BBB...

zondag 1 mei 2011

adem maar weer uit...geen Buik Billen Borsten-verhaal vandaag;), maar iets waarvan je je nét zo lekker gaat voelen als het "lekker zit";)!
Buiten Boekje Bijkomen.
Na al die festiviteiten vier ik vandaag het "doodgewone".....

Breath out again girls, no Belly Bottom Breasts-story today;), but something you will also feel happy with when "well taken care of";)!
(translation makes my three B's looking absolutly stupid but take it from me, in Dutch it makes sense;))
For you the title should be OMR...
Outside Magazine Relaxing.
After all those festivities, today I celebrate the "ordenary"...










Moederdagtip??
Mothersday(May 8.)?





die stoelen!!!!! *sjucht*
those chairs!!! *sigh*

én de eerste bloeiende roos in onze tuin!!
Hoezo "doodgewoon"!?
ánd the first flourishing rose in our garden!!
Did I say "ordenary"?!


de wind is hier wat hard, maar met een gepast muziekje op de achtergrond begint de zomervakantie toch wel al te leven hoor, maar éérst vandaag!
GENIET!

the wind is a bit hard, but with nice song in the background, summervacation starts bubbling in my head;), BUT....first...TODAY!
ENJOY!

Liefs,
Lynda

ps alle foto's komen uit de nieuwste Stijlvol Wonen...NU in  de winkel
ps: all the pictures come from the newest edition of Stijlvol Wonen, in our stores now

Leave a Comment

Marjan zei

Wat een mooie roos! Prachtige kleur. Heerlijk hè even lekker in de tuin met een tijdschrift. Ik ben een grote stapel oude Tuinierens (Tuin en Co)door aan het kijken van 2003 of zo. Hartstikke leuk om nog eens door te kijken.
En wat moederdag betreft heb ik ook al wat hints gegeven voor een leuk tijdschrift. Nu maar hopen dat het opgepikt is :-)
Fijne zondag!
groetjes
Juul

Samira // Spraak-Water zei

Goedemiddag Lyn :)

Ik ben een tikkeltje jaloers, ik wilde vandaag ook lekker gewoon doen..

Maar om twee uur moeten we helaas op weg naar de achterhoek voor een tante-en-oom-zijn-beide-50-feestje! Hoe verzin je het om dat een dag na koninginnedag te plannen :S

Ik ga me nu dus maar klaarmaken voor een feest waar ik waarschijnlijk 10% van de bezoekers goed kan verstaan, 30% redelijk en de overige 60% totaal niet!

Fijne gewone zondag, geniet er ook maar een beetje voor mij van! xx

Rumour has it zei

Ha, is de SW ook weer uit, ik had hem nog niet gezien bij ons. Ik ga morgen eens in de winkel kijken. Die hangstoel in wit (is toch van Dedon, niet?) vind ik qua design erg mooi (net een druppel), maar ik vrees dat ik zelf nogal claustrofobisch zou reageren in dat ding, haha. Je comments maken me altijd aan het lachen!! :D En eigenlijk moet ik zeggen: ik ben gewend om op hoge hakken te lopen (is goed voor de beenspieren!), hoewel ik thuis meestal op slippers en ´platte´ schoenen door het leven huppel.
Merci trouwens nog voor het leuke FB-paaskaartje!
Liefs, Marjolijn

It's me zei

Meid het is heerlijk buiten......ik zit half buiten in de erker alle deuren open....wel het zonnetje op mijn lijf maar geen wind.....heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.....stuur de postduif even met dat boekkie .........liefs liefs van mij...geniet!!!....

lia zei

Ik ben ook net binnen, omdat ik nu geen zon meer in mijn tuin heb, en dan is het toch niet zo lekker meer. Maar vanmiddag was het op een beschut plaatsje heerlijk met een boek in de tuin. Ook al was geen Stijlvol Wonen, maar lijkt me wel weer mooi.

fijne avond, liefs Lia

Pieternel zei

Wat is dat zomervakantie? Doordat het personeel allemaal in een maand op vakantie gaat, werk ik me een slag in de rondte... Ai, ik ben zielig...

Groetjes Pieternel.
Maar wel vandaag genoten van het heerlijke weer, in de luwte was het best warm

Elisabeth zei

Je roos is echt prachtig ,die wil ik ook nog eens in mijn tuin .Nee buitezitten was het hier te winderig voor helaas,dus ook geen terrasje pakken jammer genoeg.Fijne week
Liefs Elisabeth

Jeanette zei

Geweldig dat er al een roos bloeit in je tuin. Hier al wel veel knoppen maar nog geen bloemen hoor:-) Je hebt gelijk Lynda, tijd voor ontspanning moet er ook zijn. En wat is het dan lekker om met een boekje heerlijk weg te dromen met dit prachtige weer telkens, genieten hè?

Fijne week,
liefs...

Diana zei

Lyn....ik denk aan mijn lasagne, en jouw cupcakes.... ;)

Anita zei

Wát een prachtige roos die is er vroeg bij !!!
Jaah ik ben ook de hele dag buiten geweest
wat rommelen in de tuin en in een beschut hoekje met een boek.
Het waaide hier in het oosten wel flink hoor.
Fijne (vakantie)week :-)

Michaja zei

Hier is de roos ook veel vroeger als gewoonlijk aan het bloeien!
Heerlijke geniet plaatjes hier weer bij jou.
Liefs

Door Jolanda zei

Ja na veel is gewoon ook weer fijn! Alhoe wel gewoo-oon? Voor je moederdagtip moet je toch wel een ongewoon plekje over hebben:)

Inge zei

Zoals je hebt gezien geen luierdagje vandaag hier...
Maar we "luieren" de komende dagen lekker verder.

De hele natuur is een tikje eerder en kun je lekker vroeg genieten van alles...

Liefs mij

Tierlantijn zei

Halloooo...wat heb je daar voor mooi tafelkleed..??? xx

Marjan zei

Waardeloos lijstje :-((
Sterkte met het weerstaan van de zomerkoninkjes!

Groetjes Juul