) and I like it!
(our teenage dramaqueen asked herseld out loud if we have become hippies with the stupid pillow :)).

Liefs, en dankjullienogsteedvreselijkwel voor alle lieve reacties!
En.....Margot...de lieverd...


smak!
Wat enorm leuk en lief van je!!!! Als een kind zo blij, met chocola....die wel even dicht gaat blijven...wéér zoiets raars;)...tot een later moment....speciáál moment.....ik denk over een kilootje of tien!!!!(moet ik 'm wel verstoppen anders hebben de wolven 'm al verslonden;)!

Thanks for all your sweet comments, the box of chocolates and card I got from Margot...the sweetheart!!!!! I'm gonna save it up until later....a special moment....maybe in about ten kilo's;). I have to hide it by the way, otherwise the wolves will find it and eat it;))


Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Ohhh...dit ziet er professionneel uit, maar je hebt je diploma natuurlijk ook niet voor niets gehaald!

Heel veel succes!! Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Mooi kaartje, en heerlijk toch al die toekomstmuziek! Geniet, maar dat doe je al:)
Liefs Petra

Zara zei

Beetje laat (ik was er niet) maar toch als nog: van harte gefeliciteerd!!!
Komt helemaal goed met je eigen zaak en straks stromen de opdrachten binnen... Heerlijk voor je zeg!
You go Girl!!!

It's me zei

Ik wilde net vragen of je bij ons wil komen stylen....maarre nu dat ik dat kussen zie !!!....pompidompidommmmmmm.......xxx

Corine(THUIS) zei

Het echte werk gaat nu pas beginnen hè?! Of dacht jij dat dat studeren al een hele brok was??? Pff maak je borst maar nat :)
En eerlijk waar, ik vind dat puubster gelijk heeft..dat kussens is wel retro, of simpel gezegd ouderwets..
Maar een goed stylist laat de smaak van de klant voor gaan, dus Ria....
Groeten, Corine(THUIS)

Inge zei

Kump good Lynda, als ik zie met welk een enthousiasme je je berichtjes schrijft en je blog gestijld hebt!

Claudia Leertouwer zei

Wat heerlijk dat je je diploma gehaald hebt, gefeliciteerd meid. Op naar je eerste opdracht!!!

Thuis bij Tjits zei

je eigen werkplek.. wow wat een plaatjes.. maar denk maar zo hoe meer opdrachten je krijgt hoe eerder deze droom werkelijkheid wordt:)))
SUCCES!!!!

lieve groetjes, Tjits

Tanja zei

Ja nu gaat het echt beginnen, leuk hoor, geniet er maar lekker van, ach joh die website die kun jij ook vast zelf heel goed bouwen. Dat is heel erg leuk om te doen.
Trouwens ben wel heel erg benieuwd naar de naam van je bedrijfje.
Of mogen wij iets bedenken ;-)

Liefs
Tanja

Colinda en Jeroen zei

Leuke vooruitzichten heb je allemaal lynda.
Ik ben erg benieuwd na al je styling projecten.
En natuurlijk na je website.

liefs colinda

ilse-bels zei

Ik ben een ietsiepietsiewietsie laat, maarrrrr: SMAK-SMAK-SMAKKERDESMAK!!! Een paar hartelijke beezekes van hieruit & een dikke, DIKKE proficiat!!!! En suc6 met àl je verdere plannen!!!
Groetjes, Ilsebels

Floor zei

Leuk !!!!!! YOU CAN DO IT !!!!!!
XXX

Pieternel zei

Nou Meid,

Aan de slag, het echte werk kan beginnen.

Pieternel

lia zei

Mijn huis is gestyled door HIS..)
Ja, klinkt goed. En ziet er ook professioneel uit.
Leuk....
liefs Lia

Sonja zei

Check check dubbel-check.. komt helemaal goed hoor. Leuk visitekaartje trouwens!..

Groetjes, Sonja

Miranda | Taxx Life Blog zei

Wauw, heel erg stoer hoor. Je kaartjes zien er in ieder geval super uit! SUCCES!

Sandra zei

Oh Lynda, nog van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma! En nu ga je de stap wagen met het opzetten van je eigen bedrijfje? Top! Ik wens je veel succes! En de naam? HIS bij her, ik vind hem goed!

hokje zei

Dat gaat helemaal goedkomen, aan je plannen zal het niet liggen ;) Je kaartje is in ieder geval erg mooi...

Fijne avond,
Miranda

Judith zei

Nah... heb ik helemaal gemist dat je dat diploma in je pocket hebt; GEFELICITEERD!!!
En succes met alle voorbereidingen op je business, lieve groetjes Juth

Elisabeth zei

Dat word erg veel regelen de komende tijd ,spannend weer .Maar het komt allemaal goed en daar twijfel ik niet aan hoor.Maar uhhh tja dat kussen !!.Succes verder met alles
Liefs Elisabeth

Room Seventeen zei

Van harte Lynda! Zie ik daar al een visitekaartje! Mooi zeg! Heel veel succes met alle voorbereidingen.

Mayflower zei

Wat ziet je visitekaartje er mooi uit Lynda en nu al het regelwerk en dat is heel wat pfff....ik weet het nog van de tijd dat manlief voor zichzelf begon, maar ik vond het ook superleuk om te doen.....ik ben hier nl. de regeltante hihi.
Ohhh....en voor je het weet stromen de opdrachten binnen en dan komt het met die eigen werkplek wel goed.
Wat een lieverd is Margot, wat ben je lekker verwend....ik wil het zolang ook wel voor je bewaren hoor haha.
Fijne avond en liefs, Mea

alma zei

Ben ik een weekje uit de running ....mis ik toch weer van alles! PROFICIAT met je diploma! Super!! En wat ga je het professioneel aanpakken!! Helemaal top!

Lieve groet en een dikke smakkerd!
Alma

Margot zei

Met liefde hè....!!!
Mooi visitekaartje trouwens.
Enne, chocolaatjes kun je ook uitdelen hoor...aan je nieuwe klanten bijvoorbeeld...
Tip van Flip...gratis en voor nix...
Knuf, Margot

Jolanda zei

Dat ziet er top uit, mooi visitekaartje! Dat gaat helemaal goed komen, lieve groetjes

Carla zei

Yep...als je dat diploma dan hebt, moet je er ook wat mee hè!!
Serieuze plannen allemaal....gaaf hoor!!
En die chocolade....hmmmm.....sterkte met dicht laten ((-;

liefs Carla.

Karin zei

Je droomt in ieder geval groot, dat kan ik wel waarderen ;) Goh die Got, wat een schatje is dat toch!

Marieke Reintjes zei

Wow,..je hebt wel een erg mooi visitekaarje al,...de rest qua vooebreidingen, succes, erg leuk om mee bezig te zijn !!!
Groetjes Marieke

MOODZ zei

Ziet er goed uit!!
HIS Helemaal In Stijl (ook leuk toch?) hihi ps.Welke opleiding van de opleidingen heb je gedaan?
ik weet niet of je al eens van CRISP heb gehoord is een soort belangen vereniging voor zelfstandige stylisten....kan je misschien wat mee...succes!!
liefs,
Tamara

verftechnieken zei

Hee Gefeliciteerd!! Had ik even helemaal gemist. De laatste tijd zo waanzinnig druk dat ik nauwelijks aan bloglezen toekom. Niet leuk.
Hoewel; lekker een weekend Parijs gehad whaha (ivm verjaardag). Dus mag niet klagen. Maar vanochtend deed ik wat achterstallig leeswerk en zag hier opeens allemaal vlaaien en gekeuvel over diploma's en werkplekken e.d. voorbijkomen. wtf? Leuk leuk leuk! Heel knap van je, dat sowieso, maar vooral heerlijk voor je!

Nicole Claudia zei

Ooo, helemaal echie!!! En die werkplekken... zwijmel, zwijmel... wauw... willikookwel!! Hahaha.

Groetjes, Collie

Rumour has it zei

Dikke proficiat, Lynda!! Elk diploma is mooi meegenomen in het leven :)
Je Feeling Wonen is onderweg, gisteren gepost... Have fun with it.
Zonnige groet uit de Far West,
Marjolijn

Muisje zei

Je hebt volgens mij genoeg inspiratie.

Groeten Herma

André en Inka. zei

Super,ontzettende leuke/spannende tijd,erg leuk om te doen allemaal,een tip (misschien overbodig)noteer alle tijd die je voor je zaak maakt in een agenda er kan later nog eens naar gevraagd worden,xxx

Tierlantijn zei

Lynda gaat LOS! Super!

Liefs!

Unknown zei

check..check dubbel check :-)
Als je hulp nodig hebt voor een web site trek maar aan de bel :-)
Maar het lukt je vast ,leuk toch al die voorbereidingen ;-)
Succes hoorrrrrrrr

Brabbels en Kiekjes zei

Onwijs gaaf je huisstijl!
Vind het helemaal bij jou passen, voor zover ik dat kan beoordelen dan he?!
Ga je ook genieten van de voorbereidingen, ook dat is zeker de moeite waard!
Ik vind je STOER!

Liefs,