OE OE OE........HONEY!!!!!

woensdag 27 april 2011

Ik zeg LUNAPARK......ik laat ROZE zien......en dan nóg zeggen jullie dat ik vaag en warrig ben???? TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.....;)...kom .....ik neem je even mee! Leuk tripje.....althans...IK vindt het leuk...:)
Schop je schoenen maar alvast uit.....

I say LUNAPARC....I show PINK.......and STILL you guys say I'm being vague and talking in riddles???? TSSSSSSSSSSSSSSSSSS...;)....come, Ill take you with me!! Little trip, will be fun, well...that's what I think;))
You can start with kicking of your shoes....


rinkelt het belletje al??
ring any bell??
*
*
*
*
*
*
*











snappie???
got it???

Liefs
Lynda

zwanger??? ik ben aan het LIJNEN!!!!!;)

Pregnant??? I'm on a diet!!!!!;)

**ik hoor net dat ik iemand(MARGOT) heel erg blij heb gemaakt met dit logje.....eens kijken of ik óók naar PARIS ga ;)))))))))ONDERONSJE

Leave a Comment

It's me zei

Tssssssssssssssssss.........snap erweer niks van.....weekje vrij en ze zitten gelijk op een onbegrijpbare roze wolk....tssssss....ik ga belangrijker dingen doen nu....werken !!!......tssssssss........

It's me zei

xxx.....

Karin zei

O jee, laat zusje deze post maar niet zien! (haar bijnaam op de middelbare school was olijfje en ze was totaly into John!!!)
Sssst dat heb je niet van mij hoor....kedinkediedinkedong :))

Ambiente-nostalgia zei

Ooooohhhh!!! Ik was smoorverliefd op hem :)
En als ik hem nu zie denk hoe kon ik daar zooo verliefd op zijn. Maarja, liefde maakt blind, dat blijkt wel weer.

Geniet van je "Grease" moment.

Fijne vakantie,
Groetjes Dorine

Diana zei

I know!! I know!! Door al die kilo's die je kwijt bent, heb je een tweede persoonlijkheid ontwikkeld, en vanaf nu ga je door het leven als Sandy?!?!?!?!

Diana zei

En dat is dan allemaal de schuld van dat Lunapark!?!?!?!?!?

Ricette low carb zei

ahahahah super leuk gedaan Linda!!!!
Heel creatief e ja op deze mannier weet je wel de spanning vast te houden, veel liefs Barbara.
P.S. ik heb deze keer mijn post niet in het nederlads geschreven alleen italiaans anders werd het veel te lang, dus als je kijkt even de Google Translate op de rechtse kant XXX

katja-Mariska zei

Ohh Yeahh... hopelessly devoted to....pink.
XXX

Bonjade zei

Yep waar is de brillantine........of hoe je het ook schrijft......heb weer het één en ander gemist hier zie ik en nu snap ik natuurlijk weer de qlou (hoe schrijf je dit nu weer?) maar ik zie wel dat de petticoat (hoe schrijf je dat) uit de kast mag...zijn schoudervullingen ook toegestaan.....?
FF

Kat Ibáñez zei

Hey pink girl!!! I see love is in the air, and this is sooooo great!!!! Sandy and you share the same energy and passion for life, and you know what they say “Nothing great in the world has ever been accomplished without passion.” So you can achieve anything you want!!! So of course you are an authentic pink lady!!!!Ja hoor!!!! Alstublieft never change!!!!

Liefs and besos!!!!

Claudia Leertouwer zei

Waarom snap ik het niet?

Nicole Claudia zei

Eh.... ik geloof dat het patroon voor Kirsten's broek al mijn hersens hebben opgegeten... Lunapark... Grease... gaat géén kwartje vallen, maar ik vind de foto's van Grease super... Ik heb de film geloof ik al honderd keer gezien of zo, hahaha!!

Groetjes, collie

Eline Du Mongh Photography zei

MMMMM pink my favorite coulour !!!

Groetjes
Eline DM*

Corine(THUIS) zei

Tuurlijk snap ik 'm nu...jullie buurtvereniging gaat een musical maken en jij krijgt de vrouwelijke hoofdrol! Daarom ben je dus zo streng aan het lijnen :)
Groeten, Corine(THUIS)

Samira // Spraak-Water.nl zei

Haha, heb je nu ook zo'n jasje?! of moet ik meer denken aan zo'n catsuit :P

Deze film is doorgestroomd van mam naar zus naar mij :D and I (L) it!

Xx

In den Uylenbal zei

H die Lynda, T-Bird for LIFE ? Nope, ik niet, mijn broers (lees : 5 stuks) wel allemaal en mijn zus was zoooooo in love with John T. Maar als ik de muziek hoor dan wordt ik wel HAPPY THE PEPPIE ! Gaaf he, die Timzowood producten, en ja, die kast gaan we verkopen. Ik zal hem voor je reserveren . . . hahaha :-) Grapje, van pijn wordt je flauw...auauauau. Liefs & Greetz Lejo

Tierlantijn zei

Hier rinkelen geen belletjes Lynda.... :S

De plaatjes zijn super! Oooo wat wilde ik graag Olivia zijn!

Liefs!

Thuis bij Tjits zei

oh heerlijk Lynda!!! ik was ook smoorverliefd op hem.. had een poster op mijn kamer hangen van hun tweetjes maar zonder het hoofd van Olivia, daar kon je dan je eigen foto op plakken en dat deed ik natuurlijk hihi.. en er zaten plakletters bij om je eigen naam er op te zetten samen met John Travolta.. en ik maar zwijmelen.. en het was ook de 1e film die ik in de bios gezien heb... wat een nostalgie..

lieve groetjes, Tjits

Room Seventeen zei

Nee, ik kan je ook niet altijd volgen. Maar Grease, ja da's duidelijk ;-) Ik zie me nog staan in m'n gympakje om al die danspasjes te oefenen.
Pffff. Is lang geleden hoor ;-)

Rozmeen zei

oooh swing..word zoo vrolijk van je roze post...en het geluidsknopje staat voor de verandering een keer wel aan op mijn laptop en heerlijk muziek... put a smile on my face!

xxx rozmeen

Tanja zei

Ok, je hebt jaren en jaren geleden die catsuit gekocht en eindelijk kun je hem aan! En je hebt je lief een vetkuif gegeven en nu gaan jullie samen tussen de schuifdeuren de musical Grease opvoeren voor de kids. Of gaan jullie dat doen in jullie outfit op de plaatselijke koninginnedag Kermis?

Liefs
Tanja

http://truutske.blogspot.com zei

Kan hier uren naar luisteren....!!!
Zoveel goede herinneringen aan....zp speciaal voor mij(huil...huil...sorry)!!!
Ben zo blij met dit logje van je.
Liefs Trudie.

Margot zei

Hier is Olijfje online...
Ja, het was zo erg, dat ik echt overal nageroepen werd. Het lijkt een vorig leven: maatje 34, 1.70 m. lang, blond haar, coupe olijfje dus, oprolsokjes, klokrokken en alle liedjes mee kunnen zingen. Hevig in love met John T. Maar ja, gelukkig heeft hij zich ook aan de tijd aangepast, en is net zo uitgedijt als ik... En zijn verlies hè, dat hij niet voor mij is gegaan...blablabla...
Ennuh: vrijdag 20 mei, opstappen in Antwerpen, met de TGV...tijd geef ik nog wel door...schuiven er nog wel een bedje bij...haha...3 dagen met 5 (of 6 dus)vrouwen...lachen toch!!!
Au revoir, your the one that I want...
Margot

Marjan zei

Ik snapte er niets van... tot ik je vorige post er even op na las.
Maar hij is leuk! Ik heb er wel leuke herinneringen aan, zowel aan lunaparken als aan Grease!
groetjes
Juul

Anja zei

Helemaal geweldig vond en vind ik de film nog steeds. Heb cd's van Olivia ben altijd fan van haar gebleven. Jeugdsentiment maar heerlijk!!
Groetjes Anja.

Elisabeth zei

Uhhh leuke muziek ,film vind ik leuk maar ik snap er niks van.Ben gelukkig niet de enige
Liefs Elisabeth

Bianca zei

Oooh.....Grease.....waar blijft de tijd.....heb de film minstens 10 keer gezien, blijft leuk...vooral de kleding...petticoats.....roze...I love it...
Liefs Bianca

Madelief zei

Hoi Lynda,

Dit roept veel herinneringen bij mij op van lang vervlogen tijden ;-)! Ik heb zelfs nog een poster van John op mijn kamer gehad.......Als ik hem nu zo zie op de foto denk ik...hoe heb ik dat ooit kunnen doen!!!

Lieve groetjes,

Madelief x

lia zei

Och jeetje, dat roept ook zeker voor mij herinneringen op. Leuke plaatjes maar lunapark/rose.... sorry geen belletje. Maar gelukkig ben ik niet de enige.
liefs Lia

Marga zei

Hallo Lynda.
"Youre the one I want...oe oe oe".
Ik snap er niets van, maar deze musical blijft leuk, opwindend en gaaf.
Groetjes Marga