Hoe je van 't een bij 't ander komt...

dinsdag 26 april 2011

 Ik vrees optrekkende wenkbrauwen en vraagtekens....maar hee....je gaat het begrijpen, echt waar...is het niet vandaag...dan morgen ;)!
Waren wij gisteren in Toverland....zijn we een paar keer in een soort van Lunapark geweest...en dus.....laat ik jullie vandaag dit zien....en morgen waar dit toe leidt!

I predict frowns, and questionmarks, but hee....you wil gonna get it, really.....and if not today....then tomorrow;)!
Being in Toverland yesterday, we went into a "lunaparc"....and so.....I show you these today....and tomorrow I will let you know where this is leading to!


















:)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Sonja zei

Hhmm, je gaat in raadseltjes posten.. vast om ons scherp te houden;))

Tot morgen (of strakjes)

Groetjes, Sonja

Tanja zei

O Lynda, raadselachtig? ik denk zoveel jaar getrouwd? of samen een weekendje weg met veel liefde en drank? want ja tenslotte is een dronken vrouw een engel in bed? Maar dat rijmt niet met die kleine sandwiches dus het zal wel iets anders zijn..........ok of jullie gaan het huis gaan verven en dat dit de kleuren zijn die jij hebt gekozen?

Nou ja, je gaat het ons wel vertellen dus raden heeft eigenlijk geen zin maar ja volgens mij vind jij dit het leukste ;-)

Liefs
Tanja

Tierlantijn zei

Spannend weer!!! Het heeft iets met roze te maken.... Zit ik goed?

Liefs!

Margot zei

spannend weer..nagels bijtend....
een roze woensdag???
Wat is het toverwoord???
Knufje, Margot

Ricette low carb zei

spannend hoor ik ben wewl heel benieuwd, je houd wel van de kleur rose, zo te zien!
Liefs Barbara.

Diana zei

Verf...er gaat iets roze geverfd worden...en er gaat iets gevierd worden....Je gaat me toch niet vertellen dat er een roze babykamer komt???? ;P

Corine(THUIS) zei

Volgens mij ben je betoverd daar in dat park..

natuurlijk groen en doen zei

Je maakt ons wel weer heel nieuwsgierig ,ga je een theetuin beginnen waar alleen rose drankjes en hapjes geserveerd worden???????We wachten vol spanning op morgen

lia zei

Oh, en morgen ben ik erg druk en moet dus nog langer in spanning zitten.....
Maar hé, we zijn het ondertussen wel wat gewend van jou, maar hier heb ik geen enkel idee bij.

Liefs Lia

Miss M zei

Ah, kom op, Lynda, je maakt ons wel vreselijk nieuwsgierig... zo flauw dat je ons daarop laat wachten!!! Vertel, vertel...
Het heeft met iets liefs te maken, want alles is roze... en mss iets met toverkracht... ik weet het niet!! Of jawellll... ben je zwangerrrrr??? Zit je op een roze wolk...??? ;-)
Liefs, Marjolijn.

Bij Guusje Thuis zei

Wat heeft Toos Toverhoed toch weer met je gedaan ... een kloddertje roze aan je meegegeven als opdracht? Ik ben blanco (en jij roze?) dus geen idee waar je met je blog naar toe gaat ... behalve Toverland dan toch :-)

oma leentje zei

Lekker ben je zeg ...hoop dat je vroeg post want ik heb nog meer te doen morgen ;-)

Stina zei

denk dat je ook de roze kant op gaat, ben benieuwd naar morgen

gr Stina

Home and Lifestyle zei

Dit is leuk hè...ons allemaal nieuwsgierig maken!! Maar mij heb je er niet mee hoor (ahum)!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Ik weet het !!!.........Morgen word de stapelgekke doldwaze ROZE woensdag gelanceerd !!!

En jij gaat zorgen dat wij weken lang allemaal ROZE dingen posten.....zuchttttt........xxx....

Samira // Spraak-Water zei

ik = nieuwsgierig

Tot morgen dan maar ;)

ps1 is dat boek uit je vorige post trouwens een aanrader?

ps2 we zijn zeker weer helemaal opgeladen, wat twee dagen in zo'n omgeving met je doet is heerlijk!

Ger zei

.......Jij raakt met iemand in gesprek daar en hebt je eerste GROTE serieuze opdracht(bijna)binnen....;-)

Kom morgen weer ff loeren hier.....

Liefs,Ger

Bianca zei

Ja...aj...ik weet het.....euh, echt niet ??!!!
Getver....ik ben al zo nieuwsgierig, moet ik nog een hele dag wachten :)
Nou, tot morgen.
Liefs Bianca

Samira // Spraak-Water zei

Ohwja, je volgt me helemaal niet op twitter :( Nu kan ik je geen private berichtje sturen..

Twitter/He_loise

X

Marie Söderberg zei

..and tomorrow..my Italian gusetblogger will give you all wedding dresses from celebreties:)) welcome back!

Ambiente-nostalgia zei

Ik wacht geduldig af ;)

Volgens mij heb je met Toos toverdoos gedanst.

Liefs Dorine

Unknown zei

Looks, you 've had a wonderful time?!!!! ;) Let us see the next part :-)))

Hugs
Tine

Mariette zei

Lieve Lynda,

Je 'tickled me PINK'... Die aarbeien-knuffel vind ik om op te vreten!
Spannend dus, we lezen je morgen wel.

Liefs,

Mariette

Anita zei

Het zal wel roze wezen ;-)
maarre we laten ons aangenaam verrassen hihi

Door Jolanda zei

Hmmmm....spannend...!!! Het is al vandaag:)

DharSon zei

Leuk, maarre inderdaad het is al vandaag :)

Een sneller kloppend hart zei

Echt, voor mij ben je gewoon een mysterieuze vrouw ;)