Feestelijk SPOTLIGHT!

maandag 30 mei 2011

Wil je jezelf en je (web)winkeltje even voorstellen?

Hallo, mijn naam is Jaime van der Hoeven (35) en ik ben getrouwd met de liefste man van de wereld.
Samen hebben we een zoon van 6 en een dochter van 3 jaar.
We wonen in de Randstad aan de rand van Den Haag tussen Delft en Nootdorp in.
Sinds april 2010 ben ik de trotse eigenaar van feestig.nl Het bedrijf waar ik vrolijk van wordt en dat mij energie geeft!



Wanneer en waarom heb je besloten je eigen web winkel te beginnen?

In 1999 had ik al besloten om een eigen webwinkel te beginnen. Helaas kwam dit niet helemaal van de grond omdat het betalen via Internet toen nog in de kinderschoenen stond. Tijdens de taartworkshops was er veel vraag naar taartartikelen en daarom ben ik in februari 2011 gestart met www.feestig-webwinkel.nl In de webwinkel verkopen we alles op het gebied voor taart en cupcakes. We verkopen ook feestartikelen en super leuke hebbedingetjes! Denk aan cadeautjes met het thema cupcakes!



Wat is het leukste aan het hebben van een webwinkel als die van jou?

Ik kan er al mijn energie in kwijt, en ik haal er ook voldoende energie uit. Het is leuk om mensen blij te kunnen maken met hun gekochte spulletjes.
Op dit moment ben ik de lijn “lovecupcakes” behoorlijk aan het uitbreiden. Steeds weer zullen er leuke cupcake hebbedingetjes bij komen.

Om jou Lynda de primeur te geven, open in zeer binnenkort een 2e webwinkel. Deze zal www.lovecupcakes.nl heten en alles maar dan ook alles gaan verkopen op het gebied van... je raad het al... cupcakes

 Koop je in vanuit je eigen hart of ook op verzoek?

Ik koop meestal in vanuit m’n eigen hart. Er is niks leukers (vrouweigen?) om je te laten leiden vanuit je eigen hart
Maar inkoop op verzoek is natuurlijk ook mogelijk. Als er een artikel niet te verkrijgen is in m’n webwinkel, en er is vraag naar, neem ik het artikelen/product vaak op in het assortiment.


Wat is je mooiste vondst, en zeg eens eerlijk, heb je ‘m zelf gehouden?
De lovecupcake hebbedingetjes zijn wel erg gaaf en hebben een hoog gehalte van hebben...!!
En om heel eerlijk te zijn, de cupcake handcrème, lipgloss, tissues en de luchtverfrisser kon ik het niet laten, en heb ik er natuurlijk 1 van zelf gehouden.



Waar wordt JIJ blij van?
Ik word blij als de zon schijnt!
En het allerblijdst word ik, als ik een ander blij kan maken!

Wil je nog een “collega” in het zonnetje zetten?

Ja dat wil ik wel, haar naam is Ceres.
Zij geeft allerlei creatieve workshops en maakt de prachtigste dingen zelf!
Kijk zelf maar bij http://www.cereva.nl/

***********************************************************************

Het zou zómaar kunnen dat jullie e.e.a. herkennen van mijn blogposten van de afgelopen tijd als jullie bij Jaime gaan kijken....ik kocht dat allemaal bij haar!  Ook bestook ik haar regelmatig met beginnersvragen en die beantwoord ze niet alleen snel maar ook nog eens supergezellig! Nah.....als dát geen tip is!!!;))))

Liefs
Lynda
ps..Jaime....ik hoop dat je het muziekje leuk vindt, aangepast op jouw stukje Randstad;)))





























Leave a Comment

Claudia Leertouwer zei

Dit is natuurlijk puur eigenbelang Lynda!

Kat Ibáñez zei

Hi sweet Lynda!!!!

Today I´m going to leave you a message in Dutch, no English, (well, only this phrase) ;)

Wens je een heerlijke week met zon en plezier!!

Liefs en dikke knuffel!!!!

Home and Lifestyle zei

Dit is een webwinkel naar jouw hart...!!

Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Dat is een helemaal Lynda's ding dacht ik meteen hihi en echt een feestelijke Spothlight die me zo nieuwsgierig maakt dat ik eens een kijkje bij haar ga nemen.
Ben je alweer een beetje bijgekomen van alle glitter en glamour hihi.
Lieve groet, Mea

Stina zei

hi daar wordt je hebberig van als je op die site komt, zo lekker als dat er uit ziet.

geniet van het zonnetje
gr Stina

Bij Guusje Thuis zei

Zaterdag stond ik al met een pakketje in mijn handen ... en legde het terug, want tsja huisbakker is de expert in deze ... en toch ga ik even kijken en oefenen, komen nog wat verjaardagen aan; huisbakker de taart en ik de cupcakes, moet kunnen toch? Ik ben even snuffelen ... groetjes, Colin

Pierelantijntjes zei

wat een leuke site! Had hem nog nooit gezien. Bedankt voor de tip!
liefs Ester

It's me zei

Je hebt zeker een doos vol cupcakes troepjes gekregen......whahahhahhahh...eigen belang ditte......kuchhh.......en tegen mij zeggen dat ze nep zijn....hmmmmmm.......enne vind je mijn theedoeken niet leuk ?????...tjonge.....kom eens kijken......toedels vind het tweede liedje leuker special voor moi ....??...xxx...

Bianca zei

Hoezo eigenbelang....? jullie zijn gewoon jaloers...toch !!! Ziet er allemaal geweldig uit.....
Groetjes Bianca xx

Anita zei

Dit ziet er inderdaad geweldig uit :-)
Léuke site !!!
Lieve groetjes, Anita

Rozmeen zei

Dat ziet er heel leuk uit. Leuke winkel...hoog hebbe gehalte :-)

Ik wens je een fijne dag.
Liefs,
Rozmeen

Bonjade zei

Claudia slaat hier de spijker op zijn kop ;0)
Maar waar is waar leuk stukje en ik ga zeker even in deze overheerlijke winkel kijken....
Enne.....alweer helemaal terug op aarde van je witte gouden wolk....?
FF

Margot zei

Je bent alweer helemaal bijgekomen???..
Nu weer een lekker stuk taart, en je suikerspiegel is weer op peil...
Doei topper, want je zag er stunning uit...(jaloersmakend lijntje, bah!!..)
Knuf, Margot
Oja, ook al ben ik geen twiet..ik hou me aanbevolen voor volgend jaar...please??...

G-STYLE zei

Leuk dat je hier weer mee verder gaat , zo leuk om iemand in het spotlight te zetten ....

En even nog over de Toppers, wat was het leuk he !! Wij ( 37 collega's en ik) hebben ook zo vreselijk genoten van alles.
Prachtige show , mooie lichteffecten , geweldige optredens enz...

Vooral Glennis Grace vond ik steengoed , wat een stem ! En het lied van Gordon voor z'n moeder gaf me kippenvel ..

Nou in elk geval weer iets om nog lang op terug te kijken .
Dat heb jij ook vast zo ervaren .

Fijne week verder , hartelijke groet van Gea

alma zei

Leuk weer een spotlight van jou! Dat is nog eens een lekkere webwinkel. Even onthouden!

Lieve groet
Alma