Pink....again...still????

donderdag 14 april 2011

Met een paar uurtjes Maastricht met Lief in het vooruitzicht, moet alles vandaag natuurlijk "af":).
Dus alle HH klusjes met de "Fransche"slag uitgevoerd, boodschappen binnen en ik weet óók al wat ik morgen aan wil doen :). Nah....zo gaat ie lekker toch?
Gisteren "moest"ik ineens nu dan toch éin de lijk die slaapkamermuur een kleur geven, iets dat net als zoveel andere klussen hier al een tijdje lag.....weer omdat...juist manlief "het nog niet weet".:) Schat van een man, dat hebben jullie de laatste posten wel kunnen zien maar sóms moet je hem een beetje duwen in de bedoelde richting:). EN dus.....
de slaapkamer wás helemaal wit, vindt IK mooi(lekker rustig) maar Lief vond het te steriel en kil enzo....dus "warmte"moest er komen...*kuch*.
Nou ben ik nogal van de grijze tinten en manlief neigt stiekem naar bruin, je snapt, ik héb geduwd!!! De kleur die IK in gedachten had omschreven als "grijze tint met zanderig vleugje"....et voilá...het werkte! Bij thuiskomst mét emmer verf heb ik het er maar meteen opgekwast....*grijns*....schoorvoetend(nee hoor;)) gaf hij toe dat het toch wel érg mooi was en perfect bij de vloer pastte:)....have a little faith dearest!!!;)
En nu...als de brandweer met de stofzuiger door het huis, laat ik jullie meteen even zien waar mijn titel op slaat en een klein stukje van de voortuin, niet de mooiste foto's, maar het moest even zo om duidelijk te maken dat ik een "boodschap"maakte:)......

Looking forward to a few hours Maastricht tomorrow with my sweetheart, all the householdtasks have to be ready NOW...
So with some French flair(here and there;)) I did what I had to do, did groceryshopping AND do I know what I want to wear tomorrow! HA.....sounds gooed doesn't it;))
Yesterday I just "had"to paint that bedroomwall that has been waiting for ages(like most jobs around here....;)) for some color! Because of - and here we go again- my hubby....remember...he can't make up his mind sometime...uhm...soon;)...I had to "help"a little.....
Our bedroom was completely white, and I loved it, the peace and atmosphere, but he thought it was cold and sterile....he wanted something more "warm"...so....we bought paint in a (as I decribed to hem;)) greyischsandcolor:D....I'm a greylover, he wanted something brown *cough*.....NOTHING in our house is brown.....and I don't feel happy wiht brown, so we "compromissed;)))).
Coming home I decided to start painting right away(just in case;)), and he had to admit hesitantly that it looked great, and matched the floor PERFECTLY....*sigh*....have a little faith my love;)).
And now...like the firebrigade(that's a Dutch way of saying in a hurry;)) going round the house with my hover....showing you what my title is all about and showing you a tiny bit of our frontgarden...not the most wonderfull photo but I wanted to show you I had a message:)



sfeerfoto's van de slaapkamermuur
some pictures to get an idea from the bedroomwall

wat snelle kiekjes binnen...
some quick photo's inside...






ook meer roze buiten...
also some more pink outside...


een half hart, de rest van het hart ligt zogenaam binnen...:)
the half of a heart, the rest of the heart you can find inside


laatste roze uitzicht van binnen naar buiten!
last pink view looking outside!


En nog even over gisteren, JA dat was ik écht zelf(ga maar niet zeggen hoeveel kilo er nog teveel aanzitten he na al die lieve complimenten ;)), DANKJULLIE WEL....X), en ik beloof dat ik wat ga bedenken om m'n testpanel uit te breiden.......:)

About yesterday, YES, that was really me(not gonna tell now how much kg's still HAVE to go after all those lovely compliments!! THANK YOU....X) and I promiss to think about a way to enlarge my testpanel....:)

Liefs liefs liehiefsssss!

Lynda

Leave a Comment

Floor zei

nou nou zoveel kilos kunnen er niet meer aanzitten !

Floor zei

FRIENDS muziek toch ??? voel me helemaal thuis hier lalalalaaaaaa was mijn lievelingsmuziek !

Samira // Spraak-Water zei

Leuk bedacht dat hart :)

Dat heb ik ook al wel geleerd na 1,5 jaar samenwonen wat je wilt zo vertalen dat manlief denkt dat die het ook wilt :P Of gewoon je schattigste gezichtje opzetten natuurlijk..

Alvast heel veel plezier morgen, Groetjes Samira

Petra zei

Heeel snel, ik moet nog m'n nagels, m'n haar, m'n lingerie, gasten ophalen van Hato enz enz. Ik lees op het moment bijna niet meer..... maar zaterdag is de dag, dan stort ik waarschijnlijk van moeheid in om 10 uur :))))

Heerlijk ik heb er zin in.

Volgende week foto's. Je slaapkamermuur is prachtig, je tuin met het hart half binnen vind ik heel mooi bedacht.

Een heel fijn weekend en tot snel!

"smak" liefs Petra

Pieternel zei

Nou ja, had een heel neergezet en hij is weg.
En ja dan komt de ouderdom boven. Ik weet dan niet meer helemaal wat ik allemaal gezegd heb.

Maar je vaasjes wit met roosjes zijn heel leuk.

Groetjes Pieternel

Karin zei

Natuurlijk is die kleur helemaal mooi en past het perfect bij de vloer, hij heeft per slot van rekening te maken met een GEDIPLOMEERD styliste. Hij moet er nog een beetje aan wennen, komt vast goed ;)
Kunnen vast niet zo heel veel kilo's meer zijn, een cupcake moet nog wel wat rondingen over houden toch.

Elisabeth zei

Mooi je slaapkamer muur,ik ben er nog niet uit haha En je tuin word helemaal leuk .En roze bloemen he ,heerlijk .Het was weer genieten hier.
Liefs Elisabeth

Diana zei

Sorry, maar ik moet altijd zo enorm lachen over de manier waarop jij iedere keer jouw zin krijgt.
Die kilo's...Lyn...ik wacht op een verklarend mailtje (eentje met tekst en uitleg graag, zodat ik maandag kan beginnen)
En dat roze...is dat een terugval in oude gewoonten??? ;)

Muisje zei

Fijne dag morgen.
En wat een leuke foto's.

Groeten Herma

Stina zei

he ga jij nog meer afvallen, niet doen joh je bent niks te dik!!!

en een hele fijne dag morgen geniet ervan, en wat een hele mooie foto's Lynda...

liefs Stina

Jeanette zei

Wat een mooie foto's van de bloemen. Lief hoor rozen met gipskruid.

Veel plezier in Maastricht.

Groet,
Jeanette

G-STYLE zei

Hoi Lynda,

ik vind de kleur op je slaapkamermuren erg mooi geworden (nu nog even een paar overzichtsfoto's he ! )

En je tuin wordt ook al erg mooi , je zit wel vol plannen , de achtertuin moet er ook nog aan geloven,begrijp ik .....heerlijk om van die leuke plannen te hebben, daar zitten wij vrouwen nooit zonder ...arme mannen( maar niet echt )

Succes met alles enne de foto's van jou zelf zagen er goed uit hoor , net een tiener joh .
Ik ben ook bezig , via de dietiste , moet echt 10 kilo kwijt en dan zit ik nog niet op mijn ideaalgewicht .....pffff

Nou , fijne avond , hartelijke groet Gea

Colinda en Jeroen zei

Slim van je om het zo te draaien dat je het toch voor elkaar weet te krijgen.
Je muur heeft een mooie kleur gekregen.

liefs colinda

Jolanda zei

Mooie kleur grijs met tikje bruin:) Vrouwenlogica...mannen moeten altijd even wennen aan dingen en langzaam worden voorbereid. En waar zitten die kilo's nog?!
Succes ermee, lieve groet

Thuis bij Tjits zei

haha jij weet hoe je met mannen om moet gaan;) dat heb je goed aangepakt en het heeft ook heel goed uitgepakt:)
veel plezier in maastricht en vergeet niet te genieten van een dik stuk limburgse vlaai, die kun je jij er nu echt wel bij hebben:))

lieve groetjes, Tjits

Kom Achterom zei

Ik hou wel van je franse slag!!! hihi prachtig zeg je muur!!
fijn weekend
staat het pjetje er al?
Yolanda

Home is where the heart is zei

mooie foto's weer!!! Heel fijn weekend
liefs Brigitte

Nieneke zei

Geniet van je uitje!!! En die cupcakes...ik zeg ..petje af!

It's me zei

Hoor ik daar testpanel....kuchhh......geen pakketje gehad vandaag........hmmmmmmm...ik wil wel test test test .......leuk !! Maastricht!! veel plezier morgen....enne.....heb alle vertrouwen in de slaapkamer.....jij met diploma!!...je kan het....liefs liefs Ria....xxx...

Mayflower zei

Wat een mooie kleur op je slaapkamer muur en wat fijn dat manlief het toch heel mooi vind.
Wat mooi al die roze tinten, ik vind de paaseieren met bloemen gevuld echt prachtig en volgens mij ben je al behoorlijk op je streefgewicht.
Wens je veel plezier in Maastricht.
Lieve groet, Mea

Daydream Living zei

Hi Lynda,
mooie kleur hoor, goed gekozen! Bedankt voor het plaatsen van mijn give away, enne, ik was al een paar keer langs gekomen, met je diploma en je super naam (his, made by her, echt goed gekozen!), ik kom graag hier want je bent echt grappig! Veel plezier in Maastricht,
Maureen x

lia zei

Haha, ja wij vrouwen kunnen dat heel goed. Heel tactvol jouw keuze de zijne maken.
En leuk dat halve hart.

liefs Lia

Gustaviana zei

ooo meid heel veel plezier misschien komen we elkaar nog tegen op de markt hahahahaha mooie foto's ook de post ervoor ... ik vraag me af wat je zit te klagen je ziet er toch super uit !!!! xx

Unknown zei

He meid dat heb je weer eens ff slim opgelost hahaha.
Dat leer je wel he,dingen (voorzichtig)doordrukken hihi.
De muur is de juiste (ahum bruin tint)
Gezellig al dat roseeeeeeeee in de tuin!
fijne dag groetjesssss

Corine(THUIS) zei

Hier ook een man die als ik iets opper, 'het niet goed weet', maar als we dan in goed overleg toch mijn plan volgen, ziet ie dat het heel mooi is :))
Have fun in Maastricht!
Groeten, Corine(THUIS)

Rozmeen zei

Mooie fotos Lynda..veel plezier morgen en geniet van de kilos die je al kwijt bent :-))

Liefs en een fijn weekend,
Rozmeen

Manon zei

Grijs rules! Ik heb het boven én beneden. Grijs met een vleugje beige.

ByIngeborg zei

Hai Lynda,

Wat een leuk verhaal vertel je ons.... heel herkenbaar. About die mannen bedoel ik dan, hah!
Mooie kleur hoor op je muur, helemaal top. Grijs altijd goed en sfeervol, warm en basic.
Leuk ook je rose erbij. Ik heb momenteel ook weer pink en poederrose in huis. Toch wel weer fris en zomers ook toch? Geniet in het Zuiden. lekker hoor even weg !
Groetjes van Ingeborg

Pierelantijntjes zei

Mooie kleur Lynda. En het roze ook trouwens ;-)
Gezellig zo.
Heel fijn weekend,
lieve groet van Ester

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Hi sweet Lynda!
I always love coming and visiting your beautiful blog!
I'm so sorry I have been a little absent lately, such a busy time for me with the kids. Hope you are doing well!
lots of love
Kristin