Time to get ready....

vrijdag 27 mei 2011

*Tietsjurt*.....CHECK(alleen nog even strijken)
*witte broek...CHECK
*witte schoenen.....CHECK
*koninklijke zonnebril...CHECK
*witte waaier met veren....HATSJOE...CHECK
* gouden tasje...CHECK
* gouden polsbandjes....9x CHECK
*witte hoed met "bont"en kroontje met ledlampjes....CHECK(maar ligt bij andere Twieter)
*kaartjes....DUBBEL CHECK
*witte lange handschoenen.....uhm...1/2 CHECK want ik vond er nog maar 1..twijfelgeval dus
*toiletartikelen(ik blijf slapen, niet bij de toppers maar bij een andere twieter)....alles in huis
*pyjama....CHECK
* "enzo"....uhm......laatste momentwerk;)

WIEUW!
Da's niet niks he meiden, even een dagje uit....het moet toch allemaal kloppen en je wil graag op tijd zijn enzo.
Nu is het leuke dat ik morgen al lekker op tijd richting Twieter Katja ga, de planning is om samen nog L.aren in te gaan...ploffertjes eten en shoppen :).
Daarna pikken we nog wat Twieters op op het station en gaan eten bij Katja, zeg zelf, voorpret móet je delen! Dat wordt beslist gezellig! Het had nóg leuker geweest als de BUUF van Katja heur mond had kunnen houden......wat ik bedoel?
*sjucht*
Firma List en Bedrog(ik zei de gek) had met Katja heur man afgesproken dat ik een taart mee zou brengen(Katja is binnenkort jarig en dat moet gevierd worden natuurlijk) als verrassing, en die zou ik vooraf bij de buuf afgeven, en als wij dan zouden zijn shoppen, zou hij 'm ophalen en in de koeling zetten.
Gaat die buuf out of the blue tegen Katja zitten zeggen dat er een taart bij haar afgegeven gaat worden....*draaitmetogen*....DIE had het dus NIET begrepen. Anyway....taart mag dus gewoon mee naar binnen morgenvroeg, maar kijken mag ze pas als alle partygangers er zijn!!!:D.
Of we op TV komen??? VAST niet....want uhm..*kuch*..als je je dan toch afvraagt waarom die kaartjes zo goedkoop waren...???......we zitten tweede ring, dat is zeg maar, áchter de lichtspots en camera's:). De Toppers hoeven dus NIET bang te zijn dat wij hen zullen overstemmen!!!! :D
 "Koninklijk wit en goud" en "Kings and Queens", dat is het thema......jullie gaan het zien.....BELOOFD!
Tot zondag!!!

Liefs
Lynda

Leave a Comment

Floor zei

Ohhhh die buuv das ook een helder licht zeg ! weg verrassing ! pffff

Samira zei

Maar dat mag de pret niet drukken, die buuf dan hea?! Ik heb genoten van je voorbereidingen via Twitter! Op naar het eindverslag (foto's??)

Veel plezier Lynda (best cool eigenlijk dat dat met een Y wordt geschreven!) en alle andere Twieters die gezellig meegaan!!

Liefs Xx Samira

Home and Lifestyle zei

Veel plezier, maar met zo'n outfit kan het niet anders dan helemaal goed komen!!!

Gwennie zei

Heel veel plezier, ook met de rest van de meiden, maar dat gaat zekerrrrrr lukken!! :-)

Nieneke zei

alleen dit stukje al...kan niet anders of het wordt lachen, gieren, brullen!!

Bij Guusje Thuis zei

Da's een op-en-top outfit, gaat helemaal goedkomen. Veel plezier!!

Het Hoogerhuys zei

Ik ben zeer benieuwd, ik kan niet wachten tot zondag!!
Heel veel plezier.
Groetjes, Sandra

Tanja zei

Heel veel plezier ennuh veel foto's maken want ik ben wel stiknieuwsgierig naar hoe jullie eruit zien met z'n allen. Want de beschrijving van je outfit vind ik al helemaal super!

Liefs
Tanja

Carla zei

Ach het gaat erom dat je erbij bent...de sfeer proeft...je weet toch wel hoe ze eruit zien :-)
Neem gewoon zelf maar veel foto's van jullie uitgedoste clubje...da's net zo leuk voor hier.
Ik wens jullie onwijs veel plezie!!!

liefs Carla.

It's me zei

Heel veel plezier....jij liever dan ikke......kuch....de toppers .....hmmmmmm......ga maar lekker beesten.......liefs van mij....xxx...

Nicole Claudia zei

Oooh, ik zie je outfit al helemaal voor me.... Heel veel lol en plezier... wel héééééééééél hóóóóóóg zeg!!

Ik wacht ongeduldig op de foto's hoor... Gelukkig hoef ik deze keer niet bij de brievenbus te wachten!!!!

Groetjes, Collie

hokje zei

Dat wordt een superdag! Niet vergeten om foto's te maken, dan hebben wij er ook nog plezier van ;)

Fijn weekend,
Miranda

lia zei

Oh, jullie gaan je dus héél goed vermaken morgen.
Jammer dat de buuf haar mondje niet kon houden..)

fijn weekend, liefs Lia

Ricette low carb zei

heel veel plezier en een fijne weekend!
Liefs Barbara

Bonjade zei

Je mag mijn mooie oude kroon ook nog wel even lenen hoor.....voor de finishing touch!!!
You go girl!!!
En geef Gordon een kus van me ;0)
Als je daar bij kunt komen dan hè vanuit die 2e ring......mennn!!!
FF

Elisabeth zei

Dat gaat een dolle boel worden ,heeeeeel veel plezier wens ik jullie.
Liefs Elisabeth

Ger zei

Dit ALLES gaat gegarandeerd een TOP(pers)avond worden!!!

Veel plezier!!!!

Liefs,Ger

Anoniem zei

En dat muziekje erbij... héérlijk!
Geniet volop (maar dat gaat wel goedkomen geloof ik!!)!!
SSSHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNEEEEEEEEE!
Bisous, Chantal

Antonia zei

Een topdag gewenst Lynda, groetjes Anja

Vosje zei

Dat gaat helemaal leuk worden temeer omdat mijn dochter ook mee gaat en die houd wel van lol maken!! groetjes Truus

Pieternel zei

Volgens mij heb je een topavond gehad. Dat wit en goud is wel een heel gaaf gezicht hoor. En ik kon het meteen in de winkel merken, ineens verkocht ik veel goud, zakjes lintjes enz..

Pieternel