Voorbereiden....mentaal en fysiek...

zaterdag 23 april 2011

elke keer kriebelt het toch wel....de sfeer die er hangt bij zo'n concert, de vibe (én beat;)) die door je lichaam raast! Een shotje adrenaline van het zuiverste soort, dus daar moet je je op voorbereiden he ;).
Therapietje in de keuken(met de muziek lekker hard) doet "het"altijd goed!
Aandachtspuntje voor de volgende keer....minder kleurstof, Pastel was éigenlijk wat ik wilde:)!

Preparations, mental and fysical....every time there is this tickling....the atmosphere at a concert like this, the vibe(ánd beat) going through your body! A shot of adrenaline in it's purest form! And so you have to prepare for that;)....I started my day in the kitchen...little bit of therapy always does "the trick";)!
Little point of attention for next time, less pigment.....I wanted a pastelpie:)






VROLIJK PASEN!
HAPPY EASTER!

Liefs,
Lynda

ps: stukje muziek voor de thuisblijvers!!bij dit nummer kruipt het kippenvel overal en moet ik tranen wegslikken.....:), u begrijpt mij?
piece of muziek for those who are not going to the concert!!! From this song, chickenskin EVERYWHERE and tears in my eyes......:)....you understand??;)

Leave a Comment

Ricette low carb zei

ik vind je taart super!!! met iets minder kleurstof zou nog iets mooier zijn, was je ook naar die concert geweest?
Lieve groetjes Barbara

wonen bij de dijk... zei

ik wens jou en je gezin fijne paasdagen toe,geniet van het weer, elkaar en de mooie taart....
groet, Cobi

Door Jolanda zei

Jij ook een vrolijk pasen! Heerlijk zoet taartje:)

Ger zei

........tja....mentaal en fysiek....ik voel het aan m'n ouwe knoken...;-)
Nou was ik wel niet van plan om zo'n super Paasparty te gaan verzorgen als jij....
maar het bij een ''gewone'' Paasbrunch te houden.....
maar dan nog....doe altijd alles zonder briefjes....maar ik word bijna gek van mezelf door het gerepeteer wat door m'n hoofd gaat of ik eindelijk alles in huis heb aan boodschappen...
en dan nou snel m'n keukentje in voor de verdere mise en place....
Zal pas rust hebben als ik morgen aan tafel zit en zie aan de gasten dat het smaakt.....
Hoezo.....Ger...het is toch je hobby:-)

Nou ben ik al drie keer naar je taart gegaan....hoe bekijk ik dat kleurige zoete lekkers nou....ik heb de bril toch op....tis het eerts wat ik doe als m'n luiken 's morgens opengaan....
Nog maar eens een keer kijken....whahaha....ik zien 't......het is een hart....een mooi en smakelijk hart....en dat ligt op een bord....ik dacht steeds hoe kijk ik daar nou tegenaan...sukkel dat ik ben;-)

Ik zet die muziek ff wat zachter....niks voor deze oma...
Maar jij genoot met volle teugen heb ik wel in de smiezen....van de muziek en de boy's....;-)

Hele fijne Pasdagen voor jullie gezinnetje gewenst!!!
Liefs XXX,Ger

Home is where the heart is zei

alleen voor de muziek zou ik op je blog blijven, heerlijk. Maar het is te lekker weer. Prachtige taart heb je gemaakt. Dus je hebt een goed geslaagde avond achter de rug, mooi!!!! Kan ook niet anders met zulke muziek. Ik heb ze helaas nog nooit live gezien maar wie weet ooit....
Jullie een fijne pasen
lieve groet Brigitte

It's me zei

Zeg nu jezelf geen taart meer eet zit je ons maar telkens te verleiden met al dit lekkers......ken toch niet !!...maar hij ziet er echt superrr uit hoor!!!...kan ik een licht roze bestellen???...whahahahahhahaaha!!! je leest het nu toch niet je bent al bij Kane...xxx...kus kus van mij...xxx...

Elisabeth zei

Uhh ja wat minder kleur zou kunnen ,maar de smaak zal er niet minder om zijn .Zeg ook heeeel voorzichtig ,niet mijn muziek,en ik ben ECHT niet oud hoor !!!haha.
Fijn Paasweekend,liefs Elisabeth

Bonjade zei

Oh jammie miere miere zoet.......net iets voor mij......;0)
Maar die kogels...daar breek je toch je kiezen op.......?
Party ze en veel liefs.
FF

lia zei

Ja, het ziet er wel zoet uit.
En hoop dat je genoten hebt van Kane. (daar ga je waarschijnlijk nu uit je dak)

En een heel fijn paasweekend,
liefs Lia

Marjan zei

Leuk taartje hoor! Ziet er feestelijk uit. Ik moest even terugbladeren welk concert je nou bedoelde, maar natuurlijk, Kane. Hoop dat je ervan genoten hebt!
Hele fijne paasdagen!
groetjes
Juul

Gustaviana zei

hele fijne dagen voor jullie !!!! xx

Mariette zei

Lieve Lynda,

Ik mag je pittige pastelkleurtjes wel! Past bij het uitzonderlijk mooie weer! We zijn net thuis van 9 dagen vakantie in Florida. Ook vrienden bezocht in Miami; héérlijke tijd. Maar niet zoveel kunnen voorbereiden voor Pasen dit jaar... Je kunt niet àlles hebben.
Geniet van een heel mooi Paasweekend met z'n allen.

Liefs,

Mariette

Jolanda zei

Het was niks he het concert...hahahahahah....het was super, waarnziinig, soms erg hard en soms ontroerend mooi!!!!!!! Vonden wij tenminste...jammer dat we niet dezelfde avond hadden, hadden we een meetandgreet kunnen doen!
Misschien een volgende x, wij hebben alweer een theaterconcert in Rotterdam geboekt!
Terwijl ik dit type sta je te swingen bij de afterparty...
Geniet nog lekker na en kijk bij mij nog even voor de filmpjes op youtube, lieve groet

Anoniem zei

Prachtig je taart,je bent lekker zoet bezig haha,daar hou ik wel van,muziek kan ik even niet aanzetten,tis al laat,ik kom je hele fijne paasdagen wensen,lieve groet Joke.

HOMESWEETHOME zei

I'm discovering your blog and I love it ! I'll back very soon, have a wonderful easter week-end!
Warm regards from the south of France!